Veitafan Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Fikk forresten Arcturus - The Sham Mirrors i posten i dag. Var nesten nødt til å slå av etter de første låtene. Dette grunnet akutt blodmangel i resten av kroppen direkte relatert til ekstrem benner forårsaket av herr Ryggs vokalprestasjoner. 8492614[/snapback] Det albumet er så sykt bra det! Happy Orgasme Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 jeg pusher denne siden ofte, men det er bare fordi jeg er en stor fan av butikken. Neseblod - bedre utvalg i selve butikken, men finnes en del på siden. 8492823[/snapback] Takk for tips! Der fant jeg i hvert fall et av albummene jeg var var på jakt etter! Burde vært en tilsvarende butikk der jeg bor, men kan jo alltids bestille... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Jeg kjøpte Arcturus-Shipwrecked in Oslo DVD'n igår..fy faen for en bra konsert det var. R.I.P Arcturus (de er oppløst nå) "Norwegian extreme metal band ARCTURUS has posted the following message on its web site: "A lot of rumours have been going around after our gig in Melbourne. Simen [Hestnaes, a.k.a. ICS Vortex; DIMMU BORGIR, ex-BORKNAGAR, LAMENTED SOULS] opened the concert with the words 'Welcome to the last ARCTURUS show ever.' This is a decision we made some time ago. We all have a lot of things going on in our carreers and our lives, and therefore cannot find the time to continue working with this band. "We are humble and grateful to all the people that have supported and loved us over the years." ARCTURUS' latest album, "Sideshow Symphonies", was released in September 2005 via Season of Mist" Endret 28. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Oooh, noen som har sett Rebirth of Dissection live dvd? Makan til forestilling, første gang de spilte live etter at Jon Nödtveidt slapp ut av fengsel. Dessuten før Reinkaos så det er bare gamle låter foruten Maha Kali. Gromgrimt! Bra bilde og DTS! Endret 28. april 2007 av Griffar Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 mener det var den de viste på Inferno expo i år. bra konsert, men litt kjedelig. liker bedre de gamle live klippene. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hører Dark Tranquillitys "Fiction" for første gang nå. Monsterband! Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hører Dark Tranquillitys "Fiction" for første gang nå. Monsterband! 8493536[/snapback] Et band jeg fortsatt har til gode å sjekke ut... Selv hører jeg på Amon Amarth - Death In Fire (denne så ut til å være den mest headbangende smileyen) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hører Dark Tranquillitys "Fiction" for første gang nå. Monsterband! 8493536[/snapback] Et band jeg fortsatt har til gode å sjekke ut... Selv hører jeg på Amon Amarth - Death In Fire (denne så ut til å være den mest headbangende smileyen) 8493652[/snapback] AAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrh! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 LoL, Cato Bekkevold og Grutle Kjellson i Enslaved er fiskere. Jeg så dem i et fiskeprogram på TV'en nettopp. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hører Dark Tranquillitys "Fiction" for første gang nå. Monsterband! 8493536[/snapback] Et band jeg fortsatt har til gode å sjekke ut... Selv hører jeg på Amon Amarth - Death In Fire (denne så ut til å være den mest headbangende smileyen) 8493652[/snapback] Låta "Terminus" fortjener en lytt. Egentlig hele skiva, men et sted må man jo starte. Dette trøkker! Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hører Dark Tranquillitys "Fiction" for første gang nå. Monsterband! 8493536[/snapback] Et band jeg fortsatt har til gode å sjekke ut... Selv hører jeg på Amon Amarth - Death In Fire (denne så ut til å være den mest headbangende smileyen) 8493652[/snapback] Låta "Terminus" fortjener en lytt. Egentlig hele skiva, men et sted må man jo starte. Dette trøkker! 8494705[/snapback] Skal sjekkes ut! Count on it! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hører Dark Tranquillitys "Fiction" for første gang nå. Monsterband! 8493536[/snapback] Et band jeg fortsatt har til gode å sjekke ut... Selv hører jeg på Amon Amarth - Death In Fire (denne så ut til å være den mest headbangende smileyen) 8493652[/snapback] Låta "Terminus" fortjener en lytt. Egentlig hele skiva, men et sted må man jo starte. Dette trøkker! 8494705[/snapback] Jepp. Den er sinnsykt bra. The Lesser Faith, Focus Shift og Nothing To No One er ganske bra dem og. Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Kykkeli-last-ned-tid for meg nå... Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Kan anbefale Fiction på det sterkeste. En kandidat for beste album 2007 for min del! Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Sitter og hører på "Terminus" nå. Virker lovende! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 LoL, Cato Bekkevold og Grutle Kjellson i Enslaved er fiskere. Jeg så dem i et fiskeprogram på TV'en nettopp. 8494688[/snapback] Å stå langt innpå skauen å fiske er skikkelig true da! Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Blabla om DT 8494985[/snapback] Bare jeg som ble bittelitt skuffet av det nye albumet til DT? Er spesielt glad i Damage Done, og Character, men liker også en del av det gamlere materialet. Hadde håpet de skulle fortsette i retningen fra damage done - character, men synes de har hoppet litt tilbake ang. driv og oppfinnsomhet. Bare tøys, eller fler som er enig? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ahh, jeg lader opp til den nye Excrementory Grindfuckers-skiva ved å høre på sideprosjektet deres "Nebelmacht": Nebelmacht - Vom Verderb der Würde... Hohoho. :!: 8485766[/snapback] Me likes. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Fant et noe interessant band. Enbilulugugal. Black Metal/Extreme harsh noise Noen sanger kan lastes ned her: http://enbilulugugal.metalhordes.com/ Endret 29. april 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Fant et noe interessant band. Enbilulugugal. Black Metal/Extreme harsh noise Noen sanger kan lastes ned her: http://enbilulugugal.metalhordes.com/ 8497970[/snapback] Fett cover, men Vlad Tepes-faktoren er skyhøy. Umulig å høre om det der er kult eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg