Herpeederpee Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hører gjennom Windir diskografien nå, utrolig bra musikk. Må også si at jeg elsker Sogndal dialekten. : ) Heter den ikke Sognamål eller noe sånt? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Windir er fantastisk, selv om jeg bare har 1184 og Likfred-albumet. Jeg digger maleriene paa coveret ogsaa. Det gjoer alt saa norskt! Det heter nok Sognamaal ja. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hehe, er også nyfrelst Windir-fan. Sognamaol er den absolutt tøffeste dialekten som finnes=D "Oppi kjistao laog grandn sin far, likblainke, velstelde, daue han va". Må absolutt komme meg til Sogndal en gang Har bare hørt 1184 og Likferd til nå, men Arntor skal helt klart kjøpes når jeg ikke er blakk lenger... Mhm, elsker spesielt coveret på Likferd, jeg måtte til og med kjøpe en t-skjorte^^ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Arntor har jo den beste låta, Saknet, men det er ikke den beste skiva. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Windir har epic lyrics. Saognarike si herskarinne e krigarn å herskarn si kvinna.Svikara vi ho ikkje ha i si ver, daira liv ska enda me øks å sverd. Håyr pao hinna vise ord, krigarn e nåk stålte ao ho. dai kristne svikaradn kan'kkje skaonast før rai stålte krigaradn mao ain evig kamp førast. Gudadn staor i ain mørke skogge, ain skogge so store å vie. Herskarinnao mao allti sine vise ord gji fø svikaradn vi allti prøva å øydlaiggja. helvetes sjøga, fy faen fø ei stramme fittegjais da e ao deg! Ska pula deg i brunauga so røvaskomme spruta... sjøga! Men ain mao allti hoksa pao at kvinnfålki pao ai an sia staor å ran stålte krigarn si råyst mao å ska allti stao høkst. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Goooo Ghoul-Cult! Does anyone remember the ancient metal-laws? Spikes, leather, denim, guitars like chainsaws! Drums like nuclear warheads and bulldozer-bass! Now it’s all forgotten; it’s a fucking disgrace! I wonder how far up your ass your head’s stuck! You might say were ugly, but we don’t give a fuck! Metal is not dead, because we are the heir! We follow traditions with long filthy hair Bulletbelt-Berserker – Hit you in the face! Bulletbelt-Berserker – You’re a fucking disgrace! Bulletbelt-Berserker – For mercy you cry! Bulletbelt-Berserker – You’re a goth, you must die! Crushing your face down in the mud Washing away the make-up with your blood Ripping out your fake fangs and burning velvet cloth Beating the shit out of the bloody fagot-goth For you it doesn’t matter if it’s metal or dance As long as you can wear black clothes and have a gothic romance But you better get the hell out of this place Or you’ll have a bulletbelt surgically removed from your face Bulletbelt-Berserker – A spiked fist will hurt! Bulletbelt-Berserker – When you hit the dirt! Bulletbelt-Berserker – For mercy you cry! Bulletbelt-Berserker – You’re a goth, you must die! The old metal ways are being mucked by new fools They better stay away from the Cult of the Ghouls We will stay clear of synth and gothic seduction For our gods are Sodom, Kreator and Destruction! Our ideals are sacred, they will forever live on Death to all posers and the virginborn son Bulletbelt-Berserker – UGH! Bulletbelt-Berserker – FUCK OFF! Bulletbelt-Berserker – For mercy you cry! Bulletbelt-Berserker – All posers must die! Så herleg blodharry. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 I tillegg så er det mye annet knask på den festivalen. 8153811[/snapback] Jeg driter så evig i alt annet av bands som spiller der. Cynic > * Sånn noenlunde. 8153902[/snapback] Oh yeah! Cynic = Ståtiss! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Iskald har signet med Indie Recordings, og debutplata kommer neste måned. Dritfett! Ser virkelig frem til denne. http://www.myspace.com/iskald Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Iskald er jævla bra. Shades of Misery (Albumet) TAR AV! Bra de fikk signa. Endret 14. mars 2007 av Veitafan Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Iskald har signet med Indie Recordings, og debutplata kommer neste måned. Dritfett! Ser virkelig frem til denne. http://www.myspace.com/iskald 8155187[/snapback] Dette var god knall Blir spennende å høre hele platen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Eit bygdefenomen I lærarbustaden bak Holemork skule i Skjåk har tre svart metal-musikarar øvingslokalet sitt. Der inne spelast det musikk bestemor di ikkje høyrer på. Kven i all verda er Gjenferdsel? Fra lokalavisa Fjuken.no Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Riffet ca 2:55 uti Deathspell Omega - Carnal Malefactor er desidert verdens tøffaste black metal-riff. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Eit bygdefenomenI lærarbustaden bak Holemork skule i Skjåk har tre svart metal-musikarar øvingslokalet sitt. Der inne spelast det musikk bestemor di ikkje høyrer på. Kven i all verda er Gjenferdsel? Fra lokalavisa Fjuken.no 8155416[/snapback] Haha! Skjåk er ikke langt fra her. Endret 14. mars 2007 av Frichassé Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Riffet ca 2:55 uti Deathspell Omega - Carnal Malefactor er desidert verdens tøffaste black metal-riff. 8155553[/snapback] Ser deg, og høyner med Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast @ 1:35 Necrogrind baby! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Uhellige granskau hvor man gleder seg til Infero! Satser på å miste stemmen under den konserten! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Uhellige granskau hvor man gleder seg til Infero! Satser på å miste stemmen under den konserten! 8156126[/snapback] Kan du tekstene altså? Eller skal du bare skrike skjærende mongoloide ulyder som alle andre? Spiller de When the Lion Devours Both Dragon and Child og/eller The Destroying Angel så er jeg med. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Kan jo deler av tekstene. Do not Speak er jo enkel for allsang Å bare skrike det som er nært/høres likt ut blir litt for dumt for meg Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Finnes det folk som har forsøkt å tolke tekstene? Lurer spesielt på hva de synger i refrenget i When the Lion Devours Both Dragon and Child og Between Shit And Piss We Are Born. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Between Shit And Piss We Are Born. 8156430[/snapback] Har jeg og forsøkt å finne ut lenge. klarer akkurat ikke å høre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg