Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

I know we all want to see Arcturus wherever we live. I believe I remember that Arcturus WILL NOT tour anywhere else until a new record is on the market. I believe their Sound Booking agency has said this. So, there's your answer when you ask "When's Arcturus coming to so and so"

 

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Apropos dansk metal. Fy faen for ein musikalsk blindtarm Danmark er. Det er liksom 3 og eit halvt bra band som kjem derfrå (King Diamond/Mercyful Fate, Iniquity og Illdisposed).

8336664[/snapback]

 

Amen! Ellers er det bare Olsen Brothers :p

8336674[/snapback]

Oh, dårlige minner! "fly on the wings of looooooooaaaaavhhee!"

Lenke til kommentar
Skulle likt å sett Suffocation ja, men hadde ingen å dra med, så måtte stå over :(

 

 

8336009[/snapback]

 

Dra alene! Trenger ikke kompiser for å se god metal, selv om det er litt mer ålreit. Men hadde plent dratt på zyklon og suffocation selv om ingen gadd å bli med. Hadde riktignok en bangekompis denne gangen. skrek om kapp som noen jenter.

Lenke til kommentar
Apropos dansk metal. Fy faen for ein musikalsk blindtarm Danmark er. Det er liksom 3 og eit halvt bra band som kjem derfrå (King Diamond/Mercyful Fate, Iniquity og Illdisposed).

8336664[/snapback]

 

Amen! Ellers er det bare Olsen Brothers :p

8336674[/snapback]

 

NEEEEEi. Må ikke glemme D.A.D!!

Lenke til kommentar

Ei dansk skive som regnes som klassisk er denne:

future-world.jpg

 

Personlig hørte jeg ikke noe særlig på Pretty Maids, likte mer Artillery for å si det slik :)

Artillery were one of the top technical thrash bands of the eighties, characterized by intense, energetic riffing and the somewhat unique vocals of Flemming Ronsdorf. The band had achieved worldwide acclaim even before their first album, thanks to some well-distributed demos (since repackaged and re-released as Deadly Relics). The first album, Fear Tomorrow, was a slight letdown from those demos due to a substandard production, but the songs were on track. Terror Squad fared better, and is probably their best album overall

Artillery%20-%20Terror%20Squad.jpg

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar

Hei! Hva syns folket om Pain of Salvation? I følge last.fm skal jeg som Ayreon-fan elske dette, men jeg ble skikkelig skuffet. har bare hørt albumet "BE" og det inneholdt ett par fengende sanger, men resten var bare skuffende.

 

Hva er den beste plata? Hvilke sanger bør jeg høre for å bli "frelst"?

Lenke til kommentar
Apropos dansk metal. Fy faen for ein musikalsk blindtarm Danmark er. Det er liksom 3 og eit halvt bra band som kjem derfrå (King Diamond/Mercyful Fate, Iniquity og Illdisposed).

8336664[/snapback]

 

Amen! Ellers er det bare Olsen Brothers :p

8336674[/snapback]

 

NEEEEEi. Må ikke glemme D.A.D!!

8339362[/snapback]

 

Hva med Aqua? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...