LarsP Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Herre, den nye Mayhem-skiva har like høy produksjonsverdi som Anal Cunt sine utgivelser. Tror de har spilt inn sangene under vann. Dette var rett og slett jævlig dårlig. Høres ut som en liveopptak fra ungdommens kulturmønstring. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Haha. Nye Mayhem-skiva er så tr00 at jeg får vondt. Necrosound, old-skool deluxe. Blir nesten redd. 8405753[/snapback] Likte denne jeg og. =) Skal kjøpe den asap regner jeg med. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Lars er så nuskool og fin at han fiser lavendel og skiter regnbuer. Tåler vel ikke Cryptic Winds engang! Skjerpings. Nye Mayhem-skiva er spinnvill. FETTFETTFETTFETTFETTFETTFETT I say! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Herre, den nye Mayhem-skiva har like høy produksjonsverdi som Anal Cunt sine utgivelser. Tror de har spilt inn sangene under vann. Dette var rett og slett jævlig dårlig. Høres ut som en liveopptak fra ungdommens kulturmønstring. 8406079[/snapback] Jeg kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ja, visst faen er jeg det. Jeg forlanger kraft og presisjon, ikke mumling og lavproduksjonsskit. Dette er musikk som kunne blitt latterliggjort på MST3K, dette er metallens svar på Catalina Caper. Lenke til kommentar
ponnikos Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har hørt en gang gjennom Ordo Ad Chao. Godt mulig den kommer til å vokse på meg. Underproduserte svartmetallplater har en viss sjarm som det ofte tar tid å vende seg til. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det jeg har hørt er fett som faen. Er man ikk mann nok til necro-sound er man ikke mann nok. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ja, det er sant ponnikos. : ) Ble mer og mer interresert i blackmetal musikk med "dårlig kvalitet", også kjent som true black metal, etter jeg begynte å høre på Darkthrone. Herlig. Spesielt Sykdom og Svartnar har fanget min interesse... Noen som har noen andre å anbefale? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Er man ikk mann nok til necro-sound er man ikke mann nok. 8406214[/snapback] Nuvel, jeg synes problemet er at det blir for tamt. Ikke nok støy og faenskap for min smak. Blir rett og slett for puslete. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Til den typen blackmetal som Mayhem holder på med for tida passer jo en skitten, old-school produksjon helt glimrende. Skal man ha mer moderne ekstrem metal (som f.eks Dimmu) så passer jo en klarere og mer polert sound. Mayhem har jo beveget seg langt vekk fra den slags, så at det låter grimt og jævlig synes jeg bare er flott. Eneste jeg ville hatt er trommene ørlittebitt lenger fram i miksen, men det er uansett bare å spikke fliser... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Du spiller ikke høyt nok! Lenke til kommentar
LocoMotiveMan Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Noen inntrykk av W.A.S.P sitt nye album, Dominator? Er spent. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Noen inntrykk av W.A.S.P sitt nye album, Dominator? Er spent. 8406386[/snapback] Det gamle er og blir best uansett! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 "Its alienating, ugly, rusty, decaying, negative and psychic.. " - Attila Passer bra det. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 jeg vill anbefale den nye cden til pain for de som liker musikk som godsmack osv mye bra i det og mener jeg da Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hørt litt på den nye Mayhem platen nå, fant det ikke givende i det hele tatt. Men skal gi det noen flere sjangser før jeg gir meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Jeg bruker anledningen til å være så blasfemisk at jeg sier: Jeg har aldri likt Attila's vokal, ikke i gamle Mayhem heller. Jeg syns gnålinga hans på De Mysteriis minner mere om peruviansk strupesang enn svartmetall, og har aldri klart å sette meg inn i skiva pga dette. Sånn. Da var det sagt. Endret 17. april 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ja, det er sant ponnikos. : ) Ble mer og mer interresert i blackmetal musikk med "dårlig kvalitet", også kjent som true black metal, etter jeg begynte å høre på Darkthrone. Herlig. Spesielt Sykdom og Svartnar har fanget min interesse... Noen som har noen andre å anbefale? 8406222[/snapback] Ulver - Nattens Madrigal Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ja, det er sant ponnikos. : ) Ble mer og mer interresert i blackmetal musikk med "dårlig kvalitet", også kjent som true black metal, etter jeg begynte å høre på Darkthrone. Herlig. Spesielt Sykdom og Svartnar har fanget min interesse... Noen som har noen andre å anbefale? 8406222[/snapback] Ulver - Nattens Madrigal 8407647[/snapback] Notert. Dette er ett album, yes? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Ja, kanskje Ulvers beste album. Selv er jeg stor fan av Bergtatt også, som ikke er like necro, men et fantastisk album som inneholder en hel del akkustiske greier i tillegg til svartmetallen. Du kan forresten sjekke ut Urgehal, Throne of Katharsis (lokalt band fra de traktene jeg er ifra), Deathspell Omega og Orcustus dersom du er lysten på skikkelig necro svartmetall. De bandene har mye bra. Endret 17. april 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg