MrHaze Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Endelig bestilt meg Hove-pass. CYNIC! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hjemme fra tirivum.. sett nyhus i virkeligheten.. tror jeg. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan jeg få ta på deg? Fra spøk til alvor, leverte Trivium varene? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hjemme fra tirivum.. sett nyhus i virkeligheten.. tror jeg. 8546131[/snapback] My eyes, the goggles do nothing. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hoho! Jeg skal på Kamelot den 19. mai, Ozzy den 10. juni og metallica den 10. juli!Life can't get better! :!: 8544745[/snapback] Jo, du kunne droppa samtlege konsertar. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Vært her å skrevet i litt ikke helt god tilstand. Men både sancity og annhiliator var meget gode live. Likte dog ikke trivium, ble litt vel, merkelig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) skaffa nettopp albummet "Deadmarch Initiation of Blasphemy", må si meg enig med Nyhus, har ikke fått hørt gjennom alt enda, men selv om jeg egentlig ikke liker sånn vokal, så er dette bandet merkelig tiltrekkende 8535848[/snapback] Hvor fikk du fatt på den? :-O edit: Om du har lasta ned trenger du ikke svare. Jeg laster ikke ned. 8536053[/snapback] Vel for å si det sånn, jeg har ikke klart å funnet den i fast form enda, var i Oslo og sjekka, men klarte ikke å finne noe :/ (på de 2 timene jeg hadde på meg på å løpe fra Oslo S og rundt omkring). EDIT: men skal si ifra om jeg finner den Endret 6. mai 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nå har jeg endelig fått sett Det Svarte Alvor, bm-dokumentaren nrk sendte i 94. Hehe, intervjuet av Ihsahn, eller rettere sagt skyggen av Ihsahn, på gutterommet var jo noe for seg selv. Og Abbath med bart og caps. Priceless! Uansett var det veldig kult å se Garm fra Bergtatt-tiden, det er vel bare utydelige bilder jeg har fått med meg derfra fra før. Også artig at nrk sendte dette midt oppi all kirkebrenninga osv. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fy faen, Atheist - Elements er perfeksjon på alle plan. Produksjon, musikk, alt, herre satan for eit album. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nå har jeg endelig fått sett Det Svarte Alvor, bm-dokumentaren nrk sendte i 94. Hehe, intervjuet av Ihsahn, eller rettere sagt skyggen av Ihsahn, på gutterommet var jo noe for seg selv. Og Abbath med bart og caps. Priceless! Uansett var det veldig kult å se Garm fra Bergtatt-tiden, det er vel bare utydelige bilder jeg har fått med meg derfra fra før.Også artig at nrk sendte dette midt oppi all kirkebrenninga osv. 8551707[/snapback] Hvor fikk du tak i den? Skulle gjerne sett :] Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Woo, meir info om nye Nile-albumet: Track list: 1. What May Be Safely Written 2. As He Creates, So He Destroys 3. Ithyphallic 4. Papyrii Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water 5. Eat Of The Dead 6. Laying Fire Among Apep 7. The Essential Salts 8. The Infinity Of Stone 9. The Language Of The Shadows 10. Even The Gods Must Die "Even the Gods Must Die" is a Bombastic Dirge 10 minutes long in the style of Classic Nile epic Doom. Detta blir konge! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nå har jeg endelig fått sett Det Svarte Alvor, bm-dokumentaren nrk sendte i 94. Hehe, intervjuet av Ihsahn, eller rettere sagt skyggen av Ihsahn, på gutterommet var jo noe for seg selv. Og Abbath med bart og caps. Priceless! Uansett var det veldig kult å se Garm fra Bergtatt-tiden, det er vel bare utydelige bilder jeg har fått med meg derfra fra før.Også artig at nrk sendte dette midt oppi all kirkebrenninga osv. 8551707[/snapback] Hvor fikk du tak i den? Skulle gjerne sett :] 8551751[/snapback] Ghost Radio er et fint stikkord Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Woo, meir info om nye Nile-albumet: Track list: 1. What May Be Safely Written 2. As He Creates, So He Destroys 3. Ithyphallic 4. Papyrii Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water 5. Eat Of The Dead 6. Laying Fire Among Apep 7. The Essential Salts 8. The Infinity Of Stone 9. The Language Of The Shadows 10. Even The Gods Must Die "Even the Gods Must Die" is a Bombastic Dirge 10 minutes long in the style of Classic Nile epic Doom. Detta blir konge! 8551789[/snapback] Gleder meg! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nå har jeg endelig fått sett Det Svarte Alvor, bm-dokumentaren nrk sendte i 94. Hehe, intervjuet av Ihsahn, eller rettere sagt skyggen av Ihsahn, på gutterommet var jo noe for seg selv. Og Abbath med bart og caps. Priceless! Uansett var det veldig kult å se Garm fra Bergtatt-tiden, det er vel bare utydelige bilder jeg har fått med meg derfra fra før.Også artig at nrk sendte dette midt oppi all kirkebrenninga osv. 8551707[/snapback] Det beste er noko i denna duren: "Dette er Pantera. Det er death metal." Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ah, jeg vil også se Det Svart Alvor. Noen som enten gidder å legge den ut på Youtube eller si meg hvordan det er mulig å få fatt i den? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hjemme fra tirivum.. sett nyhus i virkeligheten.. tror jeg. 8546131[/snapback] I såfall, hvorfor hilste du ikke på meg? Jeg kan klonke hele denne konsertopplevelsen inn i korte stikkord: Trivium - Bajsekjedelig, men det var det jeg forventet også Annihilator - Kongemusikk, å se deres framføring hadde vært grunn nok til å kjøpe billett! Sanctity - Også veldig bra! Jeg var heldig og traff flere av bandmedlemmene her, traff to fra Trivium, gitaristen i Annihilator og vokalisten i Sanctity. Fått signaturer av alle, på snusboks og ark. Men den feteste opplevelsen fra konserten var likevel da bassisten i Annihilator så jeg hadde manowarhettegenser,, og tok manowarhilsenen til meg mens de spilte. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Finnes det noen nettsider som viser oversikt over forskjellige band med noenlunde samme musikkstil? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Last.fm har noe slikt. Redigert: Fikset en lei skrivefeil. -Nyhus-: Det siste du nevnte der må virkelig ha vært moro, ja. Endret 6. mai 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
aemil Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fy faen, Atheist - Elements er perfeksjon på alle plan. Produksjon, musikk, alt, herre satan for eit album. 8551737[/snapback] Enig der! Virker som de fleste rangerer Unquestionable Prescence høyeste, men selv synes jeg Elements er bedre så langt (har ikke fått hørt skikkelig gjennom noen av de). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg