Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Du er der du også? I så fall, heter du bragec der og? Enig at det er fett at de skriver der inne selv. Lord K er jo skikkelig i farta. Morro å faktisk kunne kommunisere litt med de. Skrev til Jo Enckell på myspace også, fikk et fint svar dagen etter :wee:

8540205[/snapback]

Der heter jeg Winters ;) Er så fett å ha "snakket" med de i favorittbandet. Spurte Lord K om autograf da han skulle sende "Jesus Christ reborn to be..osv"-skjorta, men det glemte han. Blir forhåpentligvis neste gang :)

Noen her som hører på Rapture og Novembers Doom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Der heter jeg Winters ;) Er så fett å ha "snakket" med de i favorittbandet. Spurte Lord K om autograf da han skulle sende "Jesus Christ reborn to be..osv"-skjorta, men det glemte han. Blir forhåpentligvis neste gang :)

8566471[/snapback]

Men du har den tskjorta? Jeg fikk ikke tak i den jeg. Kjipt.

Lenke til kommentar
Nå er det slik at jeg skal ha muligheten til å intervjue Herbrand (keyboard) fra Enslaved, så hvis noen har et viktig spørsmål til han så kan jeg stille det hvis noen vil...

Tja, jeg lurer jo på når neste skive kommer, og hvordan den vil høres ut. Som Isa og RUUN (som har ganske lik "sound"), eller annerledes?

Om om de har tenkt å kutte en smule ned på clean-vokalen. :p (Kanskje litt frekt, ettersom det såvidt jeg vet er Herbrand som tar seg av mesteparten av den, hehe.)

Men noen smarte spørsmål, det kommer jeg ikke på.

Edit: La til quote.

Endret av Endre
Lenke til kommentar
Ahab + Aass Bayer = En bra tirsdagskveld <3

8567491[/snapback]

Funnet ut at absolutt ingenting er bedre enn et random utested som spiller gorgoroth + øl.

8569685[/snapback]

Et utested som spiller Gorgoroth? :-O

8569831[/snapback]

Eller, var på Kvarteret i Bergen når Enslaved skulle spille. Da spilte de mye Gorgoroth i tiden før Enslaved kom på scenen.

Lenke til kommentar

8567491[/snapback]

Funnet ut at absolutt ingenting er bedre enn et random utested som spiller gorgoroth + øl.

8569685[/snapback]

Et utested som spiller Gorgoroth? :-O

8569831[/snapback]

Eller, var på Kvarteret i Bergen når Enslaved skulle spille. Da spilte de mye Gorgoroth i tiden før Enslaved kom på scenen.

8569942[/snapback]

Greven i Drammen, der finner du kanskje litt Gorgoroth :p Mye metall hvertfall :D

Jeg er full :D

Lenke til kommentar

8567491[/snapback]

Akkurat nå, Trailerpark boys + Carlsberg = En bra tirsdagekveld :thumbup:

8569685[/snapback]

Endelig en på dette forumet som nevner den serien. Konge serie, helt genial. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...