Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Er det egentlig noen som har sagt at de ikke bryr seg om hva de selv liker? At de bare hører på musikk basert på hvilken sjanger det er?

Jeg kan hvertfall ikke finne den posten.

8483137[/snapback]

Hvis det var en kommentar på det jeg skrev, så kan jeg jo si det slik at det var en meningsytring basert på det Griffar skrev noen poster over

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nja, jeg snakker om Torperns yttring:
Samma åssen sjanger det er vel, bare musikken er bra?

Teit å henge seg opp i sjangere hele tia.. Jeg hører på det jeg syns er bra jeg.

Og hele diskusjonen som fulgte etter.

8483165[/snapback]

Jeg mente at om du liker en sang eller artist er det jo samma hva slags sjanger det er. Musikk hører du på for din egen glede, ikke andres.

Lenke til kommentar
Finnes ikke bedre death grunts enn de framført under disse versene på nyeste skiva til TPH

Elimination complete

His second birth obsolete

Your fucking saviour is dead

Grant domination, with lead

The ones to follow the whore

Your kingdom will be no more

We claim our right to the throne

With Satan by our side

8481957[/snapback]

Åssen veit du det? :hmm:

8482968[/snapback]

Wow, tard eller? Selvfølgelig er det min personlige mening det er snakk om her.

Lenke til kommentar
Wow, tard eller? Selvfølgelig er det min personlige mening det er snakk om her.

8484254[/snapback]

Så si det da.

8490740[/snapback]

Det er strengt talt en selvfølge at hva folk skriver her er personlige meninger og at man ikke trenger å presisere det i hvert bidige innlegg i frykt for å "støte" noen.

Lenke til kommentar
"Låner" nyeste Susperia-skiva av guttungen nå, da han ikke tok den med seg etter helgefyll i går. Så nå skal den høres ihjel!

8491263[/snapback]

Har ikke hørt om dem før. Info please. Sjanger? Land? Hvor lenge har de holdt på?

Lenke til kommentar
"Låner" nyeste Susperia-skiva av guttungen nå, da han ikke tok den med seg etter helgefyll i går. Så nå skal den høres ihjel!

8491263[/snapback]

Har ikke hørt om dem før. Info please. Sjanger? Land? Hvor lenge har de holdt på?

8492240[/snapback]

Susperia @ Metal Archives

Fikk forresten Arcturus - The Sham Mirrors i posten i dag. Var nesten nødt til å slå av etter de første låtene. Dette grunnet akutt blodmangel i resten av kroppen direkte relatert til ekstrem benner forårsaket av herr Ryggs vokalprestasjoner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...