Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

46? 23 ganger var det vel?

8169461[/snapback]

Mange var det uansett. Jeg hadde prosjekt om hva jeg ville en gang på VK1 og jeg valgte å dra frem noen viktigheter i Metalens utvikling. Søkte rundt og fikk ufattelig mange forskjellige svar om drapet på øystein. Derfor skriver jeg bare 46 og er fornøyd med at det er alt for mange :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvem faen bryr seg. Varg sin historie er at aarseth falt på en knust lampe, og fikk mange still fra den

edit: Og varg sitter i fengsel, og aarseth er død.  Begynner egentli å bli kraftig lei av alt dette..

8169493[/snapback]

Lei av det? Jeg syns det er kjempespennende jeg da. Varg skal vel ha mulighet til å komme ut nesteår, etter å ha sittet inne i 12år, han skulle vel egentlig ha muligheten for prøveløslatelse i 06 men lovene har endret seg siden han ble tatt.

Er veldig mye rykter om at når han kommer ut skal han lage musikk igjen, likt de gamle skivene. Det er feil, han har sagt selv at han ikke har planer om å lage musikk, men om han skal det så vil det være noe helt nytt.

Lenke til kommentar
Er veldig mye rykter om at når han kommer ut skal han lage musikk igjen, likt de gamle skivene. Det er feil, han har sagt selv at han ikke har planer om å lage musikk, men om han skal det så vil det være noe helt nytt.

8169552[/snapback]

Men han kan jo ikke bruke de instrumenter som negere har vært med på utviklingen av da, så det vil si at han ikke kan bruke noe.
Lenke til kommentar

8169552[/snapback]

Men han kan jo ikke bruke de instrumenter som negere har vært med på utviklingen av da, så det vil si at han ikke kan bruke noe.

8169576[/snapback]

Hehe, leste ett intervju der intervjuern nevnte negergitar og sa at synth var oppfunnet av en jøde, og da forklarte han seg at det er ikke jødisk om du bruker jødeinstrumentet på en ikke jødisk måte. Eller noe i den duren, hehe. Kanskje han begynner å vokse opp litt, små steg i alle fall.

Lenke til kommentar
Arcturus  :dribble:  *ståtiss*

8168972[/snapback]

Hvor mange ganger har du egentlig tenkt til å skrive den setningen der, eller en lik bare litt annerledes formert?

At Ljå kan sammenlignes med Ulver er jeg egentlig litt med på.

8169047[/snapback]

Ett så bra band kan aldri nevnes for ofte!

Lenke til kommentar
Og da kom Kampfar - Mellom Skogkledde Aaser og Naglfar - Pariah i posten.

Naglfar var virkelig ikke dårlig, og jeg må igrunn høre igjennom Kampfar cden snart også.  :)

8172302[/snapback]

Kampfar er noe av det kjipeste forsøket på musikk jeg noen gang har hørt, i tilfelle du skulle ønske min mening.
Lenke til kommentar
Arcturus  :dribble:  *ståtiss*

8168972[/snapback]

Hvor mange ganger har du egentlig tenkt til å skrive den setningen der, eller en lik bare litt annerledes formert?

At Ljå kan sammenlignes med Ulver er jeg egentlig litt med på.

8169047[/snapback]

Ett så bra band kan aldri nevnes for ofte!

8170283[/snapback]

Når det er samme jævla setningen hver gang: Jo. Hadde det dessuten vært anbefalinger av sanger, myspacesider, et eller annet konstruktivt, ville det gått ubemerket. Men det der er på kanten av spam.

Lenke til kommentar

Når det er samme jævla setningen hver gang: Jo. Hadde det dessuten vært anbefalinger av sanger, myspacesider, et eller annet konstruktivt, ville det gått ubemerket. Men det der er på kanten av spam.

8172336[/snapback]

Om du hadde tenkt med hue istedenfor ræva hadde du kanskje skjønnt at jeg svarte til Equilibriums spørsmål om nye band han kanskje ville like! :)

Lenke til kommentar
Etter å ha hørt litt på denne cden, falt den i smak. Jeg liker dem jeg.  :)

8172477[/snapback]

Good for you! :)

Jeg liker når andre liker ting de har kjøpt..

Jeg så dem live når de var med som oppvarming for et eller annet band her i Hamar og de imponerte ikke meg på noen som helst måte

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...