Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:ohmy: Så nettopp navnet Eivind på profilen hans, trudde det var ett kvinnemenneske utifra åssen han er.

8150232[/snapback]

Og jeg har vel forsåvidt alltid trodd du er tilbakestående etter hvordan du er, men det vet du jo forsåvidt.

 

Seriøst? Haha, tror han blir lite glad for å finne disse meldingene om morgenkvisten.

Selvfølgelig blir jeg ikke fornærmet av kommentarer skrevet ned av en som ikke klarer å gå på toalettet uten å sette fast pikken i glidelåsen til olabuksa si. Men dette vet han jo selv alt om, så jeg skal ikke gå nærmere inn på det. Cun blir så muggen på meg.

 

Du hadde forresten rett, Sons of Satan skiva til OMC var ganske så diggbar i forhold til hva jeg har forestilt meg. Alle sangene var ganske like, men det er ikke så ille når alle er bra.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli irritert for at det finnes veldig få jenter som deler min smak for musikk.  :mad:

8150206[/snapback]

Nå holder vel du til i det hjertet av det amerikanske bibelbeltet, er vel ikke så mange som hærer på slikt der uansett? :p

 

Uansett, er vel en del som hører på slikt? Kanksje ikke like mange som gutter, men ikke så få heller. Kjenner selv mange jenter som hører på metall... :shrug:

Lenke til kommentar

Skal vi endre navnet på tråden til "Barnehagen - Diskuter metal", eller? Hver dag må en onkel eller en tante stikke innom for å sjekke at barna oppfører seg fint. Er det så mye å be om at det holdes en litt høflig tone her inne også? Greit at metalheadz skal være så tr00 og onde som mulig, men negro please.

Lenke til kommentar
Gamle metallica er vell noe av det beste som finns

8138532[/snapback]

I mine øyne er gammel metallica like råttent som Britney.

8138849[/snapback]

Hahaha, så usaklig att det er morsomt!

8149955[/snapback]

Det er de fleste av innleggene dine også :)

8150013[/snapback]

Sure it does, men uansett... Hva er poenget med å komme med en såpass negativ kommentar bare for å ha sagt det liksom? Blir for dumt, tror du skjønner det..

Lenke til kommentar
ZOMG! Cynic til Hove-festivalen! Insert smiley-overkill her. Herregud, jeg skal skal skal skal skal.

8148401[/snapback]

 

!! :dribble:

 

Hvor står det egentlig? :p

8150981[/snapback]

 

 

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=68667

 

... So far the band has been confirmed for the Hellfest and Fury Fest in France, Hovefestivalen in Norway and Evolution Festival in Italy. More dates will be announced soon. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
I dag hentet jeg frem en klassiker, nemlig Anorexia Nervosa - Drudenhaus. Dette er høyst trolig den beste ekstremmetallplata som noensinne har blitt laget.

8150736[/snapback]

Herlig album. Ingen tvil om det. Drudenhaus Anthem er helt fantastisk.

8150969[/snapback]

Drudenhaus er genialt! Eneste er at tekstene og titlene på sangene er skrevet i en veldig kryptisk engelsk :hmm:

 

edit: men så er ikke franskene så kjent for å være flinke i engelsk

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Du hadde forresten rett, Sons of Satan skiva til OMC var ganske så diggbar i forhold til hva jeg har forestilt meg. Alle sangene var ganske like, men det er ikke så ille når alle er bra.

8150404[/snapback]

Var det jeg sa. Det er ikke verdens beste plate, men det er virkelig noe man kan hoere paa. :)

 

 

Nå holder vel du til i det hjertet av det amerikanske bibelbeltet, er vel ikke så mange som hærer på slikt der uansett? :p

 

Uansett, er vel en del som hører på slikt? Kanksje ikke like mange som gutter, men ikke så få heller. Kjenner selv mange jenter som hører på metall... :shrug:

8150507[/snapback]

Jo, sant det. Det er ikke saa mange som hoerer paa saa ekstrem musikk som jeg gjoer, men det er faktisk en som digger Old Man's Child da.

 

Tja, det er en del jenter, men aldri de som gaar paa min skole. Jeg har moett en jente som faktisk likte svartmetall (som jeg har snakket med ansikt til ansikt). I Hallingdal er det mest techno og Hellbillies. :ohmy:

 

I dag hentet jeg frem en klassiker, nemlig Anorexia Nervosa - Drudenhaus. Dette er høyst trolig den beste ekstremmetallplata som noensinne har blitt laget.

 

http://content.answers.com/main/content/wp.../Drudenhaus.jpg

 

:love:

8150736[/snapback]

Fantastisk plate! Rett aa slett fantastisk.

Lenke til kommentar
Er all kvaliteten på Scariot så bra?

(I så fall, hvordan kan noe så bra gått meg forbi?)

8148475[/snapback]

1. På denne skive er de to låtene som ligger ute ikke de beste, for å si det slik...

I got a copy after the mastering and I really like it. It's got that Control Denied slightly Death mix, but something new and totally unique with the individual musicianship and personalities rounding out the whole batch. Overall the songs are varied and have an exciting blend of everything. It's one of those times where an album with no previous rehearsal time, no live recording and no reason to sound cohesive...actually does.

2. Kanskje fordi du er av den typen som ennå ikke har hørt albumet Frantic Bleep ga ut i 2005 :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...