Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Good for you! :)

Jeg liker når andre liker ting de har kjøpt..

 

Jeg så dem live når de var med som oppvarming for et eller annet band her i Hamar og de imponerte ikke meg på noen som helst måte

8172661[/snapback]

Ikke? Hmm, jeg regner med at jeg må få med meg dem live på Wacken. :)

 

Hva synes folket om Gorogoroth?

 

Snittleif: Er du med i Mørkgjemsel? Det var igrunn utrolig bra. Har dere noen cder ute?

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snittleif: Er du med i Mørkgjemsel? Det var igrunn utrolig bra. Har dere noen cder ute?

8172682[/snapback]

Har du ikke fått med deg at jeg er med der enda? Jeg er vokalist, idé-haver (altså skaper av idéen til bandet), bioskribent og web-"vedlikeholder".

Nei, vi har ingen cd'er ute. Er ikke true å ha platekontrakt ;)

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Har du ikke fått med deg at jeg er med der enda? Jeg er vokalist, idé-haver (altså skaper av idéen til bandet), bioskribent og web-"vedlikeholder".

Nei, vi har ingen cd'er ute. Er ikke true å ha platekontrakt ;)

8172732[/snapback]

Fra nå av skal jeg kalle deg Gjardar. :cool:

 

Jeg har ikke fått med meg at det er det bandet nei. Det var jo bra. ER ikke true å ha platekontrakt? Du vil ikke selge cder? :dontgetit:

 

Nå skal jeg droppe litt ut av den true fasen jeg er i nå, og gå ned å se Dimmu Borgir - World Misanthropy

Lenke til kommentar
Good for you! :)

Jeg liker når andre liker ting de har kjøpt..

 

Jeg så dem live når de var med som oppvarming for et eller annet band her i Hamar og de imponerte ikke meg på noen som helst måte

8172661[/snapback]

Hva synes folket om Gorogoroth?

8172682[/snapback]

:love: Yndlingsbandet. De har utrolig mange bra riff. Skulle gjerne anbefalt et album, men dette er et av de veldig få bandene der jeg liker (nesten) alle utgivelsene. Er bare siste albummet som ikke har satt seg helt.

Lenke til kommentar
Hva synes folket om Gorogoroth?

 

 

Nå skal jeg droppe litt ut av den true fasen jeg er i nå, og gå ned å se Dimmu Borgir - World Misanthropy

 

8172682[/snapback]

 

Kan ikkje si eg har hørt mye på alt fra den kanten men de har noen skikkelige god biter altså. Syns bla. Ein eim av blod og helvetesild er veldig deilig :wee: Mye annet også da :)

 

Sminkearbeidet deres er det heller ingenting å si på :ph34r:

 

World Misanthropy er rett og slett fenomenal. Kings of the Carnival creation (mma.) som blir fremført på den DVD`en er salig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Fra nå av skal jeg kalle deg Gjardar.  :cool:

 

Jeg har ikke fått med meg at det er det bandet nei. Det var jo bra. ER ikke true å ha platekontrakt? Du vil ikke selge cder? :dontgetit:

8172750[/snapback]

Ja, kall meg det ;)

 

Jeg syns ikke det er tr00 å være annet enn underground når det er snakk "ekte" BM og jeg har såpass mange bandidéer at jeg faktisk trenger at folk gir meg noe penger, så lenge de får høre idéene mine :)

Lenke til kommentar
Og da kom Kampfar - Mellom Skogkledde Aaser og Naglfar - Pariah i posten.

Naglfar var virkelig ikke dårlig, og jeg må igrunn høre igjennom Kampfar cden snart også.  :)

8172302[/snapback]

Kampfar er noe av det kjipeste forsøket på musikk jeg noen gang har hørt, i tilfelle du skulle ønske min mening.

8172322[/snapback]

Kampfar er jo dritrått! :ohmy:

 

Jeg så dem live når de var med som oppvarming for et eller annet band her i Hamar og de imponerte ikke meg på noen som helst måte

8172661[/snapback]

De danka ut Mayhem. Meget bra liveband synes nå jeg da.

Lenke til kommentar

De danka ut Mayhem. Meget bra liveband synes nå jeg da.

8173883[/snapback]

 

Dagens, om ikke årets..

8174062[/snapback]

Var du der?

 

For det første liker jeg Kampfar litt bedre enn Mayhem, iallefall bedre enn de nyeste greiene dems. Dessuten hadde Kampfar mye mer energi på scenen, viste mye større spilleglede, fenget puplikum mye mer. Attilla beveget nesten ikke på seg, han bare sto der og viste fram noe som lignet på en torturleke. Mens Dolk (vokalisten i Kampfar) var energisk og hadde en utrolig bra liveskriking.

Lenke til kommentar

Var du der?

 

For det første liker jeg Kampfar litt bedre enn Mayhem, iallefall bedre enn de nyeste greiene dems. Dessuten hadde Kampfar mye mer energi på scenen, viste mye større spilleglede, fenget puplikum mye mer. Attilla beveget nesten ikke på seg, han bare sto der og viste fram noe som lignet på en torturleke. Mens Dolk (vokalisten i Kampfar) var energisk og hadde en utrolig bra liveskriking.

8174224[/snapback]

 

Nei.

 

Ok.

Lenke til kommentar

hva skal folket se på inferno i år da? For min del skal jeg bare på torsdagen. zyklon *sikle* og suffocation :] Og må vel nesten sjekke ut det som skjer dagtid torsdag. Vet folk om det er gratis selv om jeg bare har endagsbillett?

 

Skal se dimmu på download i sommer. blir sikkert gøy.

Lenke til kommentar

Når det er samme jævla setningen hver gang: Jo. Hadde det dessuten vært anbefalinger av sanger, myspacesider, et eller annet konstruktivt, ville det gått ubemerket. Men det der er på kanten av spam.

8172336[/snapback]

 

Om du hadde tenkt med hue istedenfor ræva hadde du kanskje skjønnt at jeg svarte til Equilibriums spørsmål om nye band han kanskje ville like! :)

8172420[/snapback]

Det du skrev var ikke noe svar. "Du burde sjekke ut Arcturus, et fett avant-garde metall band, med Simen Hestnæs på vokal. Du kan høre noen låter på myspace-siden deres." er et svar. Arcturus *ståtiss* er ikke et svar. Det er tull, og den typen innlegg som virkelig trekker ned kvaliteten på den tråden her. Heldigvis er det ikke så mange slike lenger, for da hadde tråden hørt hjemme på vgd og ikke diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Så Jernlov nevne Manes, og slenger meg med på anbefalingen. Blir spennende å høre nye skiva.

8172917[/snapback]

Hørt Deeprouted fra den nye skiva?

8172927[/snapback]

 

Nope. Hvor ligger den? Var ikke på myspacen sist jeg sjekka. Men det var jo noen dager siden.

8175036[/snapback]

Den lå på en Candlelight compilation promo cd som fulgte med Metal Hammer UK så det går nok bra å legge ut her. Den heter egentlig "Deeprooted", har vært 4-5 forskjellige tittler på den og Candlelight ga den feil på denne promon.

 

Deeprouted

Lenke til kommentar
Så Jernlov nevne Manes, og slenger meg med på anbefalingen. Blir spennende å høre nye skiva.

8172917[/snapback]

Hørt Deeprouted fra den nye skiva?

8172927[/snapback]

 

Nope. Hvor ligger den? Var ikke på myspacen sist jeg sjekka. Men det var jo noen dager siden.

8175036[/snapback]

Den lå på en Candlelight compilation promo cd som fulgte med Metal Hammer UK så det går nok bra å legge ut her. Den heter egentlig "Deeprooted", har vært 4-5 forskjellige tittler på den og Candlelight ga den feil på denne promon.

 

Deeprouted

8175084[/snapback]

Manes har jeg aldri hørt noe spesielt på, men denne låta var jo fet. Tror jeg må sjekke ut nye skiva deres. Er den ute? Hvis ikke, når kommer den?

Lenke til kommentar
Så Jernlov nevne Manes, og slenger meg med på anbefalingen. Blir spennende å høre nye skiva.

8172917[/snapback]

Hørt Deeprouted fra den nye skiva?

8172927[/snapback]

 

Nope. Hvor ligger den? Var ikke på myspacen sist jeg sjekka. Men det var jo noen dager siden.

8175036[/snapback]

Den lå på en Candlelight compilation promo cd som fulgte med Metal Hammer UK så det går nok bra å legge ut her. Den heter egentlig "Deeprooted", har vært 4-5 forskjellige tittler på den og Candlelight ga den feil på denne promon.

 

Deeprouted

8175084[/snapback]

Manes har jeg aldri hørt noe spesielt på, men denne låta var jo fet. Tror jeg må sjekke ut nye skiva deres. Er den ute? Hvis ikke, når kommer den?

8175195[/snapback]

7. mai

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...