Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det enda en cd? Arg, hvor har de ikke listet den på siden sin? :/

Red.: Kan se ut som om det stemmer det.

8587532[/snapback]

Den CDèn har ikke kommet ut enda, og jeg tviler på at de har en egen turnè for en live CD også.

Tror nok playlisten kan bli noe lik den som de framfører på "One cold winter's night" DvDn, med variasjoner selvsagt. (og forhåpentligvis tittel låta "Ghost Opera", musikk video på hjemme sida dems).

Men jeg er noenlunde sikker på at de spiller:

"Center of the universe","The edge of Paradise", "Farewell", "when the lights are down".

er de jeg _forventer_ at de fremfører den 19ende.

Lenke til kommentar

"Center of the universe","The edge of Paradise", "Farewell", "when the lights are down".

8587990[/snapback]

Heh, det var de sangene og "Moonlight" som gjorde meg litt gira.

Epica var første cden jeg hørte av Kamelot, så jeg går ikke før de spille noe fra den. :whistle:

Lenke til kommentar

8587990[/snapback]

Heh, det var de sangene og "Moonlight" som gjorde meg litt gira.

Epica var første cden jeg hørte av Kamelot, så jeg går ikke før de spille noe fra den. :whistle:

8588067[/snapback]

Du kan nok være ganske sikker på at de gjør det, er en av deres mest likte plater publikum messig, noe som jeg tror The Black Halo har blitt også, er ikke bare jeg som synes at den plata er deres beste for å si det sånn.

Håper bare at de ikke glemmer "The Fourth Legacy", eller "Karma", noe som også er usannsynlig at de gjør, men jeg elsker de to platene.

Akkurat nå sitter jeg og pugger sanger til support bandene så :p

Lenke til kommentar
Folkens hva er beste Sepultura-skive? Holder selv en knapp på Chaos A.D.

8587001[/snapback]

Schizophrenia

Arise

Beneath The Remains

Chaos A.D og Roots bør ikkje bli nevnt i denne sammenhengen, da det er klasseforskjell favør dei tre nevnte.

Lenke til kommentar
Beste Sepultura-skiva er definitivt Roots.

8589862[/snapback]

shake-head.gif

Wrong answer muthaFUCKA!

Shakespeare og Glinter'n legger ned veto og kårer Arise som vinneren.

Men Roots er veldig undervurdert ja.

Endret av Glint
Lenke til kommentar

For en deilig måte å starte helga, etter en lang dag til 17:30 på jobb. Komme hjem, sprette en pils, og sette på Black Sabbath-The Dio Years. Neon Knights ftw!! Og så Heaven and Hell! Dio eier Ozzy anytime.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
For en deilig måte å starte helga, etter en lang dag til 17:30 på jobb. Komme hjem, sprette en pils, og sette på Black Sabbath-The Dio Years. Neon Knights ftw!! Og så Heaven and Hell! Dio eier Ozzy anytime.

8590555[/snapback]

Å herre... Hvor er musikksmaken din gutt?

Sabbath er ikke Sabbath uten Ozzy IMO

Lenke til kommentar

Det er fordi du ikke har HØRT sabbath med Dio. Ozzy er som en kråke i forhold. Men du MÅ ikke mene det samme som meg, det er helt i orden. Jeg liker mye av det Ozzy gjorde solo gjennom 80-tallet, men Sabbath ble jeg aldri særlig hekta på før jeg kom til Dio-perioden. Og jeg er gammel nok til å ha vært ung på 80-tallet.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det er fordi du ikke har HØRT sabbath med Dio. Ozzy er som en kråke i forhold. Men du MÅ ikke mene det samme som meg, det er helt i orden. Jeg liker mye av det Ozzy gjorde solo gjennom 80-tallet, men Sabbath ble jeg aldri særlig hekta på før jeg kom til Dio-perioden. Og jeg er gammel nok til å ha vært ung på 80-tallet.

8590750[/snapback]

Jeg har hørt alle studioabluma til Sabbath, om min mening er at Dio ødela bandet :p Men om du liker det er det flott for deg :)

Lenke til kommentar

Jepp :) Sabbath har mange knuselåter fra gamledager, men jeg foretrekker å høre dem med andre vokalister enn Ozzy.

http://www.youtube.com/watch?v=33nDvo0zyQc...related&search= (Neon Knights live'92)

Utrolig at en så liten mann kan ha en så stor stemme. Liker Tony Martin-perioden også, jeg (Headless Cross). Sabbath er så mye mere enn bare de få skivene med ozzy. Tony har bare sånn godstemme man føler seg bra av å høre på.

(Headless Cross) Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Sabbath kan ta seg en bolle. Her går det i Motörhead. Lemmy eier Ozzy og Dio anytime. Gjør som meg, sprett en pils(helst aass), ta en prell og hør på "Smiling Like a Killer".

Hva gir vel helgefølelse bedre enn tekster som denne:

I'm the creepy homeless guy, hanging around your school

I'm the one to make you gone, low and base and cruel

In the evening we can dance, piggy in the middle

I will show you true romance

Smiling Like A Killer

<3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...