McBitch Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Lenge siden jeg har hørt sangen, men går utifra det er noe slikt: Shagrath: Growl ICS Vortex: Clean Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Lenge siden jeg har hørt sangen, men går utifra det er noe slikt: Shagrath: Growl ICS Vortex: Clean 8582687[/snapback] Hvor går grensen mellom growl og clean, da? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Er vel stort sett sånn ja. Abbath var vel innom og gaulet litt på et par låter på DCA. Kommer ikke på annet i farta... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Lenge siden jeg har hørt sangen, men går utifra det er noe slikt: Shagrath: Growl ICS Vortex: Clean 8582687[/snapback] Hvor går grensen mellom growl og clean, da? 8582703[/snapback] Growl = Kakemonster Clean = Synging Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Dusteglint. Mercyful Fate - Don't Break the Oath er tidenes heavy-plate. Nokon som har høyrd Gorguts - Obscuro? Makan til skive. King Crimson goes death metal. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jævla tøvkajll Ålreit, Don't Break the Oath rager temmelig høyt, men Abigail er naisest. Basta. Hørt Return of the Vampire-plata? MF-demolåter og andre obskure greier elns. Veldig, veldig fett...men mest for fænsn. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Dusteglint. Mercyful Fate - Don't Break the Oath er tidenes heavy-plate. 8582915[/snapback] Jævli bra skive. Hører på den nå. A Dangerous Meeting gir meg gåsehud. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har ikkje høyrd Return of the Vampire nei. Føler eg må sjekke ut resten av diskografien til Mercyful Fate og, høyrd noko meir enn DBTO og Melissa, Glint? Fins det forøvrig noko tekst som er meir apokalyptisk enn slutten av Nile - Von Aussprechlichen Culten? Lovecraft-aktig, og jævlig mektig. I await the day when the claws of doom shall arise to drag down in their reeking talons, the weary and hopeless remnants of a jaded, decayed, war-despairing mankind Of a day, when the earth shall open wide, and the black, bottomless, yawning abyss engulfs the arrogant civilizations of man Cthonic retribution shall ascend, amidst universal pandemonium And those who slither and crawl shall rise, once more to inherit the earth! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Norske Black Hole Generator var ganske bra. Litt i samme sjangern som Anaal Nathrakh, bare mer mot industrial black . http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=56479555 Edit; hvis det er fler som har problemer med musikk-tingen på siden, så er det en video litt ned på siden Endret 10. mai 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg er full Nå er jeg full Ja, Don't Break the Oath er fet som faen. Men Melissa er nok enda fetere. Boris og diSEMBOWELMENT er fett som faen, bare så dere vet det (tipper Torpern vet det allerede). Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg er full Nå er jeg full Ja, Don't Break the Oath er fet som faen. Men Melissa er nok enda fetere. Boris og diSEMBOWELMENT er fett som faen, bare så dere vet det (tipper Torpern vet det allerede). 8585432[/snapback] Jeg er full igjen! BORIS tAR AV"! Devourment vil jeg og anbefale til de som liker dæumetall av den brutale sorten Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg er full igjen! BORIS tAR AV"! Devourment vil jeg og anbefale til de som liker dæumetall av den brutale sorten Digg Har vært på tur med jobben jeg. Gratis gourmetmiddag og fyll :D:D Boris på Roskilde blir JÆVLIG fett. Ikke at det er så jævlig mye annet bra der (dumme meg bestilte både festival- og flybilletter før Slayer avlyste), men det gjør ikke noe når Boris spiller. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kor kan eg få kjøpt naglar/spikes som kan festas til ei MC-jakke? Fant noko kalla killernitter på ein butikk i Lillestrøm, men det var også den einaste plassen. Har dei eit anna navn som kanskje gjer betre treff? Har dei det på ein vanleg jernvarehandel? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Folkens hva er beste Sepultura-skive? Holder selv en knapp på Chaos A.D. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Roots. Jævlig genial blanding av mye rart(stammemusikk?) og groovey thrash metal. Livealbumet deres: Under A Gray Sky er forresten knall. (og jeg eier ikke en eneste Sepultura plate utenom middelmådige Roorback.... burde skamme meg.) Forresten så har jeg ikke hørt alt av dem så er kanskje ikke den beste dommer. (Hørte forresten på noe av greien deres fra 80 tallet i går... meget kult.) Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Arise, Chaos AD og Beneath The Remains, i den rekkefølgen. Roots hadde et par tre greie låter, resten er svada.... og etter Max slutta gikk det rett vest desverre Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 *Elle melle* jeg tar denne tråden; Noen som skal på Kamelot-konserten den 19.? Blir det One Cold Winter's Night-albumet? Eller blir det The Black Halo? Jeg regner nesten med at det er One Cold Winter's Night siden de alt har hatt en Black Halo turne. Jeg er ikke akkurat en die hard-fan av Kamelot, men hvis jeg først skal på en konsert er det vel greit å kunne tekstene til sangene. Til riktige sanger, riktig nok. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Er det ikke en promoteringsturnê for nyplate Ghost Opera? Endret 11. mai 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Er det enda en cd? Arg, hvor har de ikke listet den på siden sin? :/ Red.: Kan se ut som om det stemmer det. Endret 11. mai 2007 av Plomma2 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som har noen gode linker til NORSKE(!) nettbutikker som selger cd'er, t-skjorter og gensere. -Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg