Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

SnittLeif: Stillig band, en av de bedre jeg har hørt på Urørt. :)

8468888[/snapback]

I know. Forresten, hvis man hører helt på slutten av sangen med tittelen Slag (Eller slaget, Victor ble aldri enig med seg selv), så hører man min rap* :)

* Avgasser fra munn. Ikke rytmisk snakking

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slitsomt? Det er da ikke akkurat Naked City dette.

8472537[/snapback]

Var her han hørte skiva, tror han synes det ble litt.. at han blir litt tung i hode av det. Noe sånn som jeg blir av TPH fra tid til annen.

8472565[/snapback]

jeg synes selv at TPH er lettere å høre på enn Ahab..

Lenke til kommentar

Blir ikke folk-thrash en motsigelse i seg selv?

edit:

Sitter å hører på "Hate, Dominate, Congregate, Eliminate" nå. Er heldigvis like orgasmisk growling på denne skiva som "Armageddon March Eternal", men dessverre er det litt mindre fokus på vokalen til Jo Enckell. Men fytti, som gitarer, trommer, synth og growling innfrir. Hail Jörgen Sandström og Lord K. Philipson sier bare jeg!

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
k

Hva er den verste metalsjangeren dere greier å piske/dikte opp? Mitt forslag er:

"Folk-thrash"

Jeg blir litt uvel bare ved tanken.

8472648[/snapback]

Har egentlig den filosofi at hvilken som helst musikk-kombinasjon kan funke. Jeg har ofte "sett" for meg at mange ting ikke funker sammen... mens så har jeg hørt eksempler på at ting har det.

Jeg må tenke på om jeg kommer på noen kombinasjoner. Folk-thrash er jeg litt skeptisk til, men samtidig så har jo andre rare kombinasjoner som folkepunk(Flogging Molly) fungert, så hvorfor ikke den?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...