Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Litt kjipt at Dio slutta igjen like etter reunion i år, når de allerede hadde booket det meste av reunion-turneen Heaven And Hell Tour. Nå prøver de å få inn Ian Gillen, men da kan de ikke spille Heaven&Hell-periode låtene, så de må legge om setlista hehe. Uvisst hvorfor Dio dro igjen. Han spilte inn 4 nye låter til "The Dio Days"-samleskiva som kom ut i år.

Faen for en monsterlåt The Headless Cross er!

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, det er ikke glass jeg mener. Hva er det nå det heter det de brukte før? Drikkebeger i tre? Hvor får jeg tak i slikt egentlig?

8510713[/snapback]

Det er bare å ta en tur i skauen det. Det er riktignok litt bearbeiding som må til, men så lett er det altså

Lenke til kommentar
Hmm, det er ikke glass jeg mener. Hva er det nå det heter det de brukte før? Drikkebeger i tre? Hvor får jeg tak i slikt egentlig?

8510713[/snapback]

Sportsbutikker.

Noen som har en god mjød oppskrift? Det er jo omtrent like mange oppskrifter på nett som det er folk som drikker det.

Lenke til kommentar

Valfar Dunder!

Du fylle opp en dunk, en 25 liters dunk med 22 liter vatten, 5 kilo sukker, så kjører du det i en pakke med turbo- eller super gjær. Så rister du som faen i ett par minutter, lar det stå i 3 dager. Så drikker du det. Da e dunder!

Vet ikke hva det er for noe, men Terje 'Valfar' Bakken pleide hvertfall å drukne seg selv i slikt.

Lenke til kommentar
De man kjøper på sportsbutikker er ikke dype nok, må bli noe ala det Svartskog mener. De selger mjød på polet vet jeg, men den har jeg aldri smakt, så jeg aner ikke hvordan den smaker.

8510924[/snapback]

Den smaker ikke godt. Men det er nå min mening. De som er skikkelig tr00 sier sikkert at det er det beste som fins.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...