SnittLeif Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 De danka ut Mayhem. Meget bra liveband synes nå jeg da.8173883[/snapback] Nå er jo ikke det akkurat noe man trenger å strebe etter heller da. Jeg så Mayhem også. Og jeg lo. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Lurer på å bestille noe Edge of Sanity, men jeg finner så lite klipp og låter på nett. Noen som har en hjemmeside på bandet? Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 No har eg lyst til å skrive "Earth - "Hex: Or Printing in the Infernal Method" *STÅTISS*", men snill som eg er gjer eg det ikkje. Fantastisk deilig, chill country-drone-doom. Fantastisk skive å slappe av til. Høyr Raiford (The Felon Wind) på MySpace-sida deira. Aaah. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Sitter her og lurer på uttale av noen bandnavn, klarer ikke helt å bestemme meg for hvordan de uttales, har hørt forskjellige versjoner alt etter hvem jeg snakker med. Chimaira --> Uttales "Kimaira" eller "Kjimaira"? Chimera (Mayhem-album) --> Samme som ovenfor? Celtic Frost --> Uttales "Keltic Frost" eller "Seltic Frost"? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 vil tro det er chimera -->kimera eller chimera celtic frost --> Seltic Frost Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Har alltid trodd det var keltic, men på wacken sa de seltic. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro Endret 17. mars 2007 av svartskog Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Kajmera og keltic frost. Har alltid trodd det var keltic, men på wacken sa de seltic. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro 8176443[/snapback] Folkegruppen. The Celts, eller celterne kalles uttalemessig keltere eller the kelts. Keltish og greier. Men når det er snakk om å på engelsk si celtics heter det seltiks. Det er veldig forskjellig det her egentlig. Bandet heter imidlertid Keltic Frost Endret 17. mars 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Kimera og Keltic Frost 8176423[/snapback] Slenger meg på den her jeg. edit: Men nå uttales vist fotballlaget Celtic - Seltic da. Så jeg er usikker. Endret 17. mars 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) No har eg lyst til å skrive "Earth - "Hex: Or Printing in the Infernal Method" *STÅTISS*", men snill som eg er gjer eg det ikkje. Fantastisk deilig, chill country-drone-doom. Fantastisk skive å slappe av til. Høyr Raiford (The Felon Wind) på MySpace-sida deira. Aaah. 8175440[/snapback] MrHaze er ståtiss, skal sjekk ut detta bandet nærmere! Har hørt så vidt litt og det er snæks! Endret 17. mars 2007 av Torpern Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Takker for svar angående Chimera og Celtic Frost, gjorde ting litt lettere i hvertfall Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Haha! Ghaal er så grim atte http://youtube.com/watch?v=puwllq0fBLs Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hehehe, den er så tøff den. : ) Måtte le når jeg så den.. Han er så rolig og tar seg god tid til å svare. Han er barsk når han sier det. ^^ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Kjøptet Naglfar - Harvest idag. Det jeg har hørt til nå er tøft. Vokalisten er bedre enn på Pariah, men jeg må si at jeg likte det eldre bedre. "Emerging From Her Weepings" fra albumet Vittra er en herlig låt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Haha! Ghaal er så grim atte http://youtube.com/watch?v=puwllq0fBLs 8178435[/snapback] Visst er han det Revelation of Doom Profetens Åpenbaring Krig Masse flere videoer linket på siste linken der. Litt videospamming nå, men det får så bare være Edit: For øvrig en rå sang! Endret 18. mars 2007 av stakan Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kajmera og keltic frost. Har alltid trodd det var keltic, men på wacken sa de seltic. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro 8176443[/snapback] Folkegruppen. The Celts, eller celterne kalles uttalemessig keltere eller the kelts. Keltish og greier. Men når det er snakk om å på engelsk si celtics heter det seltiks. Det er veldig forskjellig det her egentlig. Bandet heter imidlertid Keltic Frost 8176452[/snapback] Bandet sjøl sier Seltik, eller sa i værtfall det på 80-tallet. Men det har vel ikke så mye å si. Ugh, Hey! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hehehe, den er så tøff den. : ) Måtte le når jeg så den.. Han er så rolig og tar seg god tid til å svare. Han er barsk når han sier det. ^^ 8178610[/snapback] Sitter pa jobb,saa faar ikkje sett klippet. Men utifra det du sier her, er det *slurp* Satan!? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Kajmera og keltic frost. Har alltid trodd det var keltic, men på wacken sa de seltic. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro 8176443[/snapback] Folkegruppen. The Celts, eller celterne kalles uttalemessig keltere eller the kelts. Keltish og greier. Men når det er snakk om å på engelsk si celtics heter det seltiks. Det er veldig forskjellig det her egentlig. Bandet heter imidlertid Keltic Frost 8176452[/snapback] Bandet sjøl sier Seltik, eller sa i værtfall det på 80-tallet. Men det har vel ikke så mye å si. Ugh, Hey! 8179371[/snapback] Nå har bandet sagt begge tingene, men har vel i ett eller anna internvju sakt at Keltic er det rette, så da får man vel stole på det Lenke til kommentar
Exogen Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 xD Gleder folka seg til det nye Marilyn manson albumet eller? Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ehm. Egentlig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg