sekt Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Var på lumsk på john dee igår, flere som var der? Lurer litt på den nest siste sangen de spillte. Det var jo krutt i den jo :] Noen som vet hva den heter? Begynte med noe som hørtes ut som snakk om noen vikinger, og type horn.. Sansynligvis ikke fra nyseste skiva. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Ormin lange? ......... Edit: Tøffeste sangen de har. Fra første plata. Endret 24. mars 2007 av Endre Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Anbefaler: http://www.myspace.com/thefaceless http://www.myspace.com/theshatteringsweden 8224207[/snapback] The Shattering! hurra! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Nylig har jeg fattet en interresse i norsk goth. F.eks. Sirenia og Tristania, nydelig musikk. Noen som vet av lignende band som jeg kanskje vil like? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Nå skal vi jeg snart spille inn en sang med Death Metal bandet mitt Tror det blir bra Brutalt blir det hvertfall! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Var på lumsk på john dee igår, flere som var der? 8226949[/snapback] Jeg var på Møllers rett borti gata, så jeg gikk forbi ihvertfall Lenke til kommentar
sekt Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Ormin lange?......... Edit: Tøffeste sangen de har. Fra første plata. 8227015[/snapback] Kan nok meget være. Minnes at det var en stemme som bablet noe sånt i introen. Nyhus: Jeg vant billetter på eternal terror, hadde nok vært et annet sted ellers, dog ikke møllers. :] Endret 24. mars 2007 av sekt Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Duger møllers? Regner med jeg skal dit på Inferno. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Sepultura - Orgasmatron, heftig coverlåt, enormt trøkk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Duger og duger, de har øl der, hvertfall. Trangt om plassen og en metaljukeboks der folk putter på penger og velger et visst antall låter. Det er mest en sånn plass man bare vil være en kort stund, altfor fullt der i Inferno-tiden, som betyr at man nesten må slåss for å få bartenders oppmerksomhet. Endret 25. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
sekt Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Duger møllers? Regner med jeg skal dit på Inferno. 8230533[/snapback] Vanligvis vil jeg si det er et slitsomt sted. Du ser de samme folkene der hver gang man er ute, bartenderne går rundt å bommer røyk av kunder, mye "det er kult å kutte seg" folk der, og generelt. Det som ER fint med møllers, er avstanden til rockefeller og john dee, og helt greit pris på øl, men den var også billigere før. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen som vet om det er mulighet for at Manowar kommer til norge 2007? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Sepultura - Orgasmatron, heftig coverlåt, enormt trøkk. 8230564[/snapback] Enig. Helt klart et av de bedre covrene ute på markedet Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Var ett eller annet med produksjonen til The Shattering jeg ikke likte.. Klarer ikke sette fingern på det O_O også var det for mange death n' roll trommetakter.. funker med litt, men ikke så mye Endret 25. mars 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Duger møllers? Regner med jeg skal dit på Inferno. 8230533[/snapback] Vanligvis vil jeg si det er et slitsomt sted. Du ser de samme folkene der hver gang man er ute, bartenderne går rundt å bommer røyk av kunder, mye "det er kult å kutte seg" folk der, og generelt. Det som ER fint med møllers, er avstanden til rockefeller og john dee, og helt greit pris på øl, men den var også billigere før. 8232101[/snapback] Synes det er en ganske så koselig bar jeg, så lenge det ikke er proppa fult der. Kort gåtur til Rockefeller er heller ikke så ille. Ellers har jeg sett endel powergotiske folk der, som kanskje drar ting litt i overdrive. Men halvliteren for under 40,- og koselig selskap(de gangene jeg har vært der) gjør at jeg absolutt ikke har noe imot Møllers, tvert imot. edit: Noen som vet om det er mulighet for at Manowar kommer til norge 2007? Tviler sterkt dessverre. Har ikke stått noe om det på sidene deres, ei heller mail fra plateselskapet. Endret 25. mars 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Får ta meg en tur dit Over til feit musikk! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei jeg leiter etter noen gitarsanger alà In Flames - Dialogue With The Stars og In Flames - Man Made God. Noen som vet om noen gode? Er ikke så veldig kjent innen metall, men hører endel på in flames, disturbed, soilwork, Bullet For My Vallentine, Manson osv. Er ikke så veldig glad i metallica, iron maiden og slikt. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Mener du instrumentaler da eller? Siden du nevner de to sangene. In Flames - Jester Dance er jo også en fin instrumental. Rotting Christ - Ten Miles High kan også anbefales, dog den er i en annen sjanger. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Anbefaler folk å se på denne morrovideoen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg