Mala Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 I svarte faen, Gaahl skremte meg nesten mot slutten der Kos disse klippa her. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Har vi et par Dark Tranquility fans her som kan nevne hvilke av sangene deres som er de beste? Er bare Monochromatic Stains som virkelig har satt seg til nå. 8434305[/snapback] Prøv The Gallery skiva. Beste albumet de har i min mening Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Da var det avsted til konsert W.A.S.P og Susperia spiller i dag på Folken i Stavanger, gleder meg stort! 8430853[/snapback] Gled deg, Susperia er utrolig bra live. 8432899[/snapback] Njæ. Det er det jo delte meninger om. Som alt annet selvfølgelig. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Har vi et par Dark Tranquility fans her som kan nevne hvilke av sangene deres som er de beste? Er bare Monochromatic Stains som virkelig har satt seg til nå. 8434305[/snapback] Haven albumet er meget godt. Titletracken, Fabric og Feast of Burden er knalltøffe. Det nye albumet 'Fiction' er også sinnsykt bra. =) Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 The gallery og Damage Done er vel regnet som de beste albumene. Høydepunkter for meg: Punish My Heaven, Final Resistance, The Treason Wall, White Noise/Black Silence, en annen sang som er veldig bra er The Wonders at Your Feet fra Haven albumet Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Da var jeg hjemme igjen fra W.A.S.P og Susperia-konsert. Veldig godt fornøyd, men jeg må si en ting; Susperia hadde lite å stille opp med mot W.A.S.P. Blackie & co var helt fantastiske, og innfridde alle forventninger hos meg. Susperia gjorde en helt grei jobb, men jeg synes de hadde en noe kjedelig set-liste; fem fra det nye albumet+Chemistry, Devil May Care og Home Sweet Hell. Det tok egentlig ikke av før de spilte Home Sweet Hell, men da hadde de ikke flere sanger igjen. W.A.S.P spilte On your knees, Inside the electric circus, Animal (fuck like a beast), Wild Child, The Idol, I wanna be somebody, L.O.V.E Machine, Blind in Texas og to nye fra det nye albumet. De sangene er ikke i korrekt rekkefølge, og jeg vet ikke helt om det er alle sangene de spilte, men det er i hvertfall de fleste. Blackie hadde også en lang politisk tale der han kritiserte det amerikanske samfunnet, Irak-krigen og snakket om å ta vare på vår egen frihet. Fikk enda større respekt for ham etter det, og da de spilte en rolig amerikansk folkesang (lurer på om det var Long, Long Way to go) etterpå fikk jeg frysninger på ryggen. Alt i alt en fantastisk kveld Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Oooh, nye Immolation-EP'n nede nuh. Meget bra! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 W.A.S.P spilte On your knees, Inside the electric circus, Animal (fuck like a beast), Wild Child, The Idol, I wanna be somebody, L.O.V.E Machine, Blind in Texas og to nye fra det nye albumet. De sangene er ikke i korrekt rekkefølge, og jeg vet ikke helt om det er alle sangene de spilte, men det er i hvertfall de fleste. Blackie hadde også en lang politisk tale der han kritiserte det amerikanske samfunnet, Irak-krigen og snakket om å ta vare på vår egen frihet. Fikk enda større respekt for ham etter det, og da de spilte en rolig amerikansk folkesang (lurer på om det var Long, Long Way to go) etterpå fikk jeg frysninger på ryggen. 8435548[/snapback] Dæven, hørtes ut som en helt konge kveld. Alle de gamle klassikerene Blackie er tøff, det har han alltid vært Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Blackie er faen gud! De holder virkelig koken fortsatt, og var minst like ville på scenen som Susperia. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Men de må fremdeles ty til ferdig innspilt backingvokal, og etter at jeg så de i Bergen så er jeg overbevist om at det er mye mer som bare er playback. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Noen som vet om Gorgoroth har noen planer om å spille flere steder i Norge enn bare Tønsberg? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Noen som vet om Gorgoroth har noen planer om å spille flere steder i Norge enn bare Tønsberg? 8436090[/snapback] Jeg skal til tønsberg edit: For å se Gorgoroth selvfølgelig Endret 21. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hmm.. Mortiis spiller ikke i Tønsberg de da.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 når kommer de ditt?? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hmm.. Mortiis spiller ikke i Tønsberg de da.. 8436395[/snapback] Ingen har nevnt han heller? når kommer de ditt?? Om du tenkte på Gorgoroth, så skal de på slottsfjellfestivalen. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Var jo ikke helt ueffen lineup på Slottsfjell nå. Black Debbath, The Cumshots, Gorgoroth, Red Harvest og Volbeat. Tønsberg er ikke langt unna heller (bor i Horten). Men de pengene, de pengene... Faen så fett Autopsy er! Mental Funeral har seilt rett opp som noe av det feteste jeg har hørt innen DM. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Nyheter fra Nile-leiren: "We are currently finishing the mixes on the new Nile album entitled"Ithyphallic", our first album for Nuclear Blast . So far we have been nothing but thrilled to work with the entire cast at NB , they have treated us exceptionally well and have given the band a Ferocious and Inspirational new lease on life. Dallas , George and I are convinced beyond a shadow of a doubt that this new record contains our best material yet , and Neil Kernon is working overtime to ensure that every single blasphemous Note is heard in alll its Primal Savagery. There are 9 songs and one short acoustic piece , 2 of which are epic length songs , yet overall a wide range of tempos , some doomy , exotic elements as well as some unbelievably fast and catchy Metal . A few song titles : "Language of the Shadows" "Even the Gods must Die" "The Infinity of Stone" "Ithyphallic" "Papyrii containg the Spell to Preserve its Possessor against attacks from He who is in the Water" (HÆHÆHÆHÆ FET TITTEL ) We are , as could be expected, very much looking forward to our upcoming Australian Tour , our last tip down under went exceptionally well and we cant wait to play again for the rabid Aussie Metal fans . We will also indeed be bringing the Nile Brand of Ithyphallic Metal to the uninitiated masses at the summer Ozzfest , and , quite welcomely , playing our own Nile headlining shows for the off - Ozz days. We are also anxious for the European Nile Fall tour that is in the works , where we will finally be able to play a nice long Nile set covering a wide range of material from all our albums. Ithyphallic !! og: Additional Vox are from Chris Lollis - our new touring Bassist.His vocals are utterly sick , and quite a bit different than anything I have ever heard. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Då treng me berre litt samples, så blir alt fint. Satse på at dei kjem til HITS og. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Nyheter fra Nile-leiren: zipzip 8436981[/snapback] Å fy faen! GLÆR MÆ! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Satse på at dei kjem til HITS og. 8436997[/snapback] Ang. HITS. Noen som vet når flere band som skal spille på festivalen, eller er det kun de seks som er skrevet opp på holeinthesky.no som er annonsert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg