Krillekongen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Du er der du også? I så fall, heter du bragec der og? Enig at det er fett at de skriver der inne selv. Lord K er jo skikkelig i farta. Morro å faktisk kunne kommunisere litt med de. Skrev til Jo Enckell på myspace også, fikk et fint svar dagen etter 8540205[/snapback] Der heter jeg Winters Er så fett å ha "snakket" med de i favorittbandet. Spurte Lord K om autograf da han skulle sende "Jesus Christ reborn to be..osv"-skjorta, men det glemte han. Blir forhåpentligvis neste gang Noen her som hører på Rapture og Novembers Doom? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ahab-skiva var jaggu fet! Levde nesten opp til hypen. Har doom-kick for tida. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen her som hører på Rapture og Novembers Doom? 8566471[/snapback] Jauda, men er ingen storfan. Begge band har en del store låter, men ingen album som klaffer helt? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 http://www.youtube.com/watch?v=cYl7WsZYmJA Dette er det flaueste jeg noensinne har sett. 8566212[/snapback] HAHAHAH! Fantastisk, likte hele tiden hvordan de skulle være så jævla tr00 og dreit seg ut totalt, og den engelsk-uttalen. Var mer svensk enn engelsk. Hehe. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) JEEH! DIIP PØRPEL! hyl Må bare digge kristenblækkiser. Endret 8. mai 2007 av Glint Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 http://www.youtube.com/watch?v=cYl7WsZYmJA Dette er det flaueste jeg noensinne har sett. 8566212[/snapback] HAHAHAH! Fantastisk, likte hele tiden hvordan de skulle være så jævla tr00 og dreit seg ut totalt, og den engelsk-uttalen. Var mer svensk enn engelsk. Hehe. 8566729[/snapback] De var svensker. Hvorfor det norske flagget? Iscenesatt much? Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kalinka er dårlig drikke:P Her det øl og whiskey som gjelder. Og en god karsk har aldri skadet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ahab + Aass Bayer = En bra tirsdagskveld <3 Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nå er det slik at jeg skal ha muligheten til å intervjue Herbrand (keyboard) fra Enslaved, så hvis noen har et viktig spørsmål til han så kan jeg stille det hvis noen vil... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Der heter jeg Winters Er så fett å ha "snakket" med de i favorittbandet. Spurte Lord K om autograf da han skulle sende "Jesus Christ reborn to be..osv"-skjorta, men det glemte han. Blir forhåpentligvis neste gang 8566471[/snapback] Men du har den tskjorta? Jeg fikk ikke tak i den jeg. Kjipt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ahab + Aass Bayer = En bra tirsdagskveld <3 8567491[/snapback] Funnet ut at absolutt ingenting er bedre enn et random utested som spiller gorgoroth + øl. Akkurat nå, Trailerpark boys + Carlsberg = En bra tirsdagekveld Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Nå er det slik at jeg skal ha muligheten til å intervjue Herbrand (keyboard) fra Enslaved, så hvis noen har et viktig spørsmål til han så kan jeg stille det hvis noen vil... Tja, jeg lurer jo på når neste skive kommer, og hvordan den vil høres ut. Som Isa og RUUN (som har ganske lik "sound"), eller annerledes? Om om de har tenkt å kutte en smule ned på clean-vokalen. (Kanskje litt frekt, ettersom det såvidt jeg vet er Herbrand som tar seg av mesteparten av den, hehe.) Men noen smarte spørsmål, det kommer jeg ikke på. Edit: La til quote. Endret 8. mai 2007 av Endre Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ahab + Aass Bayer = En bra tirsdagskveld <3 8567491[/snapback] Funnet ut at absolutt ingenting er bedre enn et random utested som spiller gorgoroth + øl. 8569685[/snapback] Et utested som spiller Gorgoroth? :-O Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ahab + Aass Bayer = En bra tirsdagskveld <3 8567491[/snapback] Funnet ut at absolutt ingenting er bedre enn et random utested som spiller gorgoroth + øl. 8569685[/snapback] Et utested som spiller Gorgoroth? :-O 8569831[/snapback] Eller, var på Kvarteret i Bergen når Enslaved skulle spille. Da spilte de mye Gorgoroth i tiden før Enslaved kom på scenen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ahab + Aass Bayer = En bra tirsdagskveld <3 8567491[/snapback] Funnet ut at absolutt ingenting er bedre enn et random utested som spiller gorgoroth + øl. 8569685[/snapback] Et utested som spiller Gorgoroth? :-O 8569831[/snapback] Eller, var på Kvarteret i Bergen når Enslaved skulle spille. Da spilte de mye Gorgoroth i tiden før Enslaved kom på scenen. 8569942[/snapback] Greven i Drammen, der finner du kanskje litt Gorgoroth Mye metall hvertfall Jeg er full Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg er full 8570083[/snapback] Kos. Vært på sundhaugen? Hvor ligger Greven? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ahab + Aass Bayer = En bra tirsdagskveld <3 8567491[/snapback] Funnet ut at absolutt ingenting er bedre enn et random utested som spiller gorgoroth + øl. Akkurat nå, Trailerpark boys + Carlsberg = En bra tirsdagekveld 8569685[/snapback] Endelig en på dette forumet som nevner den serien. Konge serie, helt genial. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg er full 8570083[/snapback] Kos. Vært på sundhaugen? Hvor ligger Greven? 8570130[/snapback] Jepp. Jeg husker ikke adressa.. Kan si i fra da jeg finner det ut Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg husker ikke adressa.. Kan si i fra da jeg finner det ut 8571584[/snapback] Hadde vært flott. Viste ikke at det var et sånt sted i Drammen engang jeg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 http://www.youtube.com/watch?v=cYl7WsZYmJA Dette er det flaueste jeg noensinne har sett. 8566212[/snapback] Aaaahhahahahhahhahahha!. Fantastisk! (Viste klippet til en i klassen. Han har visst sett dem live... de er visstnok kristne. Noe som forklarer hvor det norske flagget var den veien det var.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg