Ed Hunter Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Las i dagens BT at Vikernes skylder ca. 17 mill, og at gjelden stiger med 1 mill i året. Synd for han. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Las i dagens BT at Vikernes skylder ca. 17 mill, og at gjelden stiger med 1 mill i året.Synd for han. 8600638[/snapback] Ja det er jævlig synd for ham. Da man begynte å brenne kirker ble man nærmest belønnet med ære. Nå blir man satt i fengsel. Samfunnet har forandret seg, Vikernes lever fremdeles i fortiden. Jeg funderte litt i om at å kjøpe Burzum album var å støtte kirkebrann, men det er vel heller slik at man støtter erstattningen og bygging av nye kirker. Synes uansett musikken er verdt pengene. Det jeg liker best med black metal historien og kirkebrenning er at det ikke viser tegn til komprimiss. Det er ikke plass til komprimiss i Black Metal. \m/ Endret 13. mai 2007 av Griffar Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ooog me prøvar igjen: Ingen som har høyrd Gorguts - Obscura? King Crimson goes death metal. Heilt konge. Virkar til tider smått usamanhengande, og er vel strengt tatt det og til tider, men jævlig tøft album. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ooog me prøvar igjen: Ingen som har høyrd Gorguts - Obscura? King Crimson goes death metal. Heilt konge. Virkar til tider smått usamanhengande, og er vel strengt tatt det og til tider, men jævlig tøft album. 8601119[/snapback] Jeg har! Jeg har! Genialt! Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jeg tenker litt på å kjøpe en Burzum plate. Jeg har ikke spesielt peiling på hvordan musikken hans er, men fikk lyst til å kjøpe en plate av han da jeg så en dokumentar om kirkebrenningen. Noen anbefalinger av album eller om det er verdt og kjøpe noe i det hele tatt av Burzum? Endret 13. mai 2007 av Cadaverfur Lenke til kommentar
catolap Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ville kjøpt alt, utenom synth-platene hans. Det som en gang var og Filosofem er mine favoritter.. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg tenker litt på å kjøpe en Burzum plate. Jeg har ikke spesielt peiling på hvordan musikken hans er, men fikk lyst til å kjøpe en plate av han da jeg så en dokumentar om kirkebrenningen. Noen anbefalinger av album eller om det er verdt og kjøpe noe i det hele tatt av Burzum? 8601926[/snapback] Absolutt. Min anbefaling blir vel Hvis Lyset Tar Oss eller Det Som Engang Var, det er to fantastiske album imo. Få andre bm-band har klart å fange den samme atmosfæren som han får frem musikken sin. Det tar muligens en stund å venne seg til vokalen, men bare gi det litt tid. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg tenker litt på å kjøpe en Burzum plate. Jeg har ikke spesielt peiling på hvordan musikken hans er, men fikk lyst til å kjøpe en plate av han da jeg så en dokumentar om kirkebrenningen. Noen anbefalinger av album eller om det er verdt og kjøpe noe i det hele tatt av Burzum? 8601926[/snapback] Filosofem er ganske bra, spesielt Dunkelheit er en sinnsykt bra sang. Forresten, noen som vet hva "Dunkelheit" betyr? ^^ Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Mhm, eller bare Burzum oversatt til tysk. Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ok, skal skjekke litt mer ut før jeg kjøper noe. Men takk for tips! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ålreit, takker. =) Hva syns folket her inne om Behemoth da? Selv har jeg bare hørt Satanica og litt av Thelema.. Utrolig bra skiver. Har de noen lignende i diskografien sin? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Vikernes gir nå en god faen i den gjelden Han får purringer hele tiden, han bare kaster de i bosset. Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvis folk er intresert i Vikernes burde man se en dokumentar som heter Satan Rides The Media. Er veldig mye om han der. Den som fikk meg lysten på å skjekke ut musikken hans! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Musikken eier, mannen suger.... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Begynner jaggu allerede å bli lite HITS-klubbpass igjen. Vær kjappe! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ble litt fristet her ja...Slayer live norge : 29-Jun-07 NOR, Arendal @ HOVE Festival. http://www.hovefestivalen.no/ Ser ut til å være eneste show i norge så langt i år. Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ble litt fristet her ja...Slayer live norge : 29-Jun-07 NOR, Arendal @ HOVE Festival. http://www.hovefestivalen.no/ Ser ut til å være eneste show i norge så langt i år. 8602585[/snapback] Yay, Slayer blir kos. Flere som skal på Hove? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Begynner jaggu allerede å bli lite HITS-klubbpass igjen. Vær kjappe! 8602441[/snapback] Sabbat for faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg