Acrid Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det går jaggu inflasjon i bruken av begrepet "avant-garde". Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hva med refrenget i Red Harvest - AEP ? http://www.redharvest.com/Audio/RedHarvest_AEP_Preview.mp3 8301073[/snapback] Hah, knallmusikk (inntil refrenget, that is). Med litt tilvenning var ikke refrenget så verst, egentlig, men det føltes litt... malplassert, kanskje? Jeg tenker det må skillz til for å kunne lage en god hybrid av trance og metal. But keep 'em coming! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Jazzprog sier mye mer om musikken enn avantgarde gjør. Så jeg hadde heller han sa "Jazzprog-metal" enn "Avantgarde-metal", så fett funker det ikke siden det ikke forteller en dritt. 8300625[/snapback] Det forteller at musikken er noe utenom det normale Men jeg reagerte ikke på at han sa jazz-progga metal, jeg reagerte på jazzprogavant-gardemetal. Sjekker ut Ensoph, virker faktisk ganske fett. Veldig likt The Kovenant. 8301095[/snapback] Vel, progressive jazz metal er ikke noe vanlig det heller, men man får en mye bedre beskrivelse om hva slags musikk de spiller. Ja det er veldig likt Kovenant, derfor jeg nevnte de. Ettersom du like de. Endret 3. april 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Siste delen av Old Man's Child Phantoms of Mortem Tales har inkorporet litt techno i seg. Ikke lange biten dog. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Litt flørting med technoelementer er dessverre ikke det jeg er på jakt etter, men det er bra at det kommer forslag Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det går jaggu inflasjon i bruken av begrepet "avant-garde". 8301108[/snapback] va faen snaker du om Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Glint skjekk ut Aaskereia, hør låta med samme navn. Minna meg litt om Peste Noire. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jess, minner litt om Peste Noire. Men dette ble for mye blomstereng for min del. Peste Noire skitner det hele dejligt til med ustemte gitarer og en satans gyselig ekkel vokal. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ja Peste Noire er for all del mye bedre. ____ Dimmu Borgir - The Serpentine Offering (Video) Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ja Peste Noire er for all del mye bedre. ____ Dimmu Borgir - The Serpentine Offering (Video) 8302281[/snapback] Rå Video! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Rå video ja. syns sangen var ganske kul også. Ikke noe nytt, men fortsatt veldig bra Simen er digg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 CANNIBAL CORPSE'S ALEX WEBSTER TO PLAY BASS ON FORTHCOMING HATE ETERNAL RELEASE BØST! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ja det er veldig likt Kovenant, derfor jeg nevnte de. Ettersom du like de. 8301144[/snapback] Hjertelig Siste delen av Old Man's Child Phantoms of Mortem Tales har inkorporet litt techno i seg. Ikke lange biten dog. Nei? Lenke til kommentar
sekt Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 The Allseeing I @ maiden nå nettio: Bra sett, råtten lyd på maiden. groms ødelegger endel ja. kanskje skrive mer imorgen, jobb om 5 timer, satser på at øl'en er ute innen da. NATTA! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Siste delen av Old Man's Child Phantoms of Mortem Tales har inkorporet litt techno i seg. Ikke lange biten dog. Nei? 8304741[/snapback] Hmm, hva vil du kalle det fra 3:02 og utover da? EDIT: Kicker inn ved 3:29. Endret 3. april 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg har virkelig fått sansen for Solefald, konge musikk! God natt folkens Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Rå video ja. syns sangen var ganske kul også. Ikke noe nytt, men fortsatt veldig bra Simen er digg. 8304535[/snapback] Syns ikke noe spesielt om videon. Var det vikinger, var det lord of the rings hva faen var det? Virket mer som en movie trailer i førsten. Simen gjorde det verdt å se igjennom ja, langt parti med han. Er du med på listen av folk som er gay for simen? Jeg og Torpern er på lista allerede. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Litt Hopping: Rasshardt / Rave / Metall: The Berzerker Progressive / Jazz / Metal : Spastic Ink Experimental / Metal / Progressive : Behold... The Arctopus Metal / Metal / Metal : Evergrey Endret 4. april 2007 av pwd3679 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Haha, det innlegget var høyst nødvendig! _____ Swedish Couple Fights For Right To Name Their Baby 'METALLICA' Vitsen med å kalle ungen sin det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg