Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Det beste er noko i denna duren: "Dette er Pantera. Det er death metal."

8551963[/snapback]

Jeg liker Mej-hem og Dark-throne bedre. Hehe.

Ah, jeg vil også se Det Svart Alvor. Noen som enten gidder å legge den ut på  Youtube eller si meg hvordan det er mulig å få fatt i den?

8552022[/snapback]

http://www.screammagazine.com/modules.php?...er=asc&start=80 noen var så elskverdige at de lasta den opp et eller annet sted. Link i posten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjemme fra tirivum.. sett nyhus i virkeligheten.. tror jeg.

8546131[/snapback]

I såfall, hvorfor hilste du ikke på meg?

Jeg kan klonke hele denne konsertopplevelsen inn i korte stikkord:

Trivium - Bajsekjedelig, men det var det jeg forventet også

Annihilator - Kongemusikk, å se deres framføring hadde vært grunn nok til å kjøpe billett!

Sanctity - Også veldig bra!

Jeg var heldig og traff flere av bandmedlemmene her, traff to fra Trivium, gitaristen i Annihilator og vokalisten i Sanctity. Fått signaturer av alle, på snusboks og ark. Men den feteste opplevelsen fra konserten var likevel da bassisten i Annihilator så jeg hadde manowarhettegenser,, og tok manowarhilsenen til meg mens de spilte.

8552089[/snapback]

Hvorfor ville du ha autografen til Trivium-gutta hvis ikke du likte de? :p Eller?

Lenke til kommentar
Hjemme fra tirivum.. sett nyhus i virkeligheten.. tror jeg.

8546131[/snapback]

I såfall, hvorfor hilste du ikke på meg?

8552089[/snapback]

Hilste jo jeg, tror ikke du hørte det. Elerer så var det min tilstand som gjorde hilsningen uforståelig.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Hvorfor ville du ha autografen til Trivium-gutta hvis ikke du likte de? :p Eller?

8552572[/snapback]

Fordi jeg traff de utenfor, og skulle på konsert med de.

Hilste jo jeg, tror ikke du hørte det. Elerer så var det min tilstand som gjorde hilsningen uforståelig.

Ja, okey. Tror ikke jeg fikk det med meg nei.

Lenke til kommentar
Hei igjen. Hører på Hypocrisy - Virus nå, og liker det jeg hører. Har de noen lignende album, eller har noen tips til andre lignende band?

8555156[/snapback]

Om du skal ha den "space" feelingen så sjekk ut albumene Catch 22 og The Arrival av hypocrisy også :)

Et annet band du og burde sjekke ut er Augury :)

Lenke til kommentar
Hei igjen. Hører på Hypocrisy - Virus nå, og liker det jeg hører. Har de noen lignende album, eller har noen tips til andre lignende band?

8555156[/snapback]

Om du skal ha den "space" feelingen så sjekk ut albumene Catch 22 og The Arrival av hypocrisy også :)

Et annet band du og burde sjekke ut er Augury :)

8555353[/snapback]

Jeg vil støtte opp under at du burde sjekke ut The Arrival, men jeg vil si Virus istedenfor Catch 22. Får en veldig kraftig metalcore følelse av Catch 22 av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...