Deadringer Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ah, sitter og hører på Silent Vanquish nå. Herlig! Lenke til kommentar
aemil Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hmm, var rimelig fett det der! Nyeste plata som anbefales? Hører igjennom Death - Symbolic jeg. Må være en av tidenes skiver. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Stemmer det at Mötley Crüe kommer til Norge i juni? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Mange gode tips til metal her Hva synes dere om gruppa Diesel Machine? Hva slags sjanger er de? Er ikke så inne på det. http://www.dieselmachine.net/music.html Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Da var Inferno ferdig. Mye bra, men mye piss også. Hele fredag satt jeg oppe på tribunen/balkongen på Rockefeller. Der var lyden veldig bra, og jeg så alt. tror jeg fikk en del bra bilder også(skal legge ut et par når jeg får muligheten) Immortal var helt klart en veldig bra konsert, selv om de hadde en del unødvendige tekniske problemer. Kan også konstatere at Abbath er ei jævla ape Største overaskelse var nok Blood Tsunami og Sigh. Jævli bra konserter. Hyggelige folk var det også. Sto helt framerst på Blood Tsunami. Koldbrann og Anaal Nathrakh. Lyden på John Dee var veldig bra, og jeg sto stor sett oppi vokalisten på alle konsertene. AN var like bra og brutalt som jeg hadde håpet. hjærnen min er fremdeles grøt. kan også nevnes at de hadde den beste lydprøven ever: nesten hele "When the dragon..." Noe annet som var artig var å hilse på alle artistene. fikk hilset på Bård Faust, Pete Evil, Abbath, Olve, Gaahl, Hellhammer. De fleste var veldig hyggelig folk, men gaahl var bare skumlere en svartedauden Nå gleder man seg til ny Immortal plate Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ah, skikkelig misunnelig på Svartskog nå ja Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 svartskog skrev: gaahl var bare skumlere en svartedauden Haha: Vis skjult innhold Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Equilibrium skrev: Stemmer det at Mötley Crüe kommer til Norge i juni? 8331930[/snapback] Jepp, 6. juni 2007 Lenke til kommentar
MobyDick Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Heisann! Hva heter den beste Plata til Nightwish? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Torpern skrev: Equilibrium skrev: Stemmer det at Mötley Crüe kommer til Norge i juni? 8331930[/snapback] Jepp, 6. juni 2007 8332856[/snapback] Det satser vi på at blir en fet kveld Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Inferno var fett ja. Suffocation knuste alt. Trinacria var årets overaskelse. Dark Funeral var pizz. Hadde det kjempegøy, men er helt utslitt nå. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 MobyDick skrev: Heisann! Hva heter den beste Plata til Nightwish? 8333403[/snapback] Oceanborn. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 JA1NQ skrev: MobyDick skrev: Heisann! Hva heter den beste Plata til Nightwish? 8333403[/snapback] Oceanborn. 8333677[/snapback] Bull. Wishmaster, med Oceanborn på en god nr 2. Resten kan du få billig Lenke til kommentar
catolap Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Synes ikke Wishmaster er så jævla bra at det gjør no. Strengt tatt så er det bare Oceanborn som gjelder. Hvertfall på min stereo. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Les gjerne min Nightwish albumguide. Selv liker jeg Oceanborn best. Endret 8. april 2007 av Speik Lenke til kommentar
sekt Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 svartskog skrev: Noe annet som var artig var å hilse på alle artistene. fikk hilset på Bård Faust, Pete Evil, Abbath, Olve, Gaahl, Hellhammer. De fleste var veldig hyggelig folk, men gaahl var bare skumlere en svartedauden Nå gleder man seg til ny Immortal plate 8332370[/snapback] Syns du? Syns det var litt tragikomisk at han gikk rundt "alene", med en 4-5 fjortisser på slep. Så han bortpå møllers med samme opplegg. Men artig å se så mye "kjentfolk" rundtomkring ja. btw, var du ikke der torsdagen? Suffocation var over all forventning. Fortsatt en smule stiv i nakken, etter litt for drøy banging. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skulle likt å sett Suffocation ja, men hadde ingen å dra med, så måtte stå over Har hørt litt Isis her og der, men ikke fått sjekka de grundig ut.. Noen som har noen formening om det beste albumet de har som er greit å starte med? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har skaffet meg Mastodon - Leviathan og Pain of Salvation - Be. Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Torpern skrev: Skulle likt å sett Suffocation ja, men hadde ingen å dra med, så måtte stå over Har hørt litt Isis her og der, men ikke fått sjekka de grundig ut.. Noen som har noen formening om det beste albumet de har som er greit å starte med? 8336009[/snapback] Oceanic og Panopticon regnes vel som de beste. Har selv ikke hørt Oceanic enda, men Panopticon er fantastisk! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har fått skikkelig sansen for Horrorizon nå. Fet låt, spesielt refrenget er utrolig fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg