Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Idag kjøpte jeg dvden Nocturno Culto's The Misanthrope. Skjønte ingenting:p Var bare en masse klipp hevet i sammen. Men var noe tidig inni der da.

8473072[/snapback]

Hoh, jeg skal kjøpe den i morgen! Darkthrone rehersals<3 Uansett om den er dårlig, jeg må ha den uansett.

Var hele image-konsptet jeg så for meg. Så for meg Linkin Park-voklisten i growleforsøk på toppen av en høy bygning, med håpløs cleanvokal på versene.

8473175[/snapback]

Argh, stopp!!

Endret av Kaospike
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nu-black metal får meg til å grøsse.

8473086[/snapback]

Hva med nu-drone metal?

Eller dronecore?

8473127[/snapback]

Jeg står fremdeles på at trancemetal hadde blitt rått.

8473299[/snapback]

The Project Hate :whistle:

De har rene electronica/trance elementer i mange av låtene sine, og på den jeg fikk i postkassa før i dag var det flere partier med trance backet av metalltrommespill.

Lenke til kommentar
Hørt at cun digger 'true norwegian noise pop'.

8473331[/snapback]

DJ Stalin fûr lyfe, som Larsly ville sagt!

Noisepop er noe som kan bygges mer på, føler jeg.

The Project Hate  :whistle:

De har rene electronica/trance elementer i mange av låtene sine, og på den jeg fikk i postkassa før i dag var det flere partier med trance backet av metalltrommespill.

8473375[/snapback]

No results found. :(

Tenkte jeg skulle spørre hvilket album, men det er ingen vits nå.

Aha: Du mener The Project Hate MCMXCIX? ^^

I så fall, hvilket album?

Lenke til kommentar

8473454[/snapback]

Er det flere The Project Hate'er? :ermm:

Skiva heter "Hate, Dominate, Congregate, Eliminate". 89,- på cdon.

8473483[/snapback]

På PCen min er det albumet tagget som "The Project Hate MCMXCIX"

Lenke til kommentar

8473454[/snapback]

Er det flere The Project Hate'er? :ermm:

Skiva heter "Hate, Dominate, Congregate, Eliminate". 89,- på cdon.

8473483[/snapback]

På PCen min er det albumet tagget som "The Project Hate MCMXCIX"

8473719[/snapback]

Bandet heter The Project Hate MCMXCIX, men jeg lar være å skrive MCMXCIX da jeg til tider glemmer rekkefølgen ;)

edit:

Oisann. Sjekket Myspace siden til The Project Hate nå, dette var bra saker! Må skaffe meg en cd med dem snarest, hvor er det lurt å begynne folkens?

Bra saker ja, det skal jeg love deg! Vil anbefale den nyeste skiva deres jeg også, da den har det jeg vil kalle utfattelig bra produksjon. Alt er perfekt på den. Som guttungen sier, "Armageddon March Eternal". Du får kjøpt den fra plateselskapet deres.

edit2:

At du ikke har hørt om bandet er rart, jeg har preecha om det i denne tråden en god del ja. Har også skrevet anmeldelse av nyeste TPH skiva i den tråden.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
The Project Hate  :whistle:

8473375[/snapback]

Nå har jeg hørt gjennom halvparten av albumet og kan ikke si at jeg har hørt et eneste tranceelement ennå :p

Hører at de bruker litt synthesizer, men det er ikke synonymt med trance. Har de en trancekavalkade i andre halvdel av albumet? Nå legger jeg meg, i alle fall.

Lenke til kommentar
Hører at de bruker litt synthesizer, men det er ikke synonymt med trance. Har de en trancekavalkade i andre halvdel av albumet? Nå legger jeg meg, i alle fall.

8474054[/snapback]

Er endel elektroniske greier mot slutten ja. Albumene til TPH roer seg ofte litt ned mot sluttlåtene.

edit:

Skal se om jeg finner riktig minutt og sekund i morgen.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Starta å legge skikkelig elsk på power metal i det siste. ikke vært noen stor power metal fan før nå. :hmm:

kanskje det er det rett for meg. Dragonforce, demons and wizards, eniferum, blind guardian.. er litt spess tror jeg men bare blitt sånn :dontgetit:

Den store sangen for øyeblikket er Crimson King av Demons & Wizards (som er en sammenslåelse av blind guardian og iced earth)

noen andre power metal fans der ute?

Edit: Liten leif

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...