Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

MrHaze: Klikket litt rundt på signaturen din og oppdaget at Witchcraft og Elecric Wizard er rett og slett knall! Har du noen anbefalinger til mer musikk i samme stil?

8341505[/snapback]

 

Musikk alà Electric Wizard (album du bør sjekke ut i parantes): Sleep (Dopesmoker), Cathedral (litt vel speeda up til å kunne ligne, kanskje, men. Sjekk ut The Carnival Bizarre), Church of Misery (The Second Coming) og Orange Goblin (sjå merknad på Cathedral, sjekk ut Coup De Grace og spliten med Electric Wizard).

 

Musikk alà Witchcraft: Burning Saviours (Hundus, meinar dei kjem frå sama stad som Witchcraft, og har jamma litt saman med Witchcraft og), Pentagram (både Burning Saviours og Witchcraft har blitt veldig påverka av desse, sjekk ut Be Forewarned og Day of Reckoning, pluss First Daze Here-samlingane), Bedemon (pre-Pentagram, trur eg bare har høyrd ein bootleg, for tracklisten er ikkje som den på Metal-Archives. Den heiter iallefall Invocation to Doom) og The Obsessed (The Church Within).

 

Edit: Du kan kanskje sjekke ut Om og, bandet til bassisten og tromissen i Sleep, mykje meir einsformig (på ein bra måte) enn Sleep, dog ikkje fullt så tungt. Genialt band, iallefall.

Endret av MrHaze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Torpern: Schvær skjerpings til deg. Når Suffocation fyrst er i Norge, så ser du dei om du har sjans. Er desverre under 18 sjølv, men hadde lett vore der om eg hadde vore over 18.

8338223[/snapback]

 

SÅRI ;----{

 

Sakl skjerpe meg, må få dratt på mer konserter, lenge siden sist nu.. :(

8341134[/snapback]

 

Kom deg i det minste på Hole in the Sky til hausten. Ser ut til at det ordnar seg med verge for meg, så då blir det Bergenstur i år og. Immolation!

Lenke til kommentar
MrHaze: Klikket litt rundt på signaturen din og oppdaget at Witchcraft og Elecric Wizard er rett og slett knall! Har du noen anbefalinger til mer musikk i samme stil?

Søk og leit her, så finner du mer doom- og stoner-anbefalinger enn du rekker å høre på i løpet av et liv.

 

Edit: Og Electric Wizard er forresten dritfett.

Endret av Endre
Lenke til kommentar
MrHaze: Klikket litt rundt på signaturen din og oppdaget at Witchcraft og Elecric Wizard er rett og slett knall! Har du noen anbefalinger til mer musikk i samme stil?

Søk og leit her, så finner du mer doom- og stoner-anbefalinger enn du rekker å høre på i løpet av et liv.

 

Edit: Og Electric Wizard er forresten dritfett.

8342242[/snapback]

 

I doom-anbefalinger-tråden er det mang ein bra anbefaling, i det minste. Er mykje gayt gotisk tull der, men les på anbefalingane til Wyrm, RWDF, Buttmunch og Diskriminatore, så finn du jævlig mykje bra. Vil dog heller anbefale www.stoner-rock.com eller www.doom-metal.com for å sjekke ut nye band. Iallefall Stoner-rock har radio med det meste som kan krype og gå av doom.

Lenke til kommentar
I doom-anbefalinger-tråden er det mang ein bra anbefaling, i det minste. Er mykje gayt gotisk tull der, men les på anbefalingane til Wyrm, RWDF, Buttmunch og Diskriminatore, så finn du jævlig mykje bra. Vil dog heller anbefale www.stoner-rock.com eller www.doom-metal.com for å sjekke ut nye band. Iallefall Stoner-rock har radio med det meste som kan krype og gå av doom.

Tja, for en som meg, som ikke hører spesielt mye på f.eks. stoner, kan det være lettere å forholde seg til én tråd om det enn et helt forum med bare diehards. ;) Slik som denne.

Lenke til kommentar
I doom-anbefalinger-tråden er det mang ein bra anbefaling, i det minste. Er mykje gayt gotisk tull der, men les på anbefalingane til Wyrm, RWDF, Buttmunch og Diskriminatore, så finn du jævlig mykje bra. Vil dog heller anbefale www.stoner-rock.com eller www.doom-metal.com for å sjekke ut nye band. Iallefall Stoner-rock har radio med det meste som kan krype og gå av doom.

8342391[/snapback]

 

My Dying Bride x( ÆSH!

Lenke til kommentar
My Dying Bride er maksimalt drit. Føffaen, såg eindel av dei live på HITS, og makan til stygg musikk, rævva vokal, og totalt hypermongo sceneshow har eg ikkje sett. Absolutt ALT er drit med det bandet. Høg fem, Torpeboy.

8342727[/snapback]

 

Høg fem!

 

Sitter å slapper av med Black Sabbath nå. Dejligt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...