Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikkje høyrd Return of the Vampire nei. Føler eg må sjekke ut resten av diskografien til Mercyful Fate og, høyrd noko meir enn DBTO og Melissa, Glint?

 

Fins det forøvrig noko tekst som er meir apokalyptisk enn slutten av Nile - Von Aussprechlichen Culten? Lovecraft-aktig, og jævlig mektig.

 

I await the day when the claws of doom shall arise

to drag down in their reeking talons, the weary and hopeless remnants of a jaded, decayed, war-despairing mankind

Of a day, when the earth shall open wide, and the black, bottomless, yawning abyss engulfs the arrogant civilizations of man

Cthonic retribution shall ascend, amidst universal pandemonium

And those who slither and crawl shall rise, once more to inherit the earth!

Lenke til kommentar
Jeg er full :D

Nå er jeg full :D

 

Ja, Don't Break the Oath er fet som faen. Men Melissa er nok enda fetere.

 

Boris og diSEMBOWELMENT er fett som faen, bare så dere vet det (tipper Torpern vet det allerede).

8585432[/snapback]

 

Jeg er full igjen! BORIS tAR AV"!

 

Devourment vil jeg og anbefale til de som liker dæumetall av den brutale sorten :)

Lenke til kommentar
Jeg er full igjen! BORIS tAR AV"!

 

Devourment vil jeg og anbefale til de som liker dæumetall av den brutale sorten :)

Digg :D Har vært på tur med jobben jeg. Gratis gourmetmiddag og fyll :D:D:D

 

Boris på Roskilde blir JÆVLIG fett. Ikke at det er så jævlig mye annet bra der (dumme meg bestilte både festival- og flybilletter før Slayer avlyste), men det gjør ikke noe når Boris spiller.

Lenke til kommentar

Roots. Jævlig genial blanding av mye rart(stammemusikk?) og groovey thrash metal.

 

Livealbumet deres: Under A Gray Sky er forresten knall.

 

(og jeg eier ikke en eneste Sepultura plate utenom middelmådige Roorback.... burde skamme meg.)

 

Forresten så har jeg ikke hørt alt av dem så er kanskje ikke den beste dommer. (Hørte forresten på noe av greien deres fra 80 tallet i går... meget kult.)

Lenke til kommentar

*Elle melle* jeg tar denne tråden;

 

Noen som skal på Kamelot-konserten den 19.?

Blir det One Cold Winter's Night-albumet? Eller blir det The Black Halo? Jeg regner nesten med at det er One Cold Winter's Night siden de alt har hatt en Black Halo turne. Jeg er ikke akkurat en die hard-fan av Kamelot, men hvis jeg først skal på en konsert er det vel greit å kunne tekstene til sangene. Til riktige sanger, riktig nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...