Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Caress_the_Pale: Sinnsykt bra sang du har tittelen til i siggen. :D

8343272[/snapback]

 

Veldig enig der! Selvfølgelig, hehe.

8343291[/snapback]

 

Enslaved er forholdsvis kos det ja :) Mitt favoritt album er Blodhemn (Virker ikke som mange liker det, men)

8343347[/snapback]

 

Ingenting galt med Blodhemn, men setter endel av de andre albumene høyere ja. Monumension ftw lzm.

Lenke til kommentar
... Favorittskive? ...

8343724[/snapback]

Helt klart The Dreadful Hours. Eller The Light at the End of the World. Savner growlingen til Aaron på de nyeste skivene...

8343978[/snapback]

Jeg synes de får til musikken utrolig bra slik den er nå. God kombinasjon av growling og clean. Dessuten er clean vokalen hans utrolig bra og stemningsfull til musikken deres.

Lenke til kommentar
... Favorittskive? ...

8343724[/snapback]

Helt klart The Dreadful Hours. Eller The Light at the End of the World. Savner growlingen til Aaron på de nyeste skivene...

8343978[/snapback]

Jeg synes de får til musikken utrolig bra slik den er nå. God kombinasjon av growling og clean. Dessuten er clean vokalen hans utrolig bra og stemningsfull til musikken deres.

8344020[/snapback]

Vokalen hans har blitt mye bedre med årene, særlig clean, og enig i at han får fram stemningen i musikken på en veldig god måte. Det eneste jeg forsåvidt ikke liker med den nye skiva, er tekstene som til tider blir litt vel cheezy.

Lenke til kommentar
Vokalen hans har blitt mye bedre med årene, særlig clean, og enig i at han får fram stemningen i musikken på en veldig god måte. Det eneste jeg forsåvidt ikke liker med den nye skiva, er tekstene som til tider blir litt vel cheezy.

8344112[/snapback]

Ja, på den nye skiva er det litt mye nødrim synes jeg. Får nesten litt Draconian følelse(tekst messig).

Lenke til kommentar
Grind  :dribble:

8344072[/snapback]

Kringspiertyfus er death. I følge de selv og andre.

8344107[/snapback]

 

Snart trur eg eg kan sei meg enig med dei som kallar deg sjangerhore. Plz don't hit me.

8344143[/snapback]

Hva skal jeg gjøre da? Sette meg bakover og se folk feilinformere? Not while i'm on the job!

 

edit:

Og hvorfor snart? Jeg ER sjangerhore!

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Hei! Hva syns folket om Pain of Salvation? I følge last.fm skal jeg som Ayreon-fan elske dette, men jeg ble skikkelig skuffet. har bare hørt albumet "BE" og det inneholdt ett par fengende sanger, men resten var bare skuffende.

 

Hva er den beste plata? Hvilke sanger bør jeg høre for å bli "frelst"?

8340277[/snapback]

Jeg er ikke så alt for glad i Pain of Salvation, blir litt for sjelløst liksom. Sjekka dem ut for noen måneder siden, deler din oppfatning av "BE" prøv ut Remedy Lane og Entropia du.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...