Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, "Pete Evil" burde holde seg i studio sammen med bandet sitt, Blood Tsunami, og lage kul dødsmetall og spille konserter. Det er det han kan best.

 

Men vi får vel aldri noen rockeprinsesse Vanessa Warwick igjen på MTV, så vi får takke oss til det lille vi kan få. Hun var litt for frika til MTV's profil nå.

Det som var så herlig med Vanessa var at hun VAR metal, hun kjente alle i miljøet og passa liksom helt perfekt inn på store metalfestivaler m/ intervjuer av Iron Maiden osv, og til å presentere Thrash-videoer.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg hadde en crush på Vanessa Warwick med det kreiisy lange håret farga i ørten farger, og også musikken og intervjuene var 100 ganger bedre før, siden hun var en skikkelig metaljente oppførte bandene seg helt annerledes foran henne, på en måte. Hun bare var "en av dem", ikke noe stivbeinte intervjuer. HBB ble aldri det samme uten henne..og hvertfall ikke den blonde bimboen som kom i Superock.."Umm, well I like David Bowie." også spilte de bare britpop som Oasis og Blur

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
noen som vet hva den gruppa de reklamerer for på mtv mellom a headbanger ball den sonic syndecet eller noe? vet ikke hvordan det staves jeg, håper på svar fra dere som så på det

8658463[/snapback]

 

 

http://www.sonicsyndicate.com/

 

Ser jo heilt forferdelig tafatt ut :/

8658532[/snapback]

 

det var faktisk ikke så ille det, minner meg om soilwork og den duren der egentlig.

 

 

og ja jeg vet jeg er en prirat siden jeg har lasta de ned, men siden jeg likte de så kommer jeg til og kjøpe cdene dems :thumbup::ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...