Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Las i dagens BT at Vikernes skylder ca. 17 mill, og at gjelden stiger med 1 mill i året.

Synd for han.

8600638[/snapback]

Ja det er jævlig synd for ham. Da man begynte å brenne kirker ble man nærmest belønnet med ære. Nå blir man satt i fengsel. Samfunnet har forandret seg, Vikernes lever fremdeles i fortiden. Jeg funderte litt i om at å kjøpe Burzum album var å støtte kirkebrann, men det er vel heller slik at man støtter erstattningen og bygging av nye kirker. Synes uansett musikken er verdt pengene.

Det jeg liker best med black metal historien og kirkebrenning er at det ikke viser tegn til komprimiss. Det er ikke plass til komprimiss i Black Metal. \m/

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Ooog me prøvar igjen: Ingen som har høyrd Gorguts - Obscura? King Crimson goes death metal. Heilt konge. Virkar til tider smått usamanhengande, og er vel strengt tatt det og til tider, men jævlig tøft album.

Lenke til kommentar
Ooog me prøvar igjen: Ingen som har høyrd Gorguts - Obscura? King Crimson goes death metal. Heilt konge. Virkar til tider smått usamanhengande, og er vel strengt tatt det og til tider, men jævlig tøft album.

8601119[/snapback]

Jeg har! Jeg har! Genialt!

Lenke til kommentar

Jeg tenker litt på å kjøpe en Burzum plate. Jeg har ikke spesielt peiling på hvordan musikken hans er, men fikk lyst til å kjøpe en plate av han da jeg så en dokumentar om kirkebrenningen. Noen anbefalinger av album eller om det er verdt og kjøpe noe i det hele tatt av Burzum?

Endret av Cadaverfur
Lenke til kommentar
Jeg tenker litt på å kjøpe en Burzum plate. Jeg har ikke spesielt peiling på hvordan musikken hans er, men fikk lyst til å kjøpe en plate av han da jeg så en dokumentar om kirkebrenningen. Noen anbefalinger av album eller om det er verdt og kjøpe noe i det hele tatt av Burzum?

8601926[/snapback]

Absolutt. Min anbefaling blir vel Hvis Lyset Tar Oss eller Det Som Engang Var, det er to fantastiske album imo. Få andre bm-band har klart å fange den samme atmosfæren som han får frem musikken sin.

Det tar muligens en stund å venne seg til vokalen, men bare gi det litt tid.

Lenke til kommentar

8601926[/snapback]

Filosofem er ganske bra, spesielt Dunkelheit er en sinnsykt bra sang. Forresten, noen som vet hva "Dunkelheit" betyr? ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...