Deadringer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ahab-skiva var jaggu fet! Levde nesten opp til hypen. Har doom-kick for tida. 8566501[/snapback] Nesten? Den er jo helt fantastisk. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Siden denne tråden blir brukt mye til anbefaling så anbefaler jeg noen band: Hermh Hermh er et polsk band som er klassifisert som Black/Gothic/Atmospheric Metal (old) Symphonic Black Metal (New). jeg har ikke gitt det gamle så mye oppmerksomhet, men deres nyeste CD, "Eden's Fire" er virkelig et mesterverk. brutalt, men melodisk, og et fyldig lydbilde. Minner meg egentlig litt om nyere Emperor, Produksjonsmesig Sang fra nyeste albumet kan høres her: Hermh - Fear Of Blood Håper det faller i smak.. 8564136[/snapback] Sangen der tok av, skal sjekkes ut, takk. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvordan låter egentlig Moonblood? Har lest litt om dem, og det virker som om det er nærmest umulig å få fatt i noen av LP'ene deres (har vel aldri blitt gitt ut på CD). Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Men du har den tskjorta? Jeg fikk ikke tak i den jeg. Kjipt. 8569681[/snapback] Jeg har faktisk to TPH-skjorter Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nå er det slik at jeg skal ha muligheten til å intervjue Herbrand (keyboard) fra Enslaved, så hvis noen har et viktig spørsmål til han så kan jeg stille det hvis noen vil... 8569612[/snapback] Spør om de har vurdert å spille Black Metal for enkelhets skyld siden de hele tiden må forklare at de ikke spiller det. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Sitter å ser Det Svarte Alvor nå. Ihsahn var jo like "kvlt" og tr00 som gaahl er nå Endret 9. mai 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hører på Darkmoon Warrior, som i tillegg til et passe ghey bandnavn også leverer nais deppe-BM. Får Landfermann-vibber av vokalen. Låtene fra EPen deres er dritfete. Ein Pfad in die Schatten! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Men du har den tskjorta? Jeg fikk ikke tak i den jeg. Kjipt. 8569681[/snapback] Jeg har faktisk to TPH-skjorter 8573654[/snapback] Jeg hater deg litt akkurat nå. Jeg har ingen nemlig Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nesten? Den er jo helt fantastisk. Mulig, i og med at den var meget bra allerede første (og hittil eneste) gangen jeg hørte den. Men det finnes også mye annen jævlig bra doom. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Håhåh! Herr "Papirmøllen" i Parlamentarisk Sodomi er faen meg en språkakrobat av kosmiske dimensjoner. Beste norske tekstene noensinne. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor VAKL, FOLKEVALGT Klamme, ivrige hender tafser på vår frihet Pesende stemmer ler tilfreds at vi har blitt holdt for narr Rettferdighet ligger som misbrukte, tilgrisede filler Besudlede rester lagt igjen av en uvøren lokkemann Famlende døgenikt, slutt i jobben i dag Avslutt karrieren, din avgang trengs med det samme Allmuen vemmes ved ditt heslige ansikt Din håndtering av styr og stell er aldeles jammerlig Vakl, folkevalgt Kun en nederdrektig slyngel står inne for utbytting Ditt eneste politiske yngel er bærekraftig utrydding Vakl, folkevalgt Det du sier er ikke sant Du starter krig iblant Din fratredelse kreves momentant Din begredelige vandel gjør oss til jumbo som demokrati Spedbarn i strid mot frihandel blir slaktet ned som spedbarn i et slakteri Transatlantisk importeing av holokaustisk soda blir satt i verk Grunnlovsmessig perforering, systemet ditt er noe forbasket herk Frihetens pinnsvin tryglende på kne Brenn det norske flagget - en skamplett på norgeskartet Vår beøksede løve blir dratt gjennom søle Hesten som vi satte til å passe den demokratiske havre Har spist sitt ansvar og drastisk gulpet opp Hitler-nazisme Vakl, folkevalgt Det politiske klima er kaldt Folk vil trives først når du har fra setet falt PARLAMENTARISK SODOMI Rektum er regelen, paragrafstyrt podeks Klysteret er på plass, inn sprøytes den nye kodeks "Fra enhver så det revner til enhver som fortjener det mest" Lovpålagt koitus, folkets manifest DP står på dagsorden, perverst partiprogram Analreform presenteres i et diagram Straffepul budsjettet med svansøkonomi La det ropes på hver gate: "TOTAL SODOMI!" Parlamentarisk sodomi Perverst mistillitsforslag - statsråder lider intime nederlag Abnormt mistillitsforslag - en regjerings ubehag Sykelig mistillitsforslag - på fetisjens dag Ditt sete penetreres, ditt embete er forbi Politikken er som baken og folket er midt i Brutte løfter - en del av valgets kval Har du sagt "a" må du si "nal" http://www.myspace.com/sodomi Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Flott tekst, men grusomt dårlig vokal. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Sludder. Scooby Doo goes grind. Alt ved Parlamentarisk Sodomi er dritfett. Rens ørene dine, skru volumeknappen opp til 11 og hør igjen. Endret 9. mai 2007 av Glint Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Rens ørene dine, skru volumeknappen opp til 11 og hør igjen. 8576252[/snapback] Rense? Om det der skal på en gang til, så blir det med bomull i ørene! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Må høre mer på bandet, men virker interessangt. Sounds Like Statlig rævsex med takt og tone. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Sitter å ser Det Svarte Alvor nå. Ihsahn var jo like "kvlt" og tr00 som gaahl er nå 8574481[/snapback] Ihsahn var tr00 ja. Stor forskjell på han der, og når han ble intervjuet i Lydverkets BM-dokumentar. Hermh var fett btw Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har tenkt å kjøpe meg Borknagar - Origin skiva i morgen. Noen som gidder å "anmelde" den for meg? Si hva dere mener osv? Petter Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har tenkt å kjøpe meg Borknagar - Origin skiva i morgen. Noen som gidder å "anmelde" den for meg? Si hva dere mener osv? Petter 8576718[/snapback] Du kan jo lese her. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ahh! Spank you very much, my good sir! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har tenkt å kjøpe meg Borknagar - Origin skiva i morgen. Noen som gidder å "anmelde" den for meg? Si hva dere mener osv? Petter 8576718[/snapback] Nydelig skive, en av mine favoritter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg