Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Så formuler deg bedre, rævsnerk.

8315510[/snapback]

Lær deg norsk. Hadde jeg skrevet "men så skrytere dere Nile opp i skyene og sier at de er på toppen av daumetallen", da kunne du reagert.

 

Noen her som har hørt noe på Highland Glory? Pratet med en fyr som påsto at vokalisten deres var verdens beste vokalist. Jeg er fortsatt støl etter latteren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som har hørt noe på Highland Glory? Pratet med en fyr som påsto at vokalisten deres var verdens beste vokalist. Jeg er fortsatt støl etter latteren.

8315620[/snapback]

Hehe var en her på forumet som mente The Project Hate var avantgarde litt tilbake og, hehehe jeg ler enda.

Lenke til kommentar
Noen her som har hørt noe på Highland Glory? Pratet med en fyr som påsto at vokalisten deres var verdens beste vokalist. Jeg er fortsatt støl etter latteren.

8315620[/snapback]

Hehe var en her på forumet som mente The Project Hate var avantgarde litt tilbake og, hehehe jeg ler enda.

8315815[/snapback]

Og at The Project Hate har avantgardeelementer mener han fortsatt.

Lenke til kommentar
Noen her som har hørt noe på Highland Glory? Pratet med en fyr som påsto at vokalisten deres var verdens beste vokalist. Jeg er fortsatt støl etter latteren.

8315620[/snapback]

Hehe var en her på forumet som mente The Project Hate var avantgarde litt tilbake og, hehehe jeg ler enda.

8315815[/snapback]

Og at The Project Hate har avantgardeelementer mener han fortsatt.

8315893[/snapback]

Hmmm, sa ikke dette individet noe om at kvinnevokal var avantgarde? lal

Lenke til kommentar
Noe ala at kvinnevokal i deathmetal i det minste - ja.

 

Og vær så snill, lal-lol-lolz osv hører hjemme med wownerdene. La det bli der er du snill.

8315934[/snapback]

Har sett deg bruke det, spiller du wow? Nei så det hører hjemme på intarweb!

 

Edit: kvinnevolak i deathmetal er ikke avantgarde.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Edit: kvinnevolak i deathmetal er ikke avantgarde.

8315966[/snapback]

Nei, har funnet ut det jeg også. Tok feil. Men det var nå dette kombinert med electronica som gjør Project Hate anderledes. Så ja, jeg tilstår at jeg trodde og tror at det har avantgarde elementer.

 

edit:

Er vist noen karer på Metal Storm som mener det samme:

 

This album (fifth so far) is a brew of all kinds, here you'll creepy atmospheres, classical piano, electronics (such as Drum n' Bass), female vocals, growls, awesome arrangements, pretty avant-garde stuff. Songs are quite lengthy clocking around eight minutes each, and the most impressive thing is that they manage to maintain fresh and interesting and with every turn each song takes you'll find yourself thinking "is this another track, or is the same one?"

 

Godt jeg ikke er helt alene.

 

edit 2:

http://metalstorm.ee/pub/review.php?review_id=2402

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...