Tuttebobo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tips for å få DHG skiva til å sitte? 8308558[/snapback] Overfør skiva til en bærbar medieavspiller og gå deg en tur, fungerer ihverfall for meg når noe ikke sitter 8313692[/snapback] Eller gi opp og hør på no musikk som er for deg.... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Sitter det ikke etter fem-seks gjennomhøringer så er det bare å la skiva ligge minst et par måneder. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Tips for å få DHG skiva til å sitte? 8308558[/snapback] Overfør skiva til en bærbar medieavspiller og gå deg en tur, fungerer ihverfall for meg når noe ikke sitter 8313692[/snapback] God ide. Kliner den inn på iPoden og går en tur med bikkja. Eller gi opp og hør på no musikk som er for deg.... Når jeg spør om noen kan hjelpe meg få musikk til å sitte, så betyr ikke det at jeg synes den er dårlig. Da hadde jeg gitt faen. Men nye DHG-skiva er såpass spesiell at den ikke fester seg i hjernebarken, det er dette jeg trenger å få gjort. Er overbevist om at da den gjør det, vil den rocke my world. Litt ihvertfall. edit: Hittil er vel den eneste sangen som har festet seg "The snuff dreams are made of" og "Horrorizon". Endret 5. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Oi oi oi! Godflesh var steike feitt. Industrial metal, heavy as a really heavy thing. Om nokon tok den referansen! Høyrer gjennom Streetcleaner nuh, og om resten av plata er i samma stil som det eg har høyrd til nuh, så er det knallbra! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg spurte tidligere i tråden, men prøver igjen. Er det noen som kan anbefale noe av "Ved Buens Ende"? Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det kan vel strengt tatt ikkje vere så vanskleg å velge mellom å sjekke ut ein EP og eit album. Dei har ikkje gjett ut meir. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 EPen er en tidlig demo, så da er ikke valget vanskelig. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har hatt en Nile periode igjen nå i det siste Det er så utrolig feit musikk! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Nile er så herlig brutalt og jævlig. Annihilation of the Wicked Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Nile er så herlig brutalt og jævlig. Annihilation of the Wicked 8315288[/snapback] Oh yeah De har nettopp blitt ferdige med å spille inn neste album og har starta på mixinga nå Kommer litt seinere i år Æ GLÆR MÆ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Nile er så herlig brutalt og jævlig. Annihilation of the Wicked 8315288[/snapback] Nja, synes at Nile er litt oppskrytt jeg. Føler at det finnes bedre Death Metal der uten, men det er likevel alltid Nile folk skryter av. Np: Rebel meets Rebel - Get Outta My Life Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg vil ikke karakterisere meg som noen enorm fan av death metal, men det er en hel del som faller godt i smak, som for eksempel Nile og Vader. Om Nile er oppskrytt eller ikke, får vel være opptil hver enkelt, men det kan jo hende de får mer oppmerksomhet enn andre band som definitivt fortjener å bli lagt merke til? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Om Nile er oppskrytt eller ikke, får vel være opptil hver enkelt, men det kan jo hende de får mer oppmerksomhet enn andre band som definitivt fortjener å bli lagt merke til? 8315366[/snapback] Joa, det er et poeng det, men jeg synes ikke at Nile er så bra at det fortjener all oppmerksomheten heller. Missforstå meg rett, ganske fet musikk, men ikke det jeg ville sagt var på toppen av daumetallen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Nile er så herlig brutalt og jævlig. Annihilation of the Wicked 8315288[/snapback] Nja, synes at Nile er litt oppskrytt jeg. Føler at det finnes bedre Death Metal der uten, men det er likevel alltid Nile folk skryter av. 8315355[/snapback] Nile får den rosen det fortjener, det finnes mye annen bra Death Metal, er mange som ikke har hørt om Nile engang, men selflgelig skryter de som liker det.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 men ikke det jeg ville sagt var på toppen av daumetallen. 8315400[/snapback] Ingen her som har sagt at det er det beste av Dødsmetall.. Vi sa det var fett.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ingen her som har sagt at det er det beste av Dødsmetall.. Vi sa det var fett.. 8315429[/snapback] Herregud Er nok du som burde få deg briller og se etter om jeg har skrevet at det er noe dere har sagt. Enten det eller så burde du la vær å poste. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har fått sansen for dævmetal, tok sin tid før jeg sjekke det ut. Liker band som Opeth, Death og ikke minst Necrophagist. Jævli tøffe og skillede band. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har hatt en Nile periode igjen nå i det siste Det er så utrolig feit musikk! 8314699[/snapback] Nile er digg. Fint å ha på i bilen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ingen her som har sagt at det er det beste av Dødsmetall.. Vi sa det var fett.. 8315429[/snapback] Herregud Er nok du som burde få deg briller og se etter om jeg har skrevet at det er noe dere har sagt. Enten det eller så burde du la vær å poste. 8315474[/snapback] Så formuler deg bedre, rævsnerk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg