Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor i fikk du tak i t-skjorte?

8157705[/snapback]

Jeg kjøpte min her . Den med likferd-coveret finnes bare i girlie, men det er vel den eneste fordelen med å være jente og metalfan... Ingenting er verre enn band-tskjorter i xxl.

8162233[/snapback]

Den med det modifiserte Likferd-coveret finnes også i som vanlig t-skjorte (gjorde i alle fall det tidligere). Men da med track-listen på ryggen og noe greier på armene.

 

Du kan sjekke om opplegget på den gamle Windir-siden enda fungerer:

http://www.windir.no/default.aspx?p=merchandise&lang=engelsk

Lenke til kommentar

Sitter her i SID-metal-skjorta mi og hører på Machinae Supremacy. Haha, det er så utrolig kult. Verdens verste vokal lagt på toppen av massive synth attack og harryriff #1, #2 og #3.

 

Machinae Supremacy - Fighters from Ninne v2.0

 

:love::love::love:

 

Det er forresten Game Over også:

 

Game Over - Hyrule's Angel (Zelda - Title theme, Dungeon music, Lyrics based on Zelda 2)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Hei allesammen, jeg har blitt 35 år og liker bare harderer og kjappere metalgrupper. Jeg har begynt å høre på Raging Speedhorn. Grade 8 og den siste plata jeg kjøpte, var Sub Dub Micromachines(handlet av Chronixradio.com)

Jeg er også intressert i musikk som stupid girl av cold og lokal musikk som Chton fra Trondheim.

 

Det hadde vært bra om noen av dere hadde linker til musikk i disse sjangerne eller navn på band med liknende stil.

Jeg har girls girls girls som meldingstone på mobilen og liker sånn musikk og, men rå muskelmetall som Raging Speedhorn er å anbefale.

 

Metall er musikk som får hjertet til å slå ekstra fort og gassfoten til å tråkke litt hardere i bilen.

 

Dersom noen av dere har Drain STH sin plate med covere av Motorhead o.l. ville jeg være meget interessert i å kjøpe eller kopiere denne.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner uansett ikke hva som er farlig med at jeg legger opp noen band her. Kanskje andre kan vekke interesse for det bandet, slik som jeg har gjort?

8165438[/snapback]

Flott du gjør det, har lurt på om jeg skal bestille musikk fra band jeg aldri har hørt noe særlig på, etter å ha hørt på noen av sidene du har postet her.

Lenke til kommentar
Det finnes en hel haug ja.

Jeg skjønner uansett ikke hva som er farlig med at jeg legger opp noen band her. Kanskje andre kan vekke interesse for det bandet, slik som jeg har gjort?

8165438[/snapback]

Hvis du skal anbefalle noe så kan du i alle fall gjøre det litt mer ordentlig. Ikke bare en link til myspace siden og si at du skal sjekke dem ut.

 

Var uansett ikke det jeg reagerte på, syns det bare ble veldig mye sånn "det må jeg sjekke ut". Ta en ting om gangen kanskje.. Jeg er sikkert bare veldig irritert nå, og ellers.

Lenke til kommentar
Siden det er så mange Windir fans her (Minner meg om barneskolen:P) Noen som har hørt om Vreid?

8163403[/snapback]

Ja, kommer snart med ny skive de.

8163442[/snapback]

 

Absolutt! Vreid er sinnsykt fett live også :wee:

 

Ser gledelig frem til neste utspill fra den kanten :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...