Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tips for å få DHG skiva til å sitte?

8308558[/snapback]

Overfør skiva til en bærbar medieavspiller og gå deg en tur, fungerer ihverfall for meg når noe ikke sitter :)

8313692[/snapback]

God ide. Kliner den inn på iPoden og går en tur med bikkja.

 

Eller gi opp og hør på no musikk som er for deg....

Når jeg spør om noen kan hjelpe meg få musikk til å sitte, så betyr ikke det at jeg synes den er dårlig. Da hadde jeg gitt faen. Men nye DHG-skiva er såpass spesiell at den ikke fester seg i hjernebarken, det er dette jeg trenger å få gjort. Er overbevist om at da den gjør det, vil den rocke my world. Litt ihvertfall.

 

edit:

Hittil er vel den eneste sangen som har festet seg "The snuff dreams are made of" og "Horrorizon".

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke karakterisere meg som noen enorm fan av death metal, men det er en hel del som faller godt i smak, som for eksempel Nile og Vader. Om Nile er oppskrytt eller ikke, får vel være opptil hver enkelt, men det kan jo hende de får mer oppmerksomhet enn andre band som definitivt fortjener å bli lagt merke til?

Lenke til kommentar
Om Nile er oppskrytt eller ikke, får vel være opptil hver enkelt, men det kan jo hende de får mer oppmerksomhet enn andre band som definitivt fortjener å bli lagt merke til?

8315366[/snapback]

Joa, det er et poeng det, men jeg synes ikke at Nile er bra at det fortjener all oppmerksomheten heller. Missforstå meg rett, ganske fet musikk, men ikke det jeg ville sagt var på toppen av daumetallen.

Lenke til kommentar
Nile er så herlig brutalt og jævlig. Annihilation of the Wicked  :love:

8315288[/snapback]

Nja, synes at Nile er litt oppskrytt jeg. Føler at det finnes bedre Death Metal der uten, men det er likevel alltid Nile folk skryter av.

8315355[/snapback]

 

Nile får den rosen det fortjener, det finnes mye annen bra Death Metal, er mange som ikke har hørt om Nile engang, men selflgelig skryter de som liker det..

Lenke til kommentar
Ingen her som har sagt at det er det beste av Dødsmetall.. Vi sa det var fett..

8315429[/snapback]

Herregud :roll:

 

Er nok du som burde få deg briller og se etter om jeg har skrevet at det er noe dere har sagt. Enten det eller så burde du la vær å poste.

8315474[/snapback]

 

Så formuler deg bedre, rævsnerk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...