Ustedalen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Også har du Satanic Art EP'n som inneholder en av verdens vakreste sanger, Traces of Reality, hvis ikke den fela river deg i stykker er du allerede ødelagt. 8140611[/snapback] Det var en forbanna fet låt! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Bare hørt den en gang, og det er minus to spor. Men fikk overhodet ikke følelsen av at dette var like grensesprengende nei. Men det skulle jo ganske mye til... Skal uansett gi skiva endel sjangser, regner med den vokser litt. 8141587[/snapback] Den vokser ja, men forsatt ikke på høyde med 666. Skiva kommer ut dagen jeg blir 18 8141694[/snapback] Derfor den ble utsatt så lenge ja, hehe. Nyeste Marduk høres faen meg god ut den! Og Accuser, Opposer er faen meg en knakende fet låt! Å dra tissen min litt a, så bra den er! 8141702[/snapback] Nemthangea gjør en god jobb der ja! Hadde ikke trodd at Marduk kom til å falle i smak før i tiden, men den nye skiva har overbevist meg. God natt folk og fe. Endret 12. mars 2007 av Caress_the_Pale Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg skjønner ennå ikke hva folk ser i 666 International, syns det er helt håpløst og flaut å høre på... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg skjønner ennå ikke hva folk ser i 666 International, syns det er helt håpløst og flaut å høre på... 8141950[/snapback] Syns jeg om omtrent alt på last.fm profilen din og. Sånn er verden Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Takk og lov for at jeg lever i min egen verden da Hvertfall når jeg hører på musikk. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg begynner å bli mer og mer opptatt av True Black Metal. Jeg liker fortsatt det symfoniske i Aneroxia Nervosa og Old Man's Child, men band som Elite er så utrolig fengende. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg begynner å bli mer og mer opptatt av True Black Metal. Jeg liker fortsatt det symfoniske i Aneroxia Nervosa og Old Man's Child, men band som Elite er så utrolig fengende. 8142032[/snapback] True black metal.... fengende? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 True black metal.... fengende? 8142042[/snapback] Ikke slik "fengende" at du danser rundt, smiler og er glad. Men det er virkelig musikk som man kan høre på. I alle fall for min del! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg liker blackmetal som går i valsetakt. Veldig mye oldschool BM gjør faktisk det hvis man teller takten. Og melodiøse riff som bukter seg gjennom musikken. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hørte et lite rykte her om dagen, at Children Of Bodom skulle lage en ny cd. Noen som kan avkrefte/bekrefte dette ryktet? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Myspace Satanic Warmaster Myspace Nachtfalke Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg liker blackmetal som går i valsetakt. Veldig mye oldschool BM gjør faktisk det hvis man teller takten. Og melodiøse riff som bukter seg gjennom musikken. 8142224[/snapback] "Dimmu Borgir - Borderskapets Ring" gjør vel det? Eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Naa skal ikke dere ta det jeg sier med sikkerhet, men jeg tror at Borderskapets Ring foelger en valsetakt eller noe lignende ja. Lenke til kommentar
Catopotato Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 True black metal.... fengende? 8142042[/snapback] Ikke slik "fengende" at du danser rundt, smiler og er glad. Men det er virkelig musikk som man kan høre på. I alle fall for min del! 8142045[/snapback] men du har jo melodic black metal som sentenced for eksempel Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Når vi snakker om true black metal må vi ikke glemme Darkthrone! Det er grimt og herlig, spesielt de tre-fire første svartmetall-albumene deres, der er det utrolig mye bra black metal. Dessuten kommer Throne of Katharsis ut med fullengder snart, det burde være bra saker i samme stilen. Endret 13. mars 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) men du har jo melodic black metal som sentenced for eksempel 8144352[/snapback] Melodic black metal kan jeg faktisk bli glad til og danse rundt omkring (aka. headbange og luftgitar) Når vi snakker om true black metal må vi ikke glemme Darkthrone! Det er grimt og herlig, spesielt de tre-fire første svartmetall-albumene deres, der er det utrolig mye bra black metal. Dessuten kommer Throne of Katharsis ut med fullengder snart, det burde være bra saker i samme stilen. 8144550[/snapback] Darkthrone er flott, men det er langt fra min favoritt. Synes ikke det naar helt til topp, men naa har jeg ikke hoert saa mye paa det. Soulside Journey og The Cult Is Alive er noen bra album da. Edit: Har hoert en del paa Limbonic Art i det siste. Jeg liker virkelig musikken deres. Endret 13. mars 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) True black metal.... fengende? 8142042[/snapback] Ikke slik "fengende" at du danser rundt, smiler og er glad. Men det er virkelig musikk som man kan høre på. I alle fall for min del! 8142045[/snapback] men du har jo melodic black metal som sentenced for eksempel 8144352[/snapback] Hele poenget var at det var TRUE black metal da..... Ikke FALSE black metal. Endret 13. mars 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hele poenget var at det var TRUE black metal da..... Ikke FALSE black metal. 8144772[/snapback] Hva er det folk har imot saakalt "false" black metal som Naglfar? Det er jo god musikk. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har ikke noe i mot melodi jeg. Hva er det motsatte av true sant, bare sånn jeg tenkte når jeg kalte det false. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg snakker igrunn ikke om deg, men om mange andre jeg kjenner. De skal bare hoere paa True Black Metal, og alt annet er noe dritt. Jeg skjoenner ikke hvordan de kan si det? Selvsagt en smaksak da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg