Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm ... Er det en stor forskjell mellom de nye og de gamle innspillingene av "Nexus Polaris" og "In Times Before The Light"? Hørte at ITBTL er ganske forskjellig fra den første innspillinga. Ble litt interessert nå.

8275847[/snapback]

Remixen til In Times er ihvertfall veldig mer electronisk og funky. Bra skive forøvrig.

Lenke til kommentar
Men har du hørt noe fra den første versjonen? Er interessert i å vite hvordan den er.

 

Edit: Og kommer Aria Galactica egentlig? De er ikke akuratt gavmilde når det kommer til oppdateringer.

8276043[/snapback]

Åhh det var den gamle du ikke hadde hørt? Er ikke like kjent med den men kan val si den er mer sort.

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe av DHG, men hadde jeg ikke hatt viljestyrke så hadde jeg gått amok på CDON nå. Har nok penger til å kjøpe en del CD-er, men de pengene skal gå til gitar og stæsj. Dog skeia jeg ut med Naglfar - Harvest her om dagen, og den er sinnsykt fet. Anbefales.

 

Edit: Draconian - On Sunday They Will Kill The World er tøff! *høre på*

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Har du hørt den? Hvordan er den i forhold til October Rust og Bloody Kisses?

8276227[/snapback]

 

Det skal sies at jeg ikke har vært så aktiv lytter av Type O Negative før. Ble anbefalt plata av en kompis som maset så fælt over hvor bra den var, så jeg ga den en lytt. Fra låter jeg har hørt før av Type O, så går de i kjente spor; seige gitarer, blanding mellom kjappe og rolige partier samt Peter Steele sin særegne vokal. Liker du Type O fra før, så vil jeg tro denne også vil falle i smak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...