Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare hørt den en gang, og det er minus to spor. Men fikk overhodet ikke følelsen av at dette var like grensesprengende nei. Men det skulle jo ganske mye til... Skal uansett gi skiva endel sjangser, regner med den vokser litt.

8141587[/snapback]

Den vokser ja, men forsatt ikke på høyde med 666. Skiva kommer ut dagen jeg blir 18 :fun:

8141694[/snapback]

Derfor den ble utsatt så lenge ja, hehe.

Nyeste Marduk høres faen meg god ut den! Og Accuser, Opposer er faen meg en knakende fet låt! Å dra tissen min litt a, så bra den er!

8141702[/snapback]

Nemthangea gjør en god jobb der ja! Hadde ikke trodd at Marduk kom til å falle i smak før i tiden, men den nye skiva har overbevist meg.

God natt folk og fe.

Endret av Caress_the_Pale
Lenke til kommentar
Jeg liker blackmetal som går i valsetakt. Veldig mye oldschool BM gjør faktisk det hvis man teller takten. Og melodiøse riff som bukter seg gjennom musikken.

8142224[/snapback]

"Dimmu Borgir - Borderskapets Ring" gjør vel det? Eller er jeg helt på jordet?

Lenke til kommentar
True black metal.... fengende?  :hmm:  :nei:

8142042[/snapback]

Ikke slik "fengende" at du danser rundt, smiler og er glad. Men det er virkelig musikk som man kan høre på. I alle fall for min del!

8142045[/snapback]

men du har jo melodic black metal som sentenced for eksempel

Lenke til kommentar

Når vi snakker om true black metal må vi ikke glemme Darkthrone! Det er grimt og herlig, spesielt de tre-fire første svartmetall-albumene deres, der er det utrolig mye bra black metal. Dessuten kommer Throne of Katharsis ut med fullengder snart, det burde være bra saker i samme stilen.

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar

8144352[/snapback]

Melodic black metal kan jeg faktisk bli glad til og danse rundt omkring (aka. headbange og luftgitar) :wee:

Når vi snakker om true black metal må vi ikke glemme Darkthrone! Det er grimt og herlig, spesielt de tre-fire første svartmetall-albumene deres, der er det utrolig mye bra black metal. Dessuten kommer Throne of Katharsis ut med fullengder snart, det burde være bra saker i samme stilen.

8144550[/snapback]

Darkthrone er flott, men det er langt fra min favoritt. Synes ikke det naar helt til topp, men naa har jeg ikke hoert saa mye paa det. Soulside Journey og The Cult Is Alive er noen bra album da.

Edit: Har hoert en del paa Limbonic Art i det siste. Jeg liker virkelig musikken deres.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
True black metal.... fengende?  :hmm:  :nei:

8142042[/snapback]

Ikke slik "fengende" at du danser rundt, smiler og er glad. Men det er virkelig musikk som man kan høre på. I alle fall for min del!

8142045[/snapback]

8144352[/snapback]

Hele poenget var at det var TRUE black metal da..... Ikke FALSE black metal.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...