Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Trur det er endel billetter igjen. Var ihvertfall det da jeg var på Posten for to dager sida og kjøpte billettene. Er ikke mye penger de koster. Jeg betalte 275kr+25kr i gebyr. Det er ikke så vanskelig å skrape sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Return er favoritt her i huset. Hammerheart funker også.

Eternal terror opplyste meg akkurat om bandet "Den saakaldte" Har en medlem fra DHG/VBE,Hellhammer på trommer, og Sykelig som hjernen og vokalist Gjetter på at bandet har tatt navnet sitt fra VBE sangen med samme navn.

fin svartmetall. aggresive og raske partier, og stemningsfulle seige partier. - http://www.myspace.com/densaakaldte

Endret av svartskog
Lenke til kommentar
Thrash(!), monkeyface.

8614512[/snapback]

De platene er uansett helt bås, så den skrivefeilen gjør vel egentlig ikke så mye?

Nei, beklager slike feil. Slikt som skjer når man skriver innlegg på diskusjon.no mens man ser på That '70s show. :)

Lenke til kommentar

Fy faen, hvor deilige låter Swallow The Sun vet å lage. Det er som om jeg kan kjenne musikken i hele kroppen og blir helt overvelda av følelser. Det kjennes så deilig depressivt (om jeg kan si det på den måten) Nærmest orgasmisk! Dette høres kanskje noe overdrevet ut, men jeg mener det! Jeg lar meg fullstendig fange av musikken. Det er skjelden låter fremkaller like sterke følelser i meg som eksempelvis "Deadly Nightshade" gjorde i natt. :dribble::love:

Endret av DeadEmotion
Lenke til kommentar

Jeg trodde Tägtgren var tøffere enn toget da jeg visste han hadde vært vokalist i både Bloodbath og Hypocrisy (og sikkert mange mer), helt til jeg hørte litt av hannes andre prosjekt Pain. Ohoi, så Skuffende. Ja, til og med med stor S!

(håhå, så dårlig vokal)

Hjelpes, kan noen vær så snill og klype meg i armen og si at dette ikke er Tägtgren?

Lenke til kommentar
Jeg trodde Tägtgren var tøffere enn toget da jeg visste han hadde vært vokalist i både Bloodbath og Hypocrisy (og sikkert mange mer), helt til jeg hørte litt av hannes andre prosjekt Pain. Ohoi, så Skuffende. Ja, til og med med stor S!

(håhå, så dårlig vokal)

Hjelpes, kan noen vær så snill og klype meg i armen og si at dette ikke er Tägtgren?

8626578[/snapback]

Der tok du feil, det her var jævla trist.

Lenke til kommentar
Noen her som ska på Hove?

Gleder mæ som en unge.

Gojira

Unearth

Mastodon

Slayer

Chimaira

og sist men ikke minst neurosis! 

Pluss Interpol men d hører ikke hjemme i denne tråden  :blush:

8630763[/snapback]

Jeg skulle på Hobve me d så kom Tool på Øya og jeg gadd ikke :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...