Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Snakker vi forumtreffet? Det var jo kos. Da dro vi på møllers.

Men neitakk har sikkert rett. Hadde nok vært fest med en egen backstagefest. Ville helt klart blitt spilt mye bra musikk ihvertfall.

8263211[/snapback]

Hadde vært fett, men utifra sånn jeg har forstått det er det kun i bygda vår bare det blir spilt bra musikk på fest :p (selfølgelig unntak :p hehe)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppfordring til alle dere i Oslo og omegn, dere har bare å dra dere på Celtic Frost når de spiller på Betong nå førstkommende lørdag. Så de på Wacken og den konserten var helt rå, fy faen...

8263620[/snapback]

Hadde jeg hatt penger, og ikke skulle i feiringen til en kamerat, hadde jeg vært der.

Lenke til kommentar

Jeg hadde høye forventninger til Celtic Frost på HITS og må ærlig si at de ikke spilte opp til forventningene. De hadde en mye mer tyngre, treigere og mer doom sound en de har på albumene jeg liker mest.

Morbid Tales og To Mega Therion. Dette er vell pga de nye sangene, der det faktisk passet veldig bra. Syntes også Procreation of the Wicked var jævlig kul med trieg og tung lyd. Introen til konserten ga også gåsehud, var dritbra.

Lenke til kommentar

Koster mye pæng å reise fra Oslo til Trondheim bare for en fest, da :p Også skulle man vel bruke hele kvelden på å krangle om hva som er ekte Black eller industriell metal med Jernlov likevel, heheh.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Fy faen så dårleg Celtic Frost-konserten på HITS var. Generelt ikkje storfan av CF, men likar nokon av låtane, men det var jo heilt superteit å senke tempoet på dei gamle låtane.

8265947[/snapback]

istockphoto_451212_high_five.jpg

Nisje Olm:

Phelan_FuckYou_72dpi_20cm.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...