Bytex Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Litt kjipt at Dio slutta igjen like etter reunion i år, når de allerede hadde booket det meste av reunion-turneen Heaven And Hell Tour. Nå prøver de å få inn Ian Gillen, men da kan de ikke spille Heaven&Hell-periode låtene, så de må legge om setlista hehe. Uvisst hvorfor Dio dro igjen. Han spilte inn 4 nye låter til "The Dio Days"-samleskiva som kom ut i år. Faen for en monsterlåt The Headless Cross er! Endret 30. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 ahh, kjøpte nye Dimmu-skiva idag. den holdt forventningene Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Bjørkeskog VS Svartskog Våpen svartskog: Øks og Ghettoblaster med Panzerfaust Våpen Bjørkeskog: Regn Utfall: Vond rygg, og en hel masse ved! Edit: Formulering Endret 30. april 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Skulle tro regnet tok cd-spilleren, men at Panzerfaust denger tre var som forventet. Prøv deg på granskog neste gang! Edit: Det var øksa som hogg trærne ja... Endret 1. mai 2007 av Griffar Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Bjørkeskog VS Svartskog Våpen svartskog: Øks og Ghettoblaster med Panzerfaust Våpen Bjørkeskog: Regn Utfall: Vond rygg, og en hel masse ved! Edit: Formulering 8508111[/snapback] Det er tr00 å hogge ved Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 bare slenge genseren over CD spilleren så går det bra med den ... Darkthrone i skauen er gennialt Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Darkthrone i skogen må være magisk! Ser for meg en sein kveld langt ute i villmarka foran bålet med et glass iskald mjød og Darkthrone på kassettspilleren Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hmm, det er ikke glass jeg mener. Hva er det nå det heter det de brukte før? Drikkebeger i tre? Hvor får jeg tak i slikt egentlig? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hmm, det er ikke glass jeg mener. Hva er det nå det heter det de brukte før? Drikkebeger i tre? Hvor får jeg tak i slikt egentlig? 8510713[/snapback] Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hmm, det er ikke glass jeg mener. Hva er det nå det heter det de brukte før? Drikkebeger i tre? Hvor får jeg tak i slikt egentlig? 8510713[/snapback] Det er bare å ta en tur i skauen det. Det er riktignok litt bearbeiding som må til, men så lett er det altså Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hmm, det er ikke glass jeg mener. Hva er det nå det heter det de brukte før? Drikkebeger i tre? Hvor får jeg tak i slikt egentlig? 8510713[/snapback] Sportsbutikker. Noen som har en god mjød oppskrift? Det er jo omtrent like mange oppskrifter på nett som det er folk som drikker det. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hva er det nå det heter det de brukte før? 8510713[/snapback] Seidel.. Ofte laget av tre, men med glassbunn. Jeg har et horn jeg bruker Mjødoppskrifter tror jeg man bare må prøve seg fram på. vet bare at forskjellen kan være stor Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 De man kjøper på sportsbutikker er ikke dype nok, må bli noe ala det Svartskog mener. De selger mjød på polet vet jeg, men den har jeg aldri smakt, så jeg aner ikke hvordan den smaker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Om de selger mjød på polet så skal jeg kjøpe meg en flaske, eller boks, eller fat, eller hva mjød kommer i. Endret 1. mai 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Mjød i tyskland var hvertfall mere lik vin enn øl på smak. Veldig søtt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Valfar Dunder! Du fylle opp en dunk, en 25 liters dunk med 22 liter vatten, 5 kilo sukker, så kjører du det i en pakke med turbo- eller super gjær. Så rister du som faen i ett par minutter, lar det stå i 3 dager. Så drikker du det. Da e dunder! Vet ikke hva det er for noe, men Terje 'Valfar' Bakken pleide hvertfall å drukne seg selv i slikt. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Om de selger mjød på polet så skal jeg kjøpe meg en flaske, eller boks, eller fat, eller hva mjød kommer i. 8511390[/snapback] Mjøøød Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 De man kjøper på sportsbutikker er ikke dype nok, må bli noe ala det Svartskog mener. De selger mjød på polet vet jeg, men den har jeg aldri smakt, så jeg aner ikke hvordan den smaker. 8510924[/snapback] Den smaker ikke godt. Men det er nå min mening. De som er skikkelig tr00 sier sikkert at det er det beste som fins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg