Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har du i det heletatt hørt cynic? hadde ikke forundra meg om du sa det der bare fordi du har sett folk her liker det...  :roll:

8237541[/snapback]

Nei, jeg synes bare det er jævla morro å legge ut om band jeg aldri har hørt.

 

Om det er det amerikanske progdeath bandet cynic vi prater om har jeg selvfølgelig hørt det. Å legge ut om saken jeg ikke har peiling på, høres mer ut som noe du kunne finne på enn meg, så rett anklagene dine i andre retninger du.

 

 

Har forelska meg i Manes nå, mye takket være låta som ble postet noen sider bakover her. Herlige greier. Gleder meg som et barn til skiva kommer ut.

 

edit:

Gratulerer med dagen jernlov. Endelig lov å drikke pils nå eller?

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
har du i det heletatt hørt cynic? hadde ikke forundra meg om du sa det der bare fordi du har sett folk her liker det...  :roll:

8237541[/snapback]

Nei, jeg synes bare det er jævla morro å legge ut om band jeg aldri har hørt.

 

Om det er det amerikanske progdeath bandet cynic vi prater om har jeg selvfølgelig hørt det. Å legge ut om saken jeg ikke har peiling på, høres mer ut som noe du kunne finne på enn meg, så rett anklagene dine i andre retninger du.

 

 

Har forelska meg i Manes nå, mye takket være låta som ble postet noen sider bakover her. Herlige greier. Gleder meg som et barn til skiva kommer ut.

 

edit:

Gratulerer med dagen jernlov. Endelig lov å drikke pils nå eller?

8238854[/snapback]

 

Thæhæ!

 

Just talking 'bout the past, dude ;)

Lenke til kommentar
Har forelska meg i Manes nå, mye takket være låta som ble postet noen sider bakover her. Herlige greier. Gleder meg som et barn til skiva kommer ut.

 

edit:

Gratulerer med dagen jernlov. Endelig lov å drikke pils nå eller?

8238854[/snapback]

Skiva kommer 7. mai! Takk for det, syns dog ikke allverden om øl så det får være det samme.

 

Gratulerer med dagen jernlov. Endelig lov å drikke pils nå eller?

8238854[/snapback]

 

Da passer det jævli bra med infero da..Gratulerer

8239153[/snapback]

Jævli synd at jeg ikke skal dit da, var bare DHG som frista, skiva dems er ute I DAG folkens! Så droppa det, men så får de faen Sigh og. :( Tviler på at den gale japsen Mirai booker noen flere show i Norge :( Hadde vært fett å høre tivoli thrash metal live vettu.

 

Men får se DHG i august i alle fall, håper på å få sett de engang føre det og.

Lenke til kommentar

Baby Stab Horror

 

Baby Stab Horror calls themselves Thrash/Black Metal but they in all actuality sounds like the result of a Lamb of God/Dimmu Borgir super group. The album possesses black metal characteristics, but sometimes it's hard to hear due to the modern day influences overlapping that old school sound. Just about every song on the album flips back and forth from Lamb of God riff replications to old school black metal signature devices and sounds.

 

Syns det var fett jeg hvertfall :) Sjekk ut et par låter på hjemmesiden deres.

Lenke til kommentar
Har forelska meg i Manes nå, mye takket være låta som ble postet noen sider bakover her. Herlige greier. Gleder meg som et barn til skiva kommer ut.

Takk for at du minnet meg på Manes. Hørte litt på dem en gang i tida, så vidt jeg kan huske var det skikkelig fett. Skal sjekke dem ut igjen.

Lenke til kommentar
Har forelska meg i Manes nå, mye takket være låta som ble postet noen sider bakover her. Herlige greier. Gleder meg som et barn til skiva kommer ut.

Takk for at du minnet meg på Manes. Hørte litt på dem en gang i tida, så vidt jeg kan huske var det skikkelig fett. Skal sjekke dem ut igjen.

8241707[/snapback]

Sjekk ut [view] EP'n. Hopp over Cordel Klier remixene, huffamei. Om du vil høre på black metal Manes så sjekk ut "Under ein Blodraud Maane" eller demoene dems.

Lenke til kommentar
Just talking 'bout the past, dude  ;)

8239209[/snapback]

Isåfall er det en fortid som kun eksisterer i ditt hode. Jeg har fortsatt til gode å legge ut meninger om band, filmer, serier, maskinvare, whatever på dette forumet uten grunnlag for meningene mine.

 

Skiva kommer 7. mai!

Jeg gleder meg! Håper resten av skiva holder samme kvalitet som den enkelt låta, skal tilstå at Manes ikke er det bandet jeg er mest bevandret i, så selv om jeg gleder meg aner jeg ikke hva jeg skal forvente.

 

Takk for det, syns dog ikke allverden om øl så det får være det samme.

Liker du ikke øl :ph34r:

Da får du drikke rusbrus med jentene da ;)

 

edit:

Noen som har tenkt seg på Norwegian Wood? Jeg har hvertfall tenkt å se på Wolfmother. Noen som så dem i Oslo før i år? Hvordan var de?

Lurer på om jeg skal ta meg en tur for å se enslaved.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Takk for det, syns dog ikke allverden om øl så det får være det samme.

Liker du ikke øl :ph34r:

Da får du drikke rusbrus med jentene da ;)

8242749[/snapback]

Liker det jo, drikker jo innimellom men kommer ikke til å drikke noe mer nå som jeg har lov. Ser ikke vitsen.

 

Edit: De hadde ikke nye DHG i butikken :( Verken jeg eller mora mi fant :(

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Noen her som har handla på krapyl.no? Jeg skjønner ingenting... Hvordan legger man en vare i handlevogna? Når jeg gikk til kassen etter registrering, lå "Posten Servicepakke" i handlevogna, kroner 110. Jeg hadde ikke lagt noe oppi... Hva skjer?

 

 

EDIT:

 

Skjønte det. Men de var utsolgt for Dream Theater t-skjorter...

 

Hvor finner jeg Dream Theater- t-skjorter?

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...