Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Dimension F3H kaller seg "blackthrash" og har djupe røtter i 80-talls thrash-band knapt noen andre enn diehard-fans har hørt om. Jeg tror de gir blanke i hva folk måtte klassifisere metalen deres som. De spiller det de spiller.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Attila fra Mayhem svarte Dagbladets lesere - http://www.dagbladet.no/kultur/2007/04/04/496980.html

 

Litt morsomt å lese uttalelsene i ett av Norges største aviser. Og midt i Påsken.

-"Lets smoke drugz!"

-"What is media? This fucking global censored and manipulated brainwash you mean?"

-"The forcing of mixing up all human races and cultures is bad from the point of view that it can end up in a lower level of moral, society or culture."

-"Gay=religious.. in a way.."

-"If you are religious, go out to wars and kill each other!! iam happy and i say thank you. Im glad to remain here when all they gone.."

Lenke til kommentar
Kan jo ha black metal influenser da smartass, Står Thrash der også..

 

Dimension F3H har forøvrig noen kule låter.

8327439[/snapback]

Så i dine øyne er alle band med black metal influenser black metal? Isåfall burde du læte en god del mer om musikk en du kan, for da driter du på leggen.

 

F3H er og har aldri vært black metal. Smartass.

 

At de har thrash elementer er jeg mer enig i. Høres litt ut som en krysning av lamb of god og the kovenant eller noe. Ganske okey, men ikke noe å hoppe i taket av.

Lenke til kommentar
Kan jo ha black metal influenser da smartass, Står Thrash der også..

 

Dimension F3H har forøvrig noen kule låter.

8327439[/snapback]

Så i dine øyne er alle band med black metal influenser black metal? Isåfall burde du læte en god del mer om musikk en du kan, for da driter du på leggen.

 

F3H er og har aldri vært black metal. Smartass.

 

At de har thrash elementer er jeg mer enig i. Høres litt ut som en krysning av lamb of god og the kovenant eller noe. Ganske okey, men ikke noe å hoppe i taket av.

8328873[/snapback]

 

Jeg mente at det kan hende det står black metal fordi de har blitt inspirert av black metal eller no, du ser faen meg bare det du vil se du.

 

Kan være bandet starta opp som Black Metal, hva veit du om det?

 

Litt Thrash finner du nok ja.

Lenke til kommentar
Jeg mente at det kan hende det står black metal fordi de har blitt inspirert av black metal eller no, du ser faen meg bare det du vil se du.

 

Kan være bandet starta opp som Black Metal, hva veit du om det?

8328934[/snapback]

Jeg ser det du skriver, og mesteparten av det du lirer fra deg på dette forumet er tull. Enten det er *slå på tissen* eller unødvendig kverulering.

 

Jeg vet at musikken de lager nå _ikke_ er black metal. Da kan de heller ikke kalle seg det.

 

"Et band starter i 1990. Da spiller de jazz. I 2007 spiller de verdens hardeste grindcore. De kaller seg fortsatt jazz. Er det riktig?"

Lenke til kommentar
"Et band starter i 1990. Da spiller de jazz. I 2007 spiller de verdens hardeste grindcore. De kaller seg fortsatt jazz. Er det riktig?"

8328997[/snapback]

Myspace siden skal jo være representativ for bandet, ikke bandet anno i dag. Skal de ikke få lov til å ramse opp diskografien heller da eller?...

Lenke til kommentar
"Et band starter i 1990. Da spiller de jazz. I 2007 spiller de verdens hardeste grindcore. De kaller seg fortsatt jazz. Er det riktig?"

8328997[/snapback]

Myspace siden skal jo være representativ for bandet, ikke bandet anno i dag. Skal de ikke få lov til å ramse opp diskografien heller da eller?...

8329014[/snapback]

Har du i det hele tatt hørt bandet vi diskuterer om? Hør musikken de har gitt ut, så skal du høre at diskografien deres ikke inneholder black metal.

Lenke til kommentar
"Et band starter i 1990. Da spiller de jazz. I 2007 spiller de verdens hardeste grindcore. De kaller seg fortsatt jazz. Er det riktig?"

8328997[/snapback]

Myspace siden skal jo være representativ for bandet, ikke bandet anno i dag. Skal de ikke få lov til å ramse opp diskografien heller da eller?...

8329014[/snapback]

Har du i det hele tatt hørt bandet vi diskuterer om? Hør musikken de har gitt ut, så skal du høre at diskografien deres ikke inneholder black metal.

8329036[/snapback]

Jeg har hørt dem før ja, jeg syns ikke det er black metal black metal men ser ikke noe galt i kalle seg det på myspace som har etter hva jeg har forstått veldig få sjangere å velge mellom og de bruker sikkert black metal som en kontrast til å få opp det mer harde i lydbildet. Selv ville jeg kaldt det Industrial Death med black metal influenser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...