JPNord Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Er ganske frustrerende og ekkelt å se hvor mye religion kan bety for enkelte mennesker (les: muslimske terrorister eller en vanlig amerikansk, kristen tenåring). Endret 5. april 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 For å ikke snakke om hvor mye musikk betyr for enkelte (les: personangrep, latterliggjøring, trolling, spamming osv) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Eller generelt hvor dumme noen personer er Lenke til kommentar
sekt Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hei! Jeg klarer ikke holde hodet oppe.. Dere som satt her eller gjorde andre ting.. Zyklo og Suffocation var SYKT! Første gang suffocation noen gang var i norge, og tror de likte det. Makan til respons de fikk hvertfall. ballehardt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Lifelover er fantastisk! Eksperimentell & depressiv rock/metall. Erotik CD/LP 2007 Förspel & Intrång Sweet Illness Of Mine I Love (To Hurt) You (mp3) En Man I Sina Sämsta År Dödens Landsväg Välkommen Till Pulvercity Saltvatten (Du + Jag VS. Tellus) Besatt Höstdepressioner Humörets Bottenvåning Museum Of Past Affections Nitlott Pulver CD/LP 2006 Nackskott M/S Salmonella Mitt Öppna Öga Kärlek - Becksvart Melankoli Vardagsnytt Avbrott Sex Stockholm Söndag Herrens Hand Medicinmannen Nästa Gryning En Sång Om Dig mp3: Nackskott M/S Salmonella Stockholm Endret 6. april 2007 av King_P Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hun dama så litt plastikk ut :/ Skal tilstå at jeg synes Lifelover hørtes litt rart ut, men skal gi det en sjanse. edit: Har hørt nackskot nå, og om resten av musikken deres er som den - da tror jeg ikke det her er noe for meg Endret 6. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hør på M/S Salmonella, faen for en fet låt! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hørte på alle jeg, likte ingen av de. Så jeg satt på god gammel Thin Lizzy isteden. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Noko av det plattaste og kjedelegaste eg har høyrt det siste året. Sloppy instrumentalarbeid og elendige melodilinjer. Og kva er greia med det helvetes piano pling-plonget på toppen av heile jævla miksen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jævla mye bra melodilinjer i Lifelover! Er som ett poppa Shining, hvis du har hørt det Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jævla mye bra melodilinjer i Lifelover! Er som ett poppa Shining, hvis du har hørt det 8320085[/snapback] Æsj.. Shining.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 og hva er galt med Shining? Musikken altså Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Gud bedre for et grimt cover! Kanskje det burde sjekkes ut. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Lifelover var kult i førsten men selv gikk jeg veldig fort lei. Kult at de prøver noe nytt dog. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Lifelover var rett og slett for mye blomstereng for meg. Men en video i samme stil som det ene coveret derimot...... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 og hva er galt med Shining? Musikken altså 8320509[/snapback] Syns det bare er.. Neh.. Veit ikke jeg... Kanskje det sitter bedre om jeg hører mer på det.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal si om Blood Has Been Shed jeg: Blood has been shed edit: Sjekk ut det her: http://www.dimensionf3h.com/ De kaller seg vist black metal :S Endret 7. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Sjekk ut det her: http://www.dimensionf3h.com/ De kaller seg vist black metal :S 8322802[/snapback] Kan jo ha black metal influenser da smartass, Står Thrash der også.. Dimension F3H har forøvrig noen kule låter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg