Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg endelig fått bestilt Det Som Engang Var.

Deilig at de har alle albuma på cdon.com

8609233[/snapback]

Gled deg. Utrolig bra skive!

8609310[/snapback]

Da har du noe å glede deg til lenge. Har nå ventet på en cd fra cdon i over 3 uker. :mad:

Få deg Hvis Lyset Tar Oss også, hvis du ikke har den. (:

8609370[/snapback]

skal kjøpe Aske før det albumet

Lenke til kommentar
Standard! Urfaust? Sunn O)))? Inferno? HæHÆ?

8609652[/snapback]

Urfaust = kamerat hadde bursdagsfeiringa si :wee:

Sunn O))) = hadde ikke penger :--(

Inferno = (da jeg ikke hadde peng til sunn o))) skjønner du svaret på den her også) =-(

Men godt du følger med.

(denne gangen er det jobb før sommeren, så om det fortsatt er pass klare innen 7juni, så skal en av de til meg.

Lenke til kommentar

I så fall må du kjøpe dagspass.

Jeg reiser sammen med en luciferansk satanist av en kompis. Grindcore, Hinoi Team, ortodoks black metal, Bibleman, Disrobics, masse fete gigs og en jævla masse øl. Dette blir stilig.

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt billett til Dimmu Borgir 6. nov på Sentrum Scene. Amon Amarth som oppvarmingsband. Eneste negative er at jeg må sitte på galleriet siden jeg er under 18 år. Er det veldig kjedelig og liten stemning her hvor jeg skal sitte? Noen fler som skal på den konserten?

Lenke til kommentar
Da har jeg kjøpt billett til Dimmu Borgir 6. nov på Sentrum Scene. Amon Amarth som oppvarmingsband. Eneste negative er at jeg må sitte på galleriet siden jeg er under 18 år. Er det veldig kjedelig og liten stemning her hvor jeg skal sitte? Noen fler som skal på den konserten?

8610561[/snapback]

Skal dit, men er bare 17 så må stå der oppe jeg også :hrm:

Lenke til kommentar
Da er du vel med på å dra igang litt stemning Cadaverfur?  :D

8610634[/snapback]

Japp, konserten blir sikkert hefitg. Har bare vært i spektrum så aner ikke hvordan det er å stå på galeriet

8610650[/snapback]

Har aldri sett noen av disse banda live så jeg gleder meg som en unge. Tipper det er sitteplasser siden det står plasser på billetten. Noen som veit om Dimmu kommer til å spille noe fra sin nye plate, In Sorte Diaboli? Eller set-lista generelt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...