Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte dette. Skulle vært noen sanger som kunne lastes ned. ^^ Grim vokalist og generelt digg sound. <3

8289772[/snapback]

Mm, jeg har nettopp oppdaget bandet selv, og jeg elsker det allerede! Jeg har ennå ikke fått tak i For Kunsten Maa Vi Evig Vike, men den skal kjøpes så snart som mulig. Det ligger forresten en annen sang på blackmetalradio.^^

Lenke til kommentar

Jepp, det stemmer. Har og Live in Berkeley (25 eller 29 Juni, 1994) og Live in Dallas (9. juli, 1994), pluss alle demoane (Demo 1988, Demo 1990, Roadrunner Records Demo og Reflections of A Dying World) på pc'en. Meinar eg har Portal-demoen liggande og. Få band eg har gidda å leite aktivt etter demoar og slik, men Cynic er såpass knall at det var eit must.

Lenke til kommentar
Shadows Fall - Threads Of Life ligger ute til "salgs" for de som er interesserte. Et knakende godt album! Kommer ikke helt opp ved siden av The War Within, men det tviler jeg på at noen av SF sine album noen gang vil gjøre.

8294282[/snapback]

 

Bestilte skiva fra hjemmesida dems, ligger å venter på meg når jeg kommer hjem. Men det frister å få tak i noe før... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...