Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Lunar, det du beskriver kalles sats, og er knapt drikkandes for normale personer. Det brukes som basis til vin, og regnes vel som det laveste på rangstigen av ting å drikke seg dritings på, nest etter rødsprit. Endret 1. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hold der OnT nå! Ellers kommer cun å tar dere! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Om de selger mjød på polet så skal jeg kjøpe meg en flaske, eller boks, eller fat, eller hva mjød kommer i. 8511390[/snapback] Suttungs Mjød er godt. Får kjøpt det på dei fleste pol her i landet, trur eg. Viss ikkje kan dei sikkert få tak i det. Ikkje kjøp den Valfar-mjøden i ei stor brun, spesiell flaske. Den er grusom. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Suttungs Mjød er godt. Får kjøpt det på dei fleste pol her i landet, trur eg. Viss ikkje kan dei sikkert få tak i det. Ikkje kjøp den Valfar-mjøden i ei stor brun, spesiell flaske. Den er grusom. 8511640[/snapback] Skal ha det i bakhodet Gjett hvem som vant trivium-billett fra Eternal Terror Da får jeg dra å se Annihilator, og se om Trivium har blitt bedre siden Maiden-konserten. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Faen håper på å vinne Hellfest biletter. Kan da ikke være så mange somdeltar? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg finner aldri noen konkurranser på eternal terror..ikke nå heller. Sikkert derfor det er bare du som vinner hver gang, Nyhus. Ingen andre finner fram. Endret 1. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Øverst på forsida er det konkuranser. akkurat nå er det hellfest Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Javel, for seint da. Må vel kjøpe en trivium-billett, hvis jeg gidder Har blitt hekta på Headless Cross-plata til Black Sabbath. Fantastisk deilig vokal. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Sikkert derfor det er bare du som vinner hver gang, Nyhus. Ingen andre finner fram. 8511959[/snapback] Du blander meg med han andre karen, det er han som alltid vant. Min første, også første konkurransen jeg er med på da Nå vet jeg ikke hvilke av konsertene jeg har vunnet billett til da, om det er fri aldersgrense, eller 18år. Sikkert fri aldersgrense. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Finn det ut da, kanskje vi kan ta en pils sammen før konsert ellerno. Samma for meg om det er alkoholservering på stedet eller ikke, jeg like ikke å bøtte øl mens jeg står på konsertgulvet. For det første blir jeg pissetrengt, for det andre ødelegger det hele konserten hvis jeg blir dritings. Har gjort det en gang, så fram mot en In Flames-konsert i flere mnd, men når vi endelig kom oss dit var jeg så snørre dritings at jeg krabba rundt på gulvet og spøy og huska ingenting av konserten. Lite vits å betale flere hundre kr for det. Pes å komme seg ut av crowden og bort i baren også. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har nettopp sett gjennom alle fire delene av VH1 - The Story About Heavy Metal. Må si jeg lærte en del nytt av dokumentaren. Mye moro der også Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Blir kontakta av en av karene fra Eternal-terror om hvordan jeg skal få billetten, så jeg spør da jeg. Ellers så står det nok på billetten. Men jeg lurer på om det ikke var fri aldersgrense. edit: Silent Vanquish kos edit2: Starten på konserten i februar på Union Scene. Tror bakhodet mitt syns der, er vel den eneste med kort hår tror jeg :-O Endret 1. mai 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hehe, spør om de har flere til overs. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Noen her som har hørt Dark Tranquility - Misery´s Grown? Sang fra det nyeste albumet. Elsker den! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er flere billetter igjen, om det var de du tenkte på. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Noen her som har hørt Dark Tranquility - Misery´s Grown? Sang fra det nyeste albumet. Elsker den! 8512427[/snapback] Misery's Crown mener du.. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 svartskog: ja, godt mulig hørte ikke helt hva kameraten min kalte låta.. hehe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Noen her som har vunnet billetter fra Eternal-terror før og kan fortelle meg akkurat hvordan jeg får billetten min? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 uten at jeg skal si det sikkert, så blir du sikkert skrevet opp på gjestelista på konserten... si navnet ditt og gå inn... slik var det når jeg vant billetter til mayhem igjennom nrk ihvertfall... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Tror ikke det er slik det fungerer. Fikk mail hvor det sto: Du ble trukket ut som vinner i vår TRIVIUM quiz. Premien er 1 stk billett til Trivium & Annihilator på Sentrum Scene (Galleriet) 5. mai. Vår liveredaktør vil ta kontakt med deg for overlevering av billetten. Så jeg får nok en fysisk billett. edit: Jeg må vist hente billetten i resepsjonen til et hotell. Endret 1. mai 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg