Ustedalen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Og ja, Arch Enemy har noen brae sanger, men blir litt lei i lengden 8160701[/snapback] Maa si meg enig. Arch Enemy funker, men det er mye som blir kjedelig hvis du har hoert en del paa det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Faktisk veldig enig, bare fordi man er kvinne trenger ikke growlingen være noe ekstraordinært. 8160854[/snapback] Ja, når de maser sånn om likestilling så må de faen meg få det og. Og dømmes i forhold til mannlige og. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 EDIT: HAHAHAHAHHAH det gjør iiiiingenting, for Red Harvest stepper inn som erstatter! :!: 8161326[/snapback] Takker for dagens nyhet! Red Harvest blir trivelig ja! Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvor i fikk du tak i t-skjorte? 8157705[/snapback] Jeg kjøpte min her . Den med likferd-coveret finnes bare i girlie, men det er vel den eneste fordelen med å være jente og metalfan... Ingenting er verre enn band-tskjorter i xxl. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvor i fikk du tak i t-skjorte? 8157705[/snapback] Jeg kjøpte min her . Den med likferd-coveret finnes bare i girlie, men det er vel den eneste fordelen med å være jente og metalfan... Ingenting er verre enn band-tskjorter i xxl. 8162233[/snapback] Den med det modifiserte Likferd-coveret finnes også i som vanlig t-skjorte (gjorde i alle fall det tidligere). Men da med track-listen på ryggen og noe greier på armene. Du kan sjekke om opplegget på den gamle Windir-siden enda fungerer: http://www.windir.no/default.aspx?p=merchandise&lang=engelsk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Sitter her i SID-metal-skjorta mi og hører på Machinae Supremacy. Haha, det er så utrolig kult. Verdens verste vokal lagt på toppen av massive synth attack og harryriff #1, #2 og #3. Machinae Supremacy - Fighters from Ninne v2.0 Det er forresten Game Over også: Game Over - Hyrule's Angel (Zelda - Title theme, Dungeon music, Lyrics based on Zelda 2) Endret 15. mars 2007 av LarsP Lenke til kommentar
jur72 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei allesammen, jeg har blitt 35 år og liker bare harderer og kjappere metalgrupper. Jeg har begynt å høre på Raging Speedhorn. Grade 8 og den siste plata jeg kjøpte, var Sub Dub Micromachines(handlet av Chronixradio.com) Jeg er også intressert i musikk som stupid girl av cold og lokal musikk som Chton fra Trondheim. Det hadde vært bra om noen av dere hadde linker til musikk i disse sjangerne eller navn på band med liknende stil. Jeg har girls girls girls som meldingstone på mobilen og liker sånn musikk og, men rå muskelmetall som Raging Speedhorn er å anbefale. Metall er musikk som får hjertet til å slå ekstra fort og gassfoten til å tråkke litt hardere i bilen. Dersom noen av dere har Drain STH sin plate med covere av Motorhead o.l. ville jeg være meget interessert i å kjøpe eller kopiere denne. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Siden det er så mange Windir fans her (Minner meg om barneskolen:P) Noen som har hørt om Vreid? Endret 15. mars 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Siden det er så mange Windir fans her (Minner meg om barneskolen:P) Noen som har hørt om Vreid? 8163403[/snapback] Ja, kommer snart med ny skive de. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jepp, Vreid består vel av tre personer som var med i Windir (og Ulcus før det) Steingrim. Sture og Hvall. Fet musikk det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Ljå var et utrolig bra band. Tror jeg må sjekke mer rundt dem! Endret 16. mars 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Fins det noe du ikke liker? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det finnes en hel haug ja. Jeg skjønner uansett ikke hva som er farlig med at jeg legger opp noen band her. Kanskje andre kan vekke interesse for det bandet, slik som jeg har gjort? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg skjønner uansett ikke hva som er farlig med at jeg legger opp noen band her. Kanskje andre kan vekke interesse for det bandet, slik som jeg har gjort? 8165438[/snapback] Flott du gjør det, har lurt på om jeg skal bestille musikk fra band jeg aldri har hørt noe særlig på, etter å ha hørt på noen av sidene du har postet her. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det finnes en hel haug ja. Jeg skjønner uansett ikke hva som er farlig med at jeg legger opp noen band her. Kanskje andre kan vekke interesse for det bandet, slik som jeg har gjort? 8165438[/snapback] Hvis du skal anbefalle noe så kan du i alle fall gjøre det litt mer ordentlig. Ikke bare en link til myspace siden og si at du skal sjekke dem ut. Var uansett ikke det jeg reagerte på, syns det bare ble veldig mye sånn "det må jeg sjekke ut". Ta en ting om gangen kanskje.. Jeg er sikkert bare veldig irritert nå, og ellers. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ljå var et utrolig bra band. Tror jeg må sjekke mer rundt dem! 8165411[/snapback] Ljå var faktisk fett ja! Litt crappy vokal til tider, men det sparket rumpe allikevel. "Hva er det du leser" "Bibelen" "Har ikke du fått nok av gud?" "Jeg leser ikke om gud. Jeg leser om Satan!" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Der inne spelar dei musikk bestemor di ikkje høyrer på! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 "Hva er det du leser""Bibelen" "Har ikke du fått nok av gud?" "Jeg leser ikke om gud. Jeg leser om Satan!" 8165592[/snapback] Er det fra en film eller noe? Hørtes nesten sånn ut for meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Siden det er så mange Windir fans her (Minner meg om barneskolen:P) Noen som har hørt om Vreid? 8163403[/snapback] Ja, kommer snart med ny skive de. 8163442[/snapback] Absolutt! Vreid er sinnsykt fett live også Ser gledelig frem til neste utspill fra den kanten Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Absolutt! Vreid er sinnsykt fett live også Konserten på Wacken var fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg