Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Neeheei, Moonsorrows V har avrundet cover :( .

8221074[/snapback]

Det er riktig og avskyelig. Albumet er alikevel helt fantastisk i sin musikalske helhet.

8221092[/snapback]

Må si det ga en stor demper på kjøpelysten. Det er vel ingen utgivelser av V som har fine, kantete cover slik vi kjenner dem?

Ikke nok med at det er grisestygt, det er ikke mulig å bytte cover om man skulle prestere å ødelegge et cover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si det ga en stor demper på kjøpelysten. Det er vel ingen utgivelser av V som har fine, kantete cover slik vi kjenner dem?

Ikke nok med at det er grisestygt, det er ikke mulig å bytte cover om man skulle prestere å ødelegge et cover.

8221505[/snapback]

Så vidt jeg vet er den bare gitt ut med de nye typene cover.
Lenke til kommentar
Hjelpes, la være å kjøpe noe pga det?

8221656[/snapback]

Nuvel, nå sa jeg ikke at jeg ikke kjøpte plata, men var ikke akkurat noe å rope "Hurra!" for. Musikken låter jo det samme, uavhengig om det er super jewel box eller hva det skulle være.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig poenget med de nye covrene? Leste litt på sida, men skjønte det ikke helt.

8221665[/snapback]

De skal visstnok være så mye hendigere. En av de utrolige få fordelene er at det er stor plass til booklet. 50 sider, med papir av alminnelig kvalitet, skulle man tro.

Lenke til kommentar

Fredag er denne uka utnevnt til sjekke ut ny musikk-dag. Har brukt kvelden til å rote rundt på diverse bloggar, torrentsider og liknande, for å finne ny musikk. Alltid like artig! Fant til og med ut at Hate Eternal ikkje var ille i det heile tatt, iallefall ikkje King of All Kings, i motsetning til I, Monarch. Grev og lengre tilbake i diskografien til Neurosis, men har ikkje fått høyrd noko av det endå. Kan bli interessant. Soilent Green - "Sewn Mouth Secrets" er albumet som sjekkas ut nuh. Kul sludge/death/grind.

Edit: Om nokon har veldig lyst til å anbefale meg eit par band, så værsågod.

Endret av MrHaze
Lenke til kommentar
Fredag er denne uka utnevnt til sjekke ut ny musikk-dag. Har brukt kvelden til å rote rundt på diverse bloggar, torrentsider og liknande, for å finne ny musikk. Alltid like artig! Fant til og med ut at Hate Eternal ikkje var ille i det heile tatt, iallefall ikkje King of All Kings, i motsetning til I, Monarch. Grev og lengre tilbake i diskografien til Neurosis, men har ikkje fått høyrd noko av det endå. Kan bli interessant. Soilent Green - "Sewn Mouth Secrets" er albumet som sjekkas ut nuh. Kul sludge/death/grind.

8223135[/snapback]

Hate Eternal sparker rompe det!

Lenke til kommentar

Hepp! I dag har jeg ultra nostalgi bølge, og den vil jeg dele med dere andre metallhuer. Denne mannen betyr faktisk en hel del for meg selv om jeg ikke har hverken møtt han eller sett mannen live. Dette er moderne musikkhistorie på høyt plan.

Heil Jason, Heil!

Hørt hundrevis av ganger:

B00000106M.01._SCMZZZZZZZ_.jpg

Siden 1988...i 19 år! :thumbup:

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

Edit: Om nokon har veldig lyst til å anbefale meg eit par band, så værsågod.

8223135[/snapback]

Da må du huske å skjekke ut Necrophagist, om du mot formodning ikke skulle ha hørt om dem før.

hehe

Lenke til kommentar

8223135[/snapback]

Hate Eternal sparker rompe det!

8223215[/snapback]

Der var du ja. Anbefal meg noko, plz. Sidan me ser ut til å ha til dels lik smak.

Da må du huske å skjekke ut Necrophagist, om du mot formodning ikke skulle ha hørt om dem før.

hehe

8223265[/snapback]

Klart eg har høyrd Necrophagist. Knællband. Litt overkill til tider, men kos i små doser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...