Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

PORCUPINE TREE mainman Steve Wilson recently spoke to MTV.com about his side-project with OPETH leader Mikael Åkerfeldt, which should surface sometime in 2008.

 

Det kan bli snasnt :cool:

8308518[/snapback]

Kjedelig musiker + veldig kjedelig musiker = snasnt? Hvor har du lært matte?!

8308527[/snapback]

Hør på Jernlov, han har rett.

 

Tips for å få DHG skiva til å sitte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

and then this...

PORCUPINE TREE mainman Steve Wilson recently spoke to MTV.com about his side-project with OPETH leader Mikael Åkerfeldt, which should surface sometime in 2008.

 

Det kan bli snasnt :cool:

 

 

Hm. Usikker her gitt. Håper ikke det blir som en direkte blanding av Opeth og Porcupine...

8309302[/snapback]

 

Det blir det nok ikke :)

 

Progressivt blir det nok, dog :D

Lenke til kommentar
Enig. Coroner, Sadus og Anacrusis er IMO de beste tech-thrash banda.

Har ikke kommet så langt at jeg har sjekka ut Sadus enda. Anacrusis var et nytt navn for meg. De skal også sjekkes ut!

 

Har hørt mye på thrash i det siste, men ikke så veldig mye tidligere, så jeg er ikke så bevandra i sjangeren enda.

 

Edit: Genial musikksmak, forresten, etter hva jeg ser på last.fm. Du har forstått ganske tidlig hva som er bra musikk, skjønner jeg. ;) "Your musical compatibility rating with TMP_ is: SUPER"

Endret av Endre
Lenke til kommentar

Ok. Da begynner jeg å bli klar for å sette turen inn til Oslo i morgen for å delta på Inferno. Tidligere har jeg altid hatt det moro på Rock-In der de har billig øl og man kommer i rett stemning. Men nå har jeg fått høre at plassen er brent ned :(

 

Er det noen som har noen gode tips til hvor det er bra å ta noen pils tidligere på dagen før Inferno? Hvor blir det mye folk, og billig øl?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...