Endre Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Men dessverre går skattepengene våre med til å bygge dem opp igjen. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 At kristendommen er udødelig, viser seg selv, ved at færre og færre er religiøse. Når det gjelder at den er uønska, så er det flere andre ting som jeg vil ha vekk fra Norge lenge før kristendommen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Men dessverre går skattepengene våre med til å bygge dem opp igjen. 8464196[/snapback] Nettopp det at staten har sin hovedreligion som kristendommen er jo en grunn til at de blir brent. Å brenne kirker er et ekstremt uttrykk som ikke passer så mange andre plasser enn i Black Metal. Spessielt kirker i norsk natur synes jeg er vemmelig. Dere kan si hva dere vil, jeg synes ikke noe om kirker på norsk eller europeisk jord. At mange er begravd rundt kirker viser den makten kirken hadde, og det er noe av det jeg er mest imot. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Har jo glemt å skryte litt her da. Ble spurt om jeg muligens ville være session-vokalist for et band i et års tid. Det blir kult å få litt erfaring Det skal nevnes at bandet er underground Endret 24. april 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kan noken har forklare kvifor enkelte BM-artister brenner kirker, maler på seg hakekors og andre provokasjoner det nødvendigvis vil bli mykje omtate av, for å sette fokus på musikken. (Correct me if I'm wrong, men det er det eg har fått inntrykk av utfrå det som har blitt skreve om Taake-saka.) Og ligger det automatikk i at "den ekte fansen" av f.eks. Taakes musikk skal godta denne typen handlinger? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Earths Last Picture Feit doom! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kan noken har forklare kvifor enkelte BM-artister brenner kirker, maler på seg hakekors og andre provokasjoner det nødvendigvis vil bli mykje omtate av, for å sette fokus på musikken. 8464974[/snapback] Husk at det kun er enkelte av de. Svaret er nok at de er mennesker og gjør idiotiske handlinger til tider, eller har ekstreme meninger. Taakes handling var bare idiotisk. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Psh. Fellesnevneren for bensin og et par fyrstikker for å tenne på ei kirke, en kniv for å maltraktere kompisen din, hakekors på konsert i Tyskland, og en scene full av blod og sauehoder i polen, er at det er billig PR. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har jo glemt å skryte litt her da. Ble spurt om jeg muligens ville være session-vokalist for et band i et års tid. Det blir kult å få litt erfaring Det skal nevnes at bandet er underground 8464952[/snapback] Grattis! Hva heter bandet da? Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 ...er at det er billig PR. 8465227[/snapback] Ja dyr PR hadde tatt seg ut lzm Lenke til kommentar
aemil Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Billig å sitte i fengsel 21+ år? Synes nå det er en rimelig dyr pris å betale jeg, da. Endret 24. april 2007 av AnR Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Billig å sitte i fengsel 21+ år? Synes nå det er en rimelig dyr pris å betale jeg, da. 8465292[/snapback] Slenger meg på denna. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har jo glemt å skryte litt her da. Ble spurt om jeg muligens ville være session-vokalist for et band i et års tid. Det blir kult å få litt erfaring Det skal nevnes at bandet er underground 8464952[/snapback] Grattis! Hva heter bandet da? 8465255[/snapback] Det heter Troll-Myr og er et Viking-metal band. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Morsomt trollskog preg over det hele Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Psh. Fellesnevneren for bensin og et par fyrstikker for å tenne på ei kirke, en kniv for å maltraktere kompisen din, hakekors på konsert i Tyskland, og en scene full av blod og sauehoder i polen, er at det er billig PR. 8465227[/snapback] Noe kan være billig pr, men kirkebrenning beviser at de står for det musikken de lager. Dette med sauehoder og blod på scenen skal vel gi et helhetlig uttrykk. Kan noken har forklare kvifor enkelte BM-artister brenner kirker, maler på seg hakekors og andre provokasjoner det nødvendigvis vil bli mykje omtate av, for å sette fokus på musikken. (Correct me if I'm wrong, men det er det eg har fått inntrykk av utfrå det som har blitt skreve om Taake-saka.)Og ligger det automatikk i at "den ekte fansen" av f.eks. Taakes musikk skal godta denne typen handlinger? Jeg ser på det sånn at de viser at det er mer enn bare musikk. Det er nok ingen automatikk i Taake, men det er et ekstremt band og da passer det fint med ekstreme symboler. Det er ikke plass til noe komprimiss! Endret 25. april 2007 av Griffar Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) For meg virker kirkebrenning rett og slett idiotisk, det er langt i fra den beste måten å bekjempe kristendommen. Å kjempe mot noe krever litt kløkt og helst en strategi, å tenne på noe er derimot ikke annet enn direkte puerilt. Enig med _Julenissen_ slike løsninger er billige, men hva kan man vente av noen infantile satanflørtere. Flere oppegående i miljøet har uttrykt at de har vokst fra sine pubertale eskapader, og konsentrerer seg nå heller om musikken. Endret 25. april 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Sjå der ja, der sat nye Immolation-EP'n som eit skot. Faen, for eit band. Ikkje ein dårleg sang, ei gong. Lenke til kommentar
bollcc Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Noen som vet hva den sangen heter på den nyeste cola reklamen? Der han fyr'n står med en ipod også flyr det masse høytalere opp i lufta. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Noen som vet hva den sangen heter på den nyeste cola reklamen? Der han fyr'n står med en ipod også flyr det masse høytalere opp i lufta. 8467319[/snapback] Prøv her istedet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Å brenne kirker virker mot sin hensikt(Hvis hensikten er å beskjempe kristendom). I i nabokomunen skjold her så ble en kirke brent ned av greven, de har nå bygget en ny kirke og det kristne miljøet i dette området er mer aktivt og livlig enn noen gang. Kjent sak at når noe/noen blir angrepet på en direkte måte så reagerer de med å styrke seg. SnittLeif: Stillig band, en av de bedre jeg har hørt på Urørt. Endret 25. april 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg