Endre Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Monumensum skiva er fet, låta Hollow Inside på den.. Wow bare. Men er Below the Lights skiva som er best, riffa på dem er krem. Men hvis du vil ha litt anderledes "black metal" så kan du jo sjekke ut Peccatum med Amor Fati, Dødheimsgard med 666 International, Fleurety med Min Tid Skal Komme og Ved Buens Ende med Written in Waters til å starte med. Du må også sjekke ut Sigh, jævli rar sær japse black metal. Prøv skiva Imaginary Sonicscape Takk for tips. DHG-skiva er vel det eneste jeg har hørt av de der, var vel fett nok, nok en gang noe jeg ikke har sjekka ut ordentlig. Alt for mye musikk, alt for lite tid. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Iron Maiden også. 8246042[/snapback] Hvordan kunne jeg glemme Iron Maiden? Nei, fy meg. Også Extol da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Sigh er ikke black metal, det er HORROR metal. *keeps the ball rolling* 8246017[/snapback] Forskjell på fantasi og fakta Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Monumensum skiva er fet, låta Hollow Inside på den.. Wow bare. Men er Below the Lights skiva som er best, riffa på dem er krem. Men hvis du vil ha litt anderledes "black metal" så kan du jo sjekke ut Peccatum med Amor Fati, Dødheimsgard med 666 International, Fleurety med Min Tid Skal Komme og Ved Buens Ende med Written in Waters til å starte med. Du må også sjekke ut Sigh, jævli rar sær japse black metal. Prøv skiva Imaginary Sonicscape Takk for tips. DHG-skiva er vel det eneste jeg har hørt av de der, var vel fett nok, nok en gang noe jeg ikke har sjekka ut ordentlig. Alt for mye musikk, alt for lite tid. 8246047[/snapback] Gi 666 International mer tid, de kom forresten ut med ny skive i går/dag, Supervillain Outcast. Ikke like god som 666 dog. Sleng opp Mezzerschmitt og Code på sjekk ut lista di og. MezzerSchmitt har til dags dato bare 4 sanger men det kommer en fulllengder i november om man skal tro Blasphemer. Det er utrolig barsk industrial metal med samples av flyalarmer, patroner som blir avført, folk som marsjerer og tysk vokal. Som tatt rett ut fra WWII. Den EP'n handlet om å ødellegge det som er (samfunnet) og fulllengdern går ut på å bygge opp en slags automatisk verden der alle mennesker fungerer som roboter og Herr Shcmitt (Blasphemer) er diktator. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 TLZ hilser fra USA paa studietur! Ha det goy her, faktisk mott et par metalheads(selv om muligens metalheadspirer er et mer beskrivende ord for dem...). Forresten, det er mer deilig aa vaare norsk i USA enn i danmark. De digger nordmenn her! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Skal du være der lenge eller? edit: Fett, Killswitch Engage - When Darkness Falls på rulleteksten til Freddy vs Jason. Endret 26. mars 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Møtte et metalhead i helga jeg. Han hadde visst gått i klasse med Samoth i Emperor. Han drev å fortalte noen historier om katteofringer og knusing av vinduer i den lokale kirka. Gøy å høre på Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) TLZ hilser fra USA paa studietur! 8246223[/snapback] Hvis du er i miami, Ikke dra forbi 75th street. Da blir du myrdet/skutt. Endret 27. mars 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Møtte et metalhead i helga jeg. Han hadde visst gått i klasse med Samoth i Emperor. Han drev å fortalte noen historier om katteofringer og knusing av vinduer i den lokale kirka. Gøy å høre på 8246350[/snapback] Oi, så "tøft". Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Ja de kan spøke de ; http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163126 Makan til idiotskap. Endret 27. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Skal du være der lenge eller? edit: Fett, Killswitch Engage - When Darkness Falls på rulleteksten til Freddy vs Jason. 8246310[/snapback] Det er tragisk film det! -- Fyttirakkern! Hypocrisy er så ballerått! Anbefaler å starte med skiva "Virus" Endret 27. mars 2007 av Torpern Lenke til kommentar
aemil Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ja, Hypocrisy eier. The Arrival og The Final Chapter er også skiver som definitivt burde sjekkes ut. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hører nå på DHG - Supervillain Outcast, catchy og rå... titusen ganger bedre enn hva f.eks Satyricon har gjort siden milleniumsskiftet. Endret 27. mars 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Skal du være der lenge eller? edit: Fett, Killswitch Engage - When Darkness Falls på rulleteksten til Freddy vs Jason. 8246310[/snapback] Det er tragisk film det! -- Fyttirakkern! Hypocrisy er så ballerått! Anbefaler å starte med skiva "Virus" 8246972[/snapback] Filmen er fet, og det var Hypocrisy også. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Grrr! Sacrifice med Venom, hvilket herlig riff! Venom er virkelig nydelig. Endret 27. mars 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ja de kan spøke de ; http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163126 Makan til idiotskap. 8246927[/snapback] Ja, samme sier jeg. En ting er å provosere, men det der er bare idioti. Må forøvrig si at jeg elsker Taake. : ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tosker. De burde forstå at det var å gå for langt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tosker. De burde forstå at det var å gå for langt. 8250401[/snapback] It's all about the show.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jepp, drittband. Musikkmessig greit nok, kan høre på det vis noen andre setter på og vil høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg