Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Jafaen, Nile og ja, stemmer det. Gler meg sjukt, Annihilation of the Wicked var jo knall, og det er strengt tatt alle skivene før den og. Forrige Hate Eternal var faen ikkje stort å skryte av, men King Of All Kings var feit.

 

Og fyyyy faen, for ein stor musikalsk orgasme Immolation er. Driver og høyrer gjenom diskografien, og fy faen. Det er heilt absurd kor bra det bandet er. Immolation!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jafaen, Nile og ja, stemmer det. Gler meg sjukt, Annihilation of the Wicked var jo knall, og det er strengt tatt alle skivene før den og. Forrige Hate Eternal var faen ikkje stort å skryte av, men King Of All Kings var feit.

 

Og fyyyy faen, for ein stor musikalsk orgasme Immolation er. Driver og høyrer gjenom diskografien, og fy faen. Det er heilt absurd kor bra det bandet er. Immolation!!

8344935[/snapback]

 

Nå skal jo Alex Webster spelle bass på nye Hate Eternal skiva, så får håpe han bidrar positivt, noe jeg er ganske sikker på at han gjør :)

Lenke til kommentar
Schtemmer, det kan jo bli interessant. Var vel han som spela på The Bleeding? Den har jo ganske så bra bass. Syns dog at Hate Eternal kan roe litt ned på blast-beatingen. Den går jo nesten konstant gjennom King of All Kings.

8345194[/snapback]

 

Alex har vært med opp igjennom hele. Er bare han og Paul som er igjen av orginal besettningen som har vært med hele tia.

Lenke til kommentar

Hører på Morgana Lefay - Grand Materia nå, faen, dette er jo fett! Jævlig skeptisk til alt som omtales som power metal, men ML hadde jeg hørt så mye bra om at jeg måtte sjekke dem ut. Jeg vil ikke akkurat kalle det power metal, iallfall ikke dette albumet, dette er jo thrash-ete heavy metal. Mer Megadeth enn Hammerfall, for å si det sånn.

 

Hører Necros Christos-skiva nå, FETT!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...