Deadringer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 PORCUPINE TREE mainman Steve Wilson recently spoke to MTV.com about his side-project with OPETH leader Mikael Åkerfeldt, which should surface sometime in 2008. Det kan bli snasnt 8308518[/snapback] Kjedelig musiker + veldig kjedelig musiker = snasnt? Hvor har du lært matte?! 8308527[/snapback] Hør på Jernlov, han har rett. Tips for å få DHG skiva til å sitte? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Helvetes pissfolk. Torpern har rett i dag. Nyhouse: Knekk og kast. Endret 4. april 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Sitter den ikke så sitter den ikke, er ikke for alle. _________________ Intervju med Gaylder og Silenot Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Helvetes pissfolk.Torpern har rett i dag. 8308656[/snapback] Koz!!1 -- Her har jeg litt snacks til dere med ballz http://www.myspace.com/nox333 Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Her har jeg litt snacks til dere med ballz http://www.myspace.com/nox333 8308709[/snapback] Småfett det der, jau. ------- Hoho, riffet @ 2:55 i SYL - Detox er pwn! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Nyhouse: Knekk og kast. 8308656[/snapback] Er ikke det litt brutalt da? Her har jeg litt snacks til dere med ballz http://www.myspace.com/nox333 Okey, endelig kommer du med noe fett! Herlig dyp growling. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 and then this... PORCUPINE TREE mainman Steve Wilson recently spoke to MTV.com about his side-project with OPETH leader Mikael Åkerfeldt, which should surface sometime in 2008. Det kan bli snasnt Hm. Usikker her gitt. Håper ikke det blir som en direkte blanding av Opeth og Porcupine... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 and then this... PORCUPINE TREE mainman Steve Wilson recently spoke to MTV.com about his side-project with OPETH leader Mikael Åkerfeldt, which should surface sometime in 2008. Det kan bli snasnt Hm. Usikker her gitt. Håper ikke det blir som en direkte blanding av Opeth og Porcupine... 8309302[/snapback] Det blir det nok ikke Progressivt blir det nok, dog Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Har fått kick på Coroner nå, jævlig fet tech-thrash! Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Har fått kick på Coroner nå, jævlig fet tech-thrash! 8310992[/snapback] Enig. Coroner, Sadus og Anacrusis er IMO de beste tech-thrash banda. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Enig. Coroner, Sadus og Anacrusis er IMO de beste tech-thrash banda. Har ikke kommet så langt at jeg har sjekka ut Sadus enda. Anacrusis var et nytt navn for meg. De skal også sjekkes ut! Har hørt mye på thrash i det siste, men ikke så veldig mye tidligere, så jeg er ikke så bevandra i sjangeren enda. Edit: Genial musikksmak, forresten, etter hva jeg ser på last.fm. Du har forstått ganske tidlig hva som er bra musikk, skjønner jeg. "Your musical compatibility rating with TMP_ is: SUPER" Endret 4. april 2007 av Endre Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Takktakk. På Anacrusis sine hjemmesider ligger alle utgivelsene deres til nedlasting, men det virker som siden er nede for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Slik det skal være :] Gleder meg til å høre hva de kan by på. Edit: Ble vist noe fuck med quote her, dette gjalt hvertfall prosjektet til SW og Åkerfeldt. Endret 4. april 2007 av Anathema Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hmm, ser ut som Vinnie Paul har fått kommet seg bak et trommesett igjen. Nytt band og greier, med ubert navn... Hellyeah. Feite saker! http://www.myspace.com/hellyeah Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Enig. Coroner, Sadus og Anacrusis er IMO de beste tech-thrash banda. 8311487[/snapback] Av Sadus er det jau berre Chemical Exposure/Illusions som duger. Herleg psycho vokal på dei. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Ah, sitter og hører på "Kiss of Death" nå. Utrolig gladskive egentlig. Skikkelig fornøyelige greier. edit: Og nå hører jeg på "Songs of Darkness, Words of Light" som er ENDA bedre igjen. Endret 5. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Noen som kan anbefale meg noen blackmetal band med lik stil som Darkthrone? (AKA true norwegian black metal. : P) 8279778[/snapback] Har du hørt Striborg? Siste plata ligger ute på Pandora. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Usikker på om dette er rett tråd men er det noen andre enn meg som ikke får den jæskla flashspilleren på myspace til å funke? Føler en drøss med band forblir uhørt, som de slettes ikke burde være. Lenke til kommentar
czr Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ok. Da begynner jeg å bli klar for å sette turen inn til Oslo i morgen for å delta på Inferno. Tidligere har jeg altid hatt det moro på Rock-In der de har billig øl og man kommer i rett stemning. Men nå har jeg fått høre at plassen er brent ned Er det noen som har noen gode tips til hvor det er bra å ta noen pils tidligere på dagen før Inferno? Hvor blir det mye folk, og billig øl? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tips for å få DHG skiva til å sitte? 8308558[/snapback] Overfør skiva til en bærbar medieavspiller og gå deg en tur, fungerer ihverfall for meg når noe ikke sitter Angående Tech-thrash så må vel også VoiVod, Toxik og WatchTower nevnes, alle kom ut med en meget bra LP i 1989. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg