Kaospike Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det beste er noko i denna duren: "Dette er Pantera. Det er death metal." 8551963[/snapback] Jeg liker Mej-hem og Dark-throne bedre. Hehe. Ah, jeg vil også se Det Svart Alvor. Noen som enten gidder å legge den ut på Youtube eller si meg hvordan det er mulig å få fatt i den? 8552022[/snapback] http://www.screammagazine.com/modules.php?...er=asc&start=80 noen var så elskverdige at de lasta den opp et eller annet sted. Link i posten. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Den ligger også på YouTube, men mangler del tre. Endret 6. mai 2007 av AnR Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 bassisten i Annihilator så jeg hadde manowarhettegenser,, og tok manowarhilsenen til meg mens de spilte. Hvordan er den hilsenen? Har aldri hørt om det før. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) To knytta never i kors over hodet. Endret 6. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Vet ikke om det er helt lurt å spørre om men: Hvor kan jeg laste ned El Caco - Beyond Redemption? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Den kan du gå i butikken å kjøpe. https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#8 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 To knytta never i kors over hodet. 8552343[/snapback] Korrekt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Også kjent som sign of the hammer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hjemme fra tirivum.. sett nyhus i virkeligheten.. tror jeg. 8546131[/snapback] I såfall, hvorfor hilste du ikke på meg? Jeg kan klonke hele denne konsertopplevelsen inn i korte stikkord: Trivium - Bajsekjedelig, men det var det jeg forventet også Annihilator - Kongemusikk, å se deres framføring hadde vært grunn nok til å kjøpe billett! Sanctity - Også veldig bra! Jeg var heldig og traff flere av bandmedlemmene her, traff to fra Trivium, gitaristen i Annihilator og vokalisten i Sanctity. Fått signaturer av alle, på snusboks og ark. Men den feteste opplevelsen fra konserten var likevel da bassisten i Annihilator så jeg hadde manowarhettegenser,, og tok manowarhilsenen til meg mens de spilte. 8552089[/snapback] Hvorfor ville du ha autografen til Trivium-gutta hvis ikke du likte de? Eller? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hjemme fra tirivum.. sett nyhus i virkeligheten.. tror jeg. 8546131[/snapback] I såfall, hvorfor hilste du ikke på meg? 8552089[/snapback] Hilste jo jeg, tror ikke du hørte det. Elerer så var det min tilstand som gjorde hilsningen uforståelig. Endret 6. mai 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvorfor ville du ha autografen til Trivium-gutta hvis ikke du likte de? Eller? 8552572[/snapback] Fordi jeg traff de utenfor, og skulle på konsert med de. Hilste jo jeg, tror ikke du hørte det. Elerer så var det min tilstand som gjorde hilsningen uforståelig. Ja, okey. Tror ikke jeg fikk det med meg nei. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er det bare meg eller suger den nye skiva til Marilyn Manson? Hørt gjennom skiva en gang og det frister definitivt ikke å høre gjennom alt mølet en gang til. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Faen jeg digger Twisted Sister - I Believe in you fra albummet Come out and play Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er det bare meg eller suger den nye skiva til Marilyn Manson? Hørt gjennom skiva en gang og det frister definitivt ikke å høre gjennom alt mølet en gang til. 8553149[/snapback] Ble du overrasket? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 For min del har ikke Manson gitt ut ei bra plate siden Antichrist Superstar i 1996. Det var en skikkelig gjennomført metalplate. Så ble det bare pop og glam og dollartegn. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei igjen. Hører på Hypocrisy - Virus nå, og liker det jeg hører. Har de noen lignende album, eller har noen tips til andre lignende band? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei igjen. Hører på Hypocrisy - Virus nå, og liker det jeg hører. Har de noen lignende album, eller har noen tips til andre lignende band? 8555156[/snapback] Om du skal ha den "space" feelingen så sjekk ut albumene Catch 22 og The Arrival av hypocrisy også Et annet band du og burde sjekke ut er Augury Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er det noen som vet om noen dommedags-sanger. Synes det er litt tøft. Har jo hørt Dimmu Borgir - Guds fortapelse - Åpenbaring av dommedag Den er ganske kul. Noe lignende. Prøv å unngå deathmetal. Liker det ikke. Alt annet går fint... Takk! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Gorgoroth - Revelation of doom. Den må jo være mitt i blinken for det du beskriver. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei igjen. Hører på Hypocrisy - Virus nå, og liker det jeg hører. Har de noen lignende album, eller har noen tips til andre lignende band? 8555156[/snapback] Om du skal ha den "space" feelingen så sjekk ut albumene Catch 22 og The Arrival av hypocrisy også Et annet band du og burde sjekke ut er Augury 8555353[/snapback] Jeg vil støtte opp under at du burde sjekke ut The Arrival, men jeg vil si Virus istedenfor Catch 22. Får en veldig kraftig metalcore følelse av Catch 22 av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg