Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
anbefalinger av artister?

8276755[/snapback]

Skulle akkurat til å spontant anbefalle folk i tråden Beyond Dawn, deres nyere saker. Electro rock something something. Sjekk ut plata Revelry.

8276785[/snapback]

 

 

tenkte egentlig og laste ned no men kan prøve. liker sånn som metallica,slipknot osv. hvet ikke om det er metal men samme f.

Lenke til kommentar
Noen som har gitt den nye Type O Negative plata en lytt? Hva syns folket?

8276205[/snapback]

 

Har bare fått skummet raskt gjennom en gang, men det er jo altfor mange raske låter, pluss at Pete gauler og roper for mye. Savner dyp bass stemme. Type-O skal være treigt og doomy etter min mening. October Rust står fortsatt som høydepunktet. Synes de bare har gått nedover derfra :ermm:

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar
anbefalinger av artister?

8276755[/snapback]

Skulle akkurat til å spontant anbefalle folk i tråden Beyond Dawn, deres nyere saker. Electro rock something something. Sjekk ut plata Revelry.

8276785[/snapback]

 

 

tenkte egentlig og laste ned no men kan prøve. liker sånn som metallica,slipknot osv. hvet ikke om det er metal men samme f.

8276833[/snapback]

 

Det er metal, bare en litt mer mainstream versjon. :whistle:

Lenke til kommentar

Type O-Låten "Death in the Family" fra Bloody Kisses vil for alltid være deres enestående doom-høydepunkt for meg. Den har alt. Seig som sirup (og jeg mener IKKE tyntflytende lønnesirup), mørk vokal, skumle lydeffekter, manisk skriking..over 10 minutter lang..alt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
anbefalinger av artister?

8276755[/snapback]

Skulle akkurat til å spontant anbefalle folk i tråden Beyond Dawn, deres nyere saker. Electro rock something something. Sjekk ut plata Revelry.

8276785[/snapback]

 

 

tenkte egentlig og laste ned no men kan prøve. liker sånn som metallica,slipknot osv. hvet ikke om det er metal men samme f.

8276833[/snapback]

Du kan jo sjekke ut Judas Priest med albumet Turbo.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Ta en titt på Saxon. Alle linkene i signaturen min er diverse liveopptak. De har holdt på siden 1979 og still going strong. Faktisk bedre enn noen sinne i 2007. Motorcycle Man er hinsides bra metallåt.

 

Nå skal jeg se The Mummy fra 1959 med Christopher Lee (saruman ja) og Peter Cushing.

 

-TORN FROM THE TOMB....TO TERRIFY!-

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Simultaneous international crucifixion

Nailed to each others fantasties

Brains blown out across the universe

Mass merchandise of your emotions

Sold to middle income housewifes

Repition of execution sequence

Playback over and over again

Psychosexual awerness of an infant generation

Warmed up chloroform thoughtforms

Interested more in wounds than sores

Meat grinder sick smiles

Find some fear and stay there for a while

Glue-spine umbilical hutch

Creating cold electric current

Nervous universes dervishes of the fiery furnace

 

Gun down an entire classroom

Photographs of genital mutilations

A glutton for putrefaction in early stages of formation

 

:omg:

Lenke til kommentar
Hmm, konsert med The Allseeing I i kveld. Verdt å se?

8273941[/snapback]

 

Den var ikveld den ja? Oslo?

 

Synd jeg er wreck etter jobb idag :/ Skal på Sirenia (haha) imorgen da.. vant billetter på eternal terror (igjen)

8277662[/snapback]

Asker.

 

Men er så pissur nå ... De fikk ikke lov til å spille fordi én av folka hadde drukket en halv pils. Jævla kommune-drevet rusfri møkkaklubb.

Lenke til kommentar
Hører på "Supervillain Outcast" nå. Litt usikker på hva jeg skal si jeg. Crappy vokal. Satser på at jeg vender meg til den. Men virker jo interessant nok hittil.

8277356[/snapback]

 

Dagens!

8277570[/snapback]

Kan du i det minste forklare hva du mener, isteden for bare å slenge ut søppleinnlegg?

 

Skal på Sirenia (haha) imorgen da.. vant billetter på eternal terror (igjen)

Lucky fuck. Hvordan får du det til?

Lenke til kommentar
Skal på Sirenia (haha) imorgen da.. vant billetter på eternal terror (igjen)

Lucky fuck. Hvordan får du det til?

8277759[/snapback]

 

 

Tja, jeg svarer på alt som er der. Har totalt vunnet 3 ganger nå. Cradle som var i desember, lumsk forrige uke, og sirenia nå. Lucky i guess. Har forsåvidt _aldri_ vunnet noe før cradle konserten, og da mener jeg aldri vunnet i noen ting. Så nå kommer vel alt jeg har fortjent fra før. :]

 

Evt. veldig få som svarer. Heh.

Lenke til kommentar
Ahh... Jeg håper på ett album fra Arcturus-kanten snart  :dribble:

 

Nå som både Mayhem og Dimmu har nye album får vi håpe Sverd samler eliten igjen etter turnèene deres og snekrer sammen enda ett mersterverk!  :love:

8278260[/snapback]

Jævla kuk hva er det du driver med?

 

 

Neida, haha. (Internt peoples!), men joda hadde vært flott det. Men som John sa på lydintervjuet jeg sendte deg så er de alle opptatt med ting og tang, Sverd driver jo med hanggliding haha. Men joda! HÆHÆ

Lenke til kommentar
...

8278260[/snapback]

Ta nå å svar på tullet du liret fra det tidligere i tråden nå.

 

edit:

Tja, jeg svarer på alt som er der. Har totalt vunnet 3 ganger nå. Cradle som var i desember, lumsk forrige uke, og sirenia nå. Lucky i guess. Har forsåvidt _aldri_ vunnet noe før cradle konserten, og da mener jeg aldri vunnet i noen ting. Så nå kommer vel alt jeg har fortjent fra før. :]

Hvor er konkuransene? :ph34r:

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Asker.

 

Men er så pissur nå ... De fikk ikke lov til å spille fordi én av folka hadde drukket en halv pils. Jævla kommune-drevet rusfri møkkaklubb.

8277754[/snapback]

 

 

Haha, en av gutta i ASE? Surt! Mange glade dødsmetall fans da? :)

 

 

edit:

Hvor er konkuransene?

 

Eternal Terror -

 

Æsj, nå blir det flere som blir med fremover :p

Endret av sekt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...