SnittLeif Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Skal man glede seg til det? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Ny Dark Tranquillity video ute! fra nyalbumet Endret 18. mars 2007 av svartskog Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 xD Gleder folka seg til det nye Marilyn manson albumet eller? 8179614[/snapback] DÆVEN! Det har gått meg hus forbi, så det var en gladnyhet i mine ører. Mulig jeg er blind, men fant ingen dato på hjemmesiden til Manson, hvilken dato slippes albumet? Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Lurer på å bestille noe Edge of Sanity, men jeg finner så lite klipp og låter på nett. Noen som har en hjemmeside på bandet? 8175426[/snapback] Argh, mislyktes med å finne noen klipp som yter dette fantastiske bandet respekt nok. Derfor kan jeg bare si: kjøp Crimson og Crimson II! Med Opeth såpass høyt på last.fm-profilen din, kan jeg ikke tenke meg at du kommer til å bli skuffet. Crimson I og II kan nemlig til en viss grad sammenlignes med Opeth, om enn med mindre akustiske breakdowns og med en smule mer dynamikk i låtene. Mistah Åkerfeldt himself gjør forresten en gjesteopptreden på Crimson som gitarist og vokalist. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Noen som var på Sunn O)))? Rapport?? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Vil vel gjette at Glint var der Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Vil vel gjette at Glint var der 8181904[/snapback] Tissen sa han skulle, men hakke hørt no.. Kanskje han fikk så ståtiss at han ikke klarer å sette seg på datan.. Hadde nok jeg fått hvertfall.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Sunn O))) er vel om 3 timer. Mener bestemt at den begynte 20.00 på Søndag. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) eller så kollapset invollene hans under konserten, og ligger nå i koma Edit; Sunn O))) er vel om 3 timer. Mener bestemt at den begynte 20.00 på Søndag. ja, ser ut som det Endret 18. mars 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 eller så kollapset invollene hans under konserten, og ligger nå i koma Edit; Sunn O))) er vel om 3 timer. Mener bestemt at den begynte 20.00 på Søndag. ja, ser ut som det 8182070[/snapback] Visst faen! Trudde det var i går jeg Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Lurer på å bestille noe Edge of Sanity, men jeg finner så lite klipp og låter på nett. Noen som har en hjemmeside på bandet? 8175426[/snapback] Argh, mislyktes med å finne noen klipp som yter dette fantastiske bandet respekt nok. Derfor kan jeg bare si: kjøp Crimson og Crimson II! Med Opeth såpass høyt på last.fm-profilen din, kan jeg ikke tenke meg at du kommer til å bli skuffet. Crimson I og II kan nemlig til en viss grad sammenlignes med Opeth, om enn med mindre akustiske breakdowns og med en smule mer dynamikk i låtene. Mistah Åkerfeldt himself gjør forresten en gjesteopptreden på Crimson som gitarist og vokalist. 8181624[/snapback] Det lå en låt på www.progarchives.com ,så jeg hørte i det minste gjennom den. Ganske snasen, egentlig. Ut fra karaktersettingen på den siden virka det også som de to Crimson-platene er veien å gå, så...får se om det blir investering. Opeth er knall forresten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Edge of Sanity fanlagd myspace side Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Akkurat noe sånt jeg så etter. Takk! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg vil ha Cynic T-Shirts/Gensere, men finner ikke no! HELP?!?! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Til tross for at jeg syns Zakk Wylde spiller godt, syns jeg han har noe av det mest møkkabandet i verden. Høres mer eller mindre som resirkulert metall. 8167775[/snapback] Takk for den da Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg vil ha Cynic T-Shirts/Gensere, men finner ikke no! HELP?!?! 8183122[/snapback] Skulle gjerne hatt det sjølv, men er desverre ikkje noko offisiell merch ute og går. Du får kjøpt heimelaga skjorter på Jewbay, dog. Og dei originale turnè-skjortene, med bare coveret på Focus, utan tekst og logo, dukkar opp i ny og ne, og går for ein god del pengar. Mogleg det blir printa nytt no som dei skal ut på turnè igjen. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Sepultura - Biotech Is Godzilla! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Skulle gjerne hatt det sjølv, men er desverre ikkje noko offisiell merch ute og går. Du får kjøpt heimelaga skjorter på Jewbay, dog. Og dei originale turnè-skjortene, med bare coveret på Focus, utan tekst og logo, dukkar opp i ny og ne, og går for ein god del pengar. Mogleg det blir printa nytt no som dei skal ut på turnè igjen. 8183937[/snapback] I sure hope so! Jeg SKAL se dem om dem kommer til Norge Endret 19. mars 2007 av Torpern Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Skulle gjerne hatt det sjølv, men er desverre ikkje noko offisiell merch ute og går. Du får kjøpt heimelaga skjorter på Jewbay, dog. Og dei originale turnè-skjortene, med bare coveret på Focus, utan tekst og logo, dukkar opp i ny og ne, og går for ein god del pengar. Mogleg det blir printa nytt no som dei skal ut på turnè igjen. 8183937[/snapback] I sure hope so! Jeg SKAL se dem om dem kommer til Norge 8184668[/snapback] Følger du ikkje med, mann? Dei skal spela på Hove-festivalen, yeah! Ingen tvil om at eg skal dit. Cynic! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Følger du ikkje med, mann? Dei skal spela på Hove-festivalen, yeah! Ingen tvil om at eg skal dit. Cynic! 8188496[/snapback] Jeg har fått med meg det, mann! Men hovefestivalen har ikke annonsert det ennå da.. Så jeg kjøper ikke billett helt ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg