huf Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Det finnes et par klipp til med Enslaved og 1349 når de øver, det var i samme stilen. 8441165[/snapback] Kvar finn du dei klippa? Edit: fann dei. Endret 22. april 2007 av huf Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Taake sin hakekors opptreden var jo bare latterlig idiotisk og unødvendig. 8441688[/snapback] Det jeg har hørt er at han gjorde det for å miste "fans" altså poserkids som "digger" blackmetall, sånn at det kun er de ordentlige fansa som kommer på konserter osv. De som er der for musikkens del og ikke "jeg er kul, jeg har vært på taake konsert". Endret 22. april 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Så alle som ikke liker hakekors er emo-kids? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Så alle som ikke liker hakekors er emo-kids? 8442836[/snapback] Det har jeg aldri sagt. Han ville vel se hvor langt han kunne gå før fansa starta å hate han. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du gikk vel langt i å antyde nettopp det førstnevnte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Det var en smart måte å begå profesjonelt selvmord. edit: Om ikke de ønsker å bli sett på som et naziband da. Endret 22. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det var en smart måte å begå profesjonelt selvmord. edit: Om ikke de ønsker å bli sett på som et naziband da. 8442947[/snapback] De ville miste fans. Nesten det eneste som gir en sånn reaksjon er netopp nazisme og rasisme. Nesten alt annet er gotatt nå for tia. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Så de vil egentlig bare ha nazister og rasister som fans? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg er ingen av delene, men gir nå faen i det hakekorset. Dead hadde jo samme tanke, han ønsket bare de virkelige fansene på konsertene, så han kuttet seg og spyttet blod på publikum. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Så de vil egentlig bare ha nazister og rasister som fans? 8443000[/snapback] Eller de som fokuserer på musikken og ikke kun på det visuelle? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Hahahah, det er jo krystallklart at hele greia er en lite gjennomtenkt og barnslig provokasjon. Dere kan godt slutte med å dikte opp unnskyldninger, de har sin egen. Endret 22. april 2007 av Glint Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hva har det å akseptere et hakekors i et land som Tyskland med å være en ekte fan å gjøre? Latterlig tankegang, spør du meg. Unnskyldningen til fyren i Taake til "the collaborators" var likeledes latterlig og rasistisk. Det viktigste er likevel musikken, men jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg virkelig støttet rasister (men nå er det strengt talt ikke mulig å vite om de bergenserne er rasister på ordentlig, eller om de bare er så tøffe at de bare later som). Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jaja.. De får finne ut av saker og ting selv.. Noen som har hørt det nye SFU albumet? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 50 sekunder uti... Og kara speller videre som ingenting hadde skjedd! Hahah! Evig fett. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 50 sekunder uti... Og kara speller videre som ingenting hadde skjedd! Hahah! Evig fett. 8443515[/snapback] Obituary! :!: DESTINY!! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 50 sekunder uti... Og kara speller videre som ingenting hadde skjedd! Hahah! Evig fett. 8443515[/snapback] hahaha nydelig. steike til smell Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hva har det å akseptere et hakekors i et land som Tyskland med å være en ekte fan å gjøre? Latterlig tankegang, spør du meg. Unnskyldningen til fyren i Taake til "the collaborators" var likeledes latterlig og rasistisk. Det viktigste er likevel musikken, men jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg virkelig støttet rasister (men nå er det strengt talt ikke mulig å vite om de bergenserne er rasister på ordentlig, eller om de bare er så tøffe at de bare later som). 8443102[/snapback] Akkurat hvilket land det var i ser ikke jeg på som helt relevant. Taake er til tider rasistisk, jeg liker dem ikke mindre for det. Det viktigste er ikke alltid musikken, om det gjelder Taake vet jeg ei. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 @cun: Hva er den offisielle unnskyldningen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Akkurat hvilket land det var i ser ikke jeg på som helt relevant. Taake er til tider rasistisk, jeg liker dem ikke mindre for det. Det viktigste er ikke alltid musikken, om det gjelder Taake vet jeg ei. 8444714[/snapback] Såklart det er relevant hvilket land det foregikk i. Kulturelle symboler har forskjellig mening i forskjellige land. For din del er vel musikken til Taake det viktigste, såvidt jeg kan se. Musikk > holdning Greit nok det, men jeg støtter i alle fall ikke rasister o.l. økonomisk (det gjelder generelt). @cun:Hva er den offisielle unnskyldningen? 8444905[/snapback] Det som stod på hjemmesida deres: http://taake.theblacksun.org/2007/03/23/st...ent-from-hoest/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg