Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

La folk være seg selv.

8218320[/snapback]

Stinn rike g-unitfolk? Det der er ikke livet deres.

 

Faen jeg haaaater musikken på treningsenteret, bare sånn dritt de spiller på radion. Pink Floyd og annen easy listening. Hører det igjennom ørepluggene og det fucker opp musikken fra mp3 spillern. Aaargh!

Vet. Har riktignok fått gutta på progym til å spille rock og metall hver mandag, det hjelper litt. Trist det er sugen musikk de andre 4 dagene jeg er der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La folk være seg selv.

8218320[/snapback]

Stinn rike g-unitfolk? Det der er ikke livet deres.

De kan ikke lenger prate om hvor vanskelig det er i ghetton så da blir det om hvor mye smykkene koster og hvor mange damer de har

Faen jeg haaaater musikken på treningsenteret, bare sånn dritt de spiller på radion. Pink Floyd og annen easy listening. Hører det igjennom ørepluggene og det fucker opp musikken fra mp3 spillern. Aaargh!

Vet. Har riktignok fått gutta på progym til å spille rock og metall hver mandag, det hjelper litt. Trist det er sugen musikk de andre 4 dagene jeg er der.

:love:

8218417[/snapback]

Her har de spilt en Judas Priest låt engang, men det var på aerobic (som jeg ikke var med på, sto utenfor :p)

Lenke til kommentar
Faen jeg haaaater musikken på treningsenteret, bare sånn dritt de spiller på radion. Pink Floyd og annen easy listening. Hører det igjennom ørepluggene og det fucker opp musikken fra mp3 spillern. Aaargh!

8218320[/snapback]

 

Få deg et lite headset. Spill høyere. Der jeg trener har spiller de bare MTV og The Voice :S

Lenke til kommentar
Faen jeg haaaater musikken på treningsenteret, bare sånn dritt de spiller på radion. Pink Floyd og annen easy listening. Hører det igjennom ørepluggene og det fucker opp musikken fra mp3 spillern. Aaargh!

8218320[/snapback]

 

Få deg et lite headset. Spill høyere. Der jeg trener har spiller de bare MTV og The Voice :S

8219249[/snapback]

Får looke into that, er en klok invistering for all del.

Lenke til kommentar

Faen jeg haaaater musikken på treningsenteret, bare sånn dritt de spiller på radion. Pink Floyd og annen easy listening. Hører det igjennom ørepluggene og det fucker opp musikken fra mp3 spillern. Aaargh!

8218320[/snapback]

 

Pink Floyd (som forøvrig er jævli langt unna easy listening, med unntak av et par album), er helvetes mye bedre enn den syredritten de spiller der jeg pumper.

Lenke til kommentar

Faen jeg haaaater musikken på treningsenteret, bare sånn dritt de spiller på radion. Pink Floyd og annen easy listening. Hører det igjennom ørepluggene og det fucker opp musikken fra mp3 spillern. Aaargh!

8218320[/snapback]

 

Pink Floyd (som forøvrig er jævli langt unna easy listening, med unntak av et par album), er helvetes mye bedre enn den syredritten de spiller der jeg pumper.

8220400[/snapback]

Når det kommer til trening er jeg uenig. Da er den typen musikk så jævla dugesløs at det er kvalmt.

Lenke til kommentar

Faen jeg haaaater musikken på treningsenteret, bare sånn dritt de spiller på radion. Pink Floyd og annen easy listening. Hører det igjennom ørepluggene og det fucker opp musikken fra mp3 spillern. Aaargh!

8218320[/snapback]

 

Pink Floyd (som forøvrig er jævli langt unna easy listening, med unntak av et par album), er helvetes mye bedre enn den syredritten de spiller der jeg pumper.

8220400[/snapback]

De spiller noe techno og noe hip hop der og. *random techno artist*, *random hip hop artist*, *random pop artist*, Pink Floyd. It's all the same to me.

 

 

Spiller sånn Coldplay gjør de og *grøssninger*

Lenke til kommentar

Faen jeg haaaater musikken på treningsenteret, bare sånn dritt de spiller på radion. Pink Floyd og annen easy listening. Hører det igjennom ørepluggene og det fucker opp musikken fra mp3 spillern. Aaargh!

8218320[/snapback]

 

Pink Floyd (som forøvrig er jævli langt unna easy listening, med unntak av et par album), er helvetes mye bedre enn den syredritten de spiller der jeg pumper.

8220400[/snapback]

Når det kommer til trening er jeg uenig. Da er den typen musikk så jævla dugesløs at det er kvalmt.

8220421[/snapback]

 

Til trening ja, men jeg bare stusset litt over at jernlov kalte Pink Floyd easy-listening. :)

Skulle gjerne hatt noe metal/rock på treningssenteret, har sagt ifra :)

Lenke til kommentar

Pink Floyd er easylistening punktum finale.

 

Pleide å være kos der jeg trener før, da det var lite kom de inn og spurte om volumet var ok, sa vi kunne ha med cd så skulle de spille den og sånn. Men så bygde de på også var det ikke så personlig lenger. Mye bedre styrkerom nå så det for bare være :p

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Vanskelig å bli gira av "It is the haaaardest paaaart".  :sleep:

8220521[/snapback]

Fjern fokus fra musikken, så skulle ikke det by på stor problematikk.

8220550[/snapback]

Er noen snertne damer som tar opp endel av fokusen da, må jeg si.

 

Pink Floyd er easylistening punktum finale.

 

8220476[/snapback]

 

Jepp. Ummagumma, Animals, Atom Heart Mother ++

 

Helt klart easy listening! *ikke ironi*

8220559[/snapback]

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...