Whiteshit Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nytt Vai-album i februar! http://www.stevevaimusic.com/ for samples. Æ glær mæ! Yai, yai! Feire med å sette på Bad horsie Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 It's a goodie! =) Juice ruller og går her no. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nye Patton plata var spennende gitt! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Satriani < Vai Fixed Vai var vel læregutten til Satriani om eg ikkje har lest feil en eller anna plass. Hørt Alice Cooper låten der både Vai og Satriani speler solo forresten? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Satriani < Vai Fixed Bæ *daske* Vai var vel læregutten til Satriani om eg ikkje har lest feil en eller anna plass. Mener å ha lest det jeg og Hørt Alice Cooper låten der både Vai og Satriani speler solo forresten? Hm, nei tror ikke det. Endret 30. januar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 HalTan > Vai > *.* Da er vi enige! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 HalTan > "masse gitarister" > Vai > "noen til" DA er vi enige tenker jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 HalTan > "mange gitarister" > Vai > "noen til" DA er vi enige tenker jeg. Masse er det samme som det vi til daglig kaller vekt. Ofte brukes også ordet "stoffmengde" for masse. Massen måler vi med en vekt. Grunnleggende enhet er kilogram (kg). --- Litt mer enig i allefall! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nye Patton plata var spennende gitt! Tenker du på Romances, eller har det kommet en ny plate med Patton jeg ikke har fått med meg? Patton er kungen... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Vai er vel teknisk sett den beste gitaristen, òg den mest varierte og eksperimentelle. Men Satch har et fantastisk driv i låtane sine, og han er jo veldig god teknisk sett han òg. =) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Vai er vel teknisk sett den beste gitaristen, òg den mest varierte og eksperimentelle. Fredrik Thordendal? Allan Holdsworth? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Høi...alle dødmetallere. Hva synes dere om kvaliteten på dette? Jeg lastet ned fire filer fra mp3.com for 2 år siden (fjernet nå) og jeg jobbet med trommeslageren en liten stund. Jeg har ingen for-forståelse for å kunne bedømme hvor bra dette er, men synes jeg har hørt mye verre norsk metal. Har ingen anelse om hva bandet gjør nå. The evil spetakkel Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Tja...helt grei black metal. Verken mer eller mindre. Lite særpreg, blir for "anonymt". Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Heilt kurante greier egentelig. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Helt greit. Men det skulle vel vært mer fokus på gitar, eventuelt litt mindre volum på trommer, det hadde gjort sangen bedre. Husk; Mix'en av sangen teller mye, så er det feilaktig mix'a blir ikke sangen like bra som bra mix'a. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Noen som har hørt den nye singelen til The Mars Volta - The Window? Anbefales på det _sterkeste_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg