Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Monumensum skiva er fet, låta Hollow Inside på den.. Wow bare. Men er Below the Lights skiva som er best, riffa på dem er krem.

 

Men hvis du vil ha litt anderledes "black metal" så kan du jo sjekke ut Peccatum med Amor Fati, Dødheimsgard med 666 International, Fleurety med Min Tid Skal Komme og Ved Buens Ende med Written in Waters til å starte med.

 

Du må også sjekke ut Sigh, jævli rar sær japse black metal. Prøv skiva Imaginary Sonicscape

Takk for tips. DHG-skiva er vel det eneste jeg har hørt av de der, var vel fett nok, nok en gang noe jeg ikke har sjekka ut ordentlig. Alt for mye musikk, alt for lite tid. :)

Lenke til kommentar
Monumensum skiva er fet, låta Hollow Inside på den.. Wow bare. Men er Below the Lights skiva som er best, riffa på dem er krem.

 

Men hvis du vil ha litt anderledes "black metal" så kan du jo sjekke ut Peccatum med Amor Fati, Dødheimsgard med 666 International, Fleurety med Min Tid Skal Komme og Ved Buens Ende med Written in Waters til å starte med.

 

Du må også sjekke ut Sigh, jævli rar sær japse black metal. Prøv skiva Imaginary Sonicscape

Takk for tips. DHG-skiva er vel det eneste jeg har hørt av de der, var vel fett nok, nok en gang noe jeg ikke har sjekka ut ordentlig. Alt for mye musikk, alt for lite tid. :)

8246047[/snapback]

Gi 666 International mer tid, de kom forresten ut med ny skive i går/dag, Supervillain Outcast. Ikke like god som 666 dog. Sleng opp Mezzerschmitt og Code på sjekk ut lista di og.

 

MezzerSchmitt har til dags dato bare 4 sanger men det kommer en fulllengder i november om man skal tro Blasphemer. Det er utrolig barsk industrial metal med samples av flyalarmer, patroner som blir avført, folk som marsjerer og tysk vokal. Som tatt rett ut fra WWII. Den EP'n handlet om å ødellegge det som er (samfunnet) og fulllengdern går ut på å bygge opp en slags automatisk verden der alle mennesker fungerer som roboter og Herr Shcmitt (Blasphemer) er diktator. Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

TLZ hilser fra USA paa studietur!

Ha det goy her, faktisk mott et par metalheads(selv om muligens metalheadspirer er et mer beskrivende ord for dem...).

 

 

Forresten, det er mer deilig aa vaare norsk i USA enn i danmark. De digger nordmenn her! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...