Herpeederpee Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Fy søren, Satanica skiva til Behemoth sparker HARDT! Decade of Therion og Ceremony of Shiva er favoritter på denne cd'n. =) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Er det noen av dere som aner navne på låten/bandet som blir spilt i Kill Buljo traileren? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 vet at slogstorm har noen sanger i den filmen, men er ikke sikker på om det er den sangen. spør i sticky Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Eg konstanterar no at Alex Hernandez er tidenes metal-trommis. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tipper på at det er trommisen i Immolation. Har hørt mye skryt(mest fra deg). Hvor bør jeg begynne med dette bandet? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tipper på at det er trommisen i Immolation. 8500296[/snapback] Det er riktig. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Tipper på at det er trommisen i Immolation. Har hørt mye skryt(mest fra deg). Hvor bør jeg begynne med dette bandet? 8500296[/snapback] Schtemmer det ja. Eg anbefaler å starte med enten Failures for Gods eller Unholy Cult. Sjekk albumguiden min her. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Fy søren, Satanica skiva til Behemoth sparker HARDT! Decade of Therion og Ceremony of Shiva er favoritter på denne cd'n. =) 8499036[/snapback] Det gjør'n. Demigod er nok enda et hakk bedre, dog. Men jeg har egentlig hørt for lite på Satanica til å avgjøre det. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 DM Behemoth er generellt bra. Gleder meg til å se dem på Hellfest Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Thelema.6 er et godt stykke bak de andre tre, men slett ikke dårlig den heller. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) personlig setter jeg Thelema over Demigod, men har ikke hørt så mye på Demigod.. Er vel kanskje på tide å investere i den.. Edit: noen som vet release på 'The Apostasy' ? Endret 29. april 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 noen som vet release på 'The Apostasy' ? The highly anticipated offering is set for a July release. Fra http://www.behemoth.pl Gleder meg stort til denne her Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Absolutt et av årets høydepunkter når det gjelder skiveslipp! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Blabla om DT 8494985[/snapback] Bare jeg som ble bittelitt skuffet av det nye albumet til DT? Er spesielt glad i Damage Done, og Character, men liker også en del av det gamlere materialet. Hadde håpet de skulle fortsette i retningen fra damage done - character, men synes de har hoppet litt tilbake ang. driv og oppfinnsomhet. Bare tøys, eller fler som er enig? 8495628[/snapback] Hvis du liker spesielt godt Character, så burde Fiction falle i smak som bare det. De bruker elementer fra gamle album, men beholder også retningen de hadde på Character, samt at de har lagt til nye. Mer bruk av synth, clean vokal og kvinnevokal gjør at Fiction føles som, og er enda et steg i utviklingen av DT. Syns du skal gi plata en lytt til eller to, kanskje den vokser på deg Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) hauhau 8502188[/snapback] Jeg skal høre litt mer på albumet før jeg uttaler meg nærmere. Ellers hadde det vært morsomt med en ny dvd, der de tar med sanger fra de 2 siste alumene. Jeg føler jeg er inne i en musikalsk tørke for tiden. Har hørt endel på Nile sin Annihilation of the wicked, og nyere Agalloch, men trenger noe nytt snart. Endret 30. april 2007 av Dagon Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Sjekk ut Rotten Sound - Exit for ett brutalt mesterverk! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Eucharist @ myspace Demons <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg har fast bestemt meg på å sette meg inn i Black Sabbath ETTER Ozzy-perioden. Har hørt gjennom endel skiver nå, og Heaven and Hell (første med Dio), Live Evil og Headless Cross stikker seg ut som fantastiske metalplater. Trist at de fleste ikke engang gidder å prøve denne perioden. Sabbath er mye mere enn bare Ozzy. Gubben kan jo knapt synge. På 80-tallet hadde de kongevokalister som Ronnie James Dio, Tony Martin, Ian Gillen (deep purple). Musikken er definitivt Sabbath uansett vokalist. Neon Knights er kongelåt. Endret 30. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Bitex har så jævla rett. Post-Ozzy Sabbath er bestest. HEAVN&HELZ 4 LYFE Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Neon Knights er kongelåt. 8505810[/snapback] Så definitivt. Riffet er deilig og vokalen likeså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg